Jump to content

userjs

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About userjs

  • Rank
    Member
  1. Pracujesz gdzieś związanym z rysunkiem?
  2. od 2014 rysuje i ciągle z myślą żeby się załapać gdzieś i czerpać z tego jakiś hajs ;/ ehh.. Dwa speedy na dzień dobry
  3. userjs

    piórko

    Siemka, piróko mi się zepsuło, da się jakoś zamienić żeby gumką malować? Wacom intuos touch 5 pth-850/k albo skąd kupić takie piórko? tanio i żeby było sprawne?
  4. Eihwaz dzięki, teraz poprawiłem (przynajmniej tak mi się wydaje) miekkie krawędzie na trochę twardsze
  5. WWWoj - Dzięki !, no troche przesadziłem z intensywnością kolorków ale w dwóch ostatnich troche to ograniczyłem przynajmniej tak mi się wydaje porównując z pierwszym portretem :P Studium
  6. 2 pracki skończone i jeden speed
  7. No i super xD Wydawało mi się, że łatwo dostać robotę mając takiego skila jak Ty, a tutaj trzeba się jednak nagimnastykować ;/
  8. Majster prace ekstra czemu nie pracujesz jako concept artysta? może warto powysyłać CV bo szkoda trochę
  9. Siemka, przyszedł czas żeby ogarnąć i polepszyć skilla, odstawić fejsbuki i inne tego typu co zabierają czas i przysiąść do tego porządnie Rady, krytyka, sugestie zawsze w cenie :D Mam bardzo bardzo duży problem z kończeniem prac, odechciewa mi się kończyć i robie to jakby to były speedy , masakra ale nie wiem czy coś tu można poradzić ;/ Na pierwszy ogień jakiś portret
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy