Skocz do zawartości

Kolas3d

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Police

Ostatnie wizyty

700 wyświetleń profilu

Kolas3d's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

11

Reputacja

  1. Cześć, ja nie jestem specem od tematu ale co 2 pary oczu to nie jedna co nie. Generalnie powinienes popracowac na czesciami konczyn gornych i dolnych( od lokcia w dół, od kolan w dół) generalnie brakuje sporo widocznych kosci, proponuje nalozyc sobie szkielet na to, masz w zbrushu darmowy razem z miesniami co tez jest pomocne i na transparencie zobaczyc sobie. Pamietaj ze to miesnie sa do szkieletu przymocowane wiec to jest podstawa. Pozatym sylwetka "silhouette"ale to glownie na konczynach czyli to juz wiesz. klatka wydaje sie spoko chociaz bebzon wydaje sie strasznie szeroki w dolnej czesci. Dodam że miesnie moga wygladac róznie zaleznie od genetyki lub poziomu wykrztalcenia i tkanki tluszczowej itd. dlatego wazny jest szkielet pod spodem. Ale ogolnie Zajeb......... 😛 Peace i powodzenia.
  2. Wielki szacunek za rady. Po tym co napisałeś teraz to widzę. Tak wyszło nie wiadomo co ale myślę, że dlatego bo w ogóle o tym nie myślałem. Jak modelowałem, chciałem tylko zrobić to co widzę na obrazku. Wszystkie rady wcielam w życie przelecę go jeszcze raz i może uda mi się nie które te pierdołki połączyć w całość i i zrobić więcej płaskich powierzchni, a żeby później za pomocą textury czy normal mapy wcisnąć tam jakiś detal, bo wpadł mi w ucho taki termin FLOTERS chyba tak się pisze, to są obiekty które są geometria tylko po to żeby je wypalić na mapie. Dzięki jeszcze raz już mam kierunek Blender : ON
  3. Witam wszystkich. To mój pierwszy post na jakimkolwiek forum wiec proszę o wyrozumiałość :P. Mam takie hobby po godzinach że sobie extruduje, taki rodzaj medytacji. Model na podstawie conceptu Geralda Blaise, wykonany w Blenderze i szybki render w Zbrushu. Znając podstawy modelowania zabrałem się za modelowanie czegoś konkretnego i na ta chwile się zablokowałem. Na początku chciałem zrobić dokładnie taki sam ale niestety umiejętności mi nie pozwoliły, wiec trochę musiałem improwizować Chciał bym was prosić o pomoc w kilku kwestiach dotyczących tego co mam dalej robić bo nie wiem w którą stronę mam iść i wydaje mi się ze mam takie opcje. 1 - Refine całego modelu ( przelecieć wszystkie 250 obiektów ) od nowa, poprawić siatkę ewentualnie trochę przemodelować 2 - Zostawić tak jak jest i zacząć UV mapować każdy obiekt i zacząć zamieniać na HIGH POLY do NORMAL mapy i texturowania. 2a - Jeśli tak to czy w ogóle dawać subdivision ( trochę się tego boje nie wiem sam dlaczego :P ) starałem się robić jak najmniej poligonów ale brak doświadczenia pokazał mi gdzie moje miejsce 558.266 TRIS :) i sam nie wiem czy to jest dużo czy mało jak na taki model jest ok ? 2b - Jeśli tak to musiał bym chyba podzielić ten model na kilka UV layout chyba tak to się nazywa :P bo na jednym to się nie zmieści. Miał to być model do gier chciałem go później do jakiegoś silnika wrzucić ale chyba jest zbyt ciężki wiec nie wiem co teraz czy go zmienić czy po prostu zrobić ładny render :P Proszę was pomocy bo uczę się tych rzeczy na bieżąco i nigdy nie robiłem texturowania w modelu znam w miarę ogólnie technikę trochę tam się bawiłem ale nic konkretnego. Co mam robić dalej niech mi ktoś doradzi :P Pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]105218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105219[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105220[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105221[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105222[/ATTACH]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności