-
substance painter i unity5
Nie dawno postanowiłem pobawić się w substance painetrze i sprawdzić jego możliwości na prostym modelu. Gdy już byłem w miarę zadowolony wyexportowałem textury i chciałem sprawdzić jak będzie to wszystko wyglądało w unity 5. Mam wrażenie, że jest coś nie tak z metalness map bo obiekt cały się błyszczy, a według mnie powinny błyszczeć się tylko metalowe części. Tak to wygląda w subastance painterze a tak w unity 5
-
Problem z teksturowaniem (?) przy manipulacji vertexami 3ds max
Jaki jest sens collapsowania tych vertexów? Według mnie to może być problem siatki, poprostu zrób to normalnie, nie collapsuj, siatka też będzie wtedy ładniej wyglądać
- Znikające powierzchnie w zależności od perspektywy
- problem z Unvrap UVW
-
problem z Unvrap UVW
Problem jest ten sam. Zauważyłem własnie, że to się dzieje z modelami typu box z usuniętymi dwoma ściankami tak jak tutaj w przypadku schodów (te ścianki nie będą widoczne to staram sobie jak najbardziej uprościć tę sprawę). I ten problem jest przy Pelt Map i podczas projekcji. Natomiast dało się ten problem ominąć korzystając z Unfold Mapping, ale nadal ten problem jest dla mnie nie zrozumiały bo to jest taka loteria, czasem model tego typu się da z unwrapować, a czasem nie chociaż pod względem siatki wygląda identycznie.
-
problem z Unvrap UVW
Otóz mam pewien problem z modyfikatorem Unwrap UVW. Pracuje nad pewną mapą do gry i zabieram się właśnie za UVki. Problem polega na tym ze niektóre modele mogę bez problemu unwrapować, a niektóre nie. Lepiej to będzie widać na tym filmiku. Zauważyłem, że ten problem występuje właśnie w prostych modelach np. typu box. Na filmiku pokazałem, że niektóre części modelu można bez problemu z unwrapować, a niektóre nie :/ [video=youtube_share;6sgyM7cHiws]
aldolek
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta