Jump to content

Aleh

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Aleh

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Swietnia postać! Ale troche jemu brakuje objętośći pod skórą. Miejscami wygląda tak jakby skóra prosto rozciągnięta po mięśnie
  2. Cześć! Zdecydowałem się przetłumaczyć WIP, który prowadzę po angielsku, na język polski. Postać została zainspirowana trailerem i walktrough Cyberpunka 2077. Koncept został stworzony przeze mnie – nie chciałem używać cudzego konceptu (tak robiłem z ostatnią postacią). Na początku zrobiłem poniższy photobash i mały opis świata w którym ta postać się znajduje: Główną rolę w tym świecie odgrywa biznes implantów ciała. Firmy zajmujące się implantami mają wielu klientów i generują ogromne pieniądze. Jednak implanty są drogie, niektórzy klienci nie są w stanie zapłacić całości i są zmuszeni brać kredyt. Czasami klienci, którzy wzieli implant na kredyt nie mogą albo nie chcą płacić rat. W takiej sytuacji firmy implantowe nie szukają pomocy w sądach tylko wynajmują małe firmy, które zajmują się odzyskiwaniem implantów i pieniędzy. Główymi wykonawcami tych zadań są paramilitarne cyborgi nazywane „Kolektorami”. Po zrobieniu blockoutu postaci z photobashu otrzymałem taki 3d koncept: Starałem się trzymać konceptu, ale rezultat nie był zbyt ciekawy. Z tego powodu musiałem dopracować postać: Na tym etapie dostałem bardzo przydatny feedback z krytyką i zdecydowałem się popracować więcej nad konceptem 3d przed rozpoczęciem pracy nad high-poly. Trochę mi to zajęło, zmieniłem większą część postaci, ale sama praca nad tym była interesująca i jestem zadowolony z rezultatu. Obecnie prawie nie korzystam z konceptu, który stworzyłem na początku. Tworząc postać inspiruję się stylem bohaterów z takich źródeł jak np. Cyberpunk 2077, Detroit i Terminator. Pierwszą rzeczą, którą zmieniłem była sylwetka. Pokolorowałem postać na czarno i otrzymałem poniższy efekt: W kolejnym kroku zrobiłem różne wariacje postaci żeby stworzyć ją bardziej czytelną, interesującą i cyberpunkową :) Po blokingu sylwetek zmiksowałem je między sobą i otrzymałem 6 potencjalnych sylwetek mojej postaci. Z powyższych sześciu sylwetek wybrałem dwie na których naszkicowałem detale. Powyższe sylwetki całkiem mi się spodobały i ostatecznie zdecydowałem się wybrać prawą do dalszej pracy. Po pewnym czasie spędzonym w Zbrushu pracując z blokingiem i conceptingiem stworzyłem nowy koncept 3d: Post został napisany po polsku z małą pomocą :)
  3. Bardzo mi podoba! Włosy są wspaniałe! To jest pierwsza proba Ornatrixa? Jak długo to zajęło?
  4. Swietnie! Może troche SSS dodać do renderu?
  5. Zgadzam się. Moze się zepsuć)) Ale on to ma żeby przestraszyć!)
  6. Dzienki! Michalo, wcześnie mnie to nie było)) Nie wiedziałem o takim forum. Pawelkos, nie ma za co. Chciałbym zrobić bardziej szczegółowy WIP, ale to zabiera czas, krórego zawsze brakuje))
  7. Dziękuję! Nie pokazywałem siatke dla tego że mam dużo nieoptymalizowanych części. Myślałem na początku o tym, zeby zrobic low-poly jak dla gry z rigging dla animacji, ale w koncy odmówił się od tego żeby nie marnować czac. Następny projekt juz będzie z ograniczeniem trójkątów. Teraz niestety mam za dużo zeby się tym chwalić))
  8. Cześć! Jestem 3D Artist z Białorusi mieszkający obecnie w Warszawie. To mój pierwszy post na forum. Low poly model Oseram male vanguard z gry Horizon: Zero Dawn. To model oparty na świetnym koncepcie Adriana Wilkinsa https://www.artstation.com/artwork/65ONr i Ilya Golitsyna https://www.artstation.com/artwork/L9mD0 Robiłem tez WIP tego projektu tutaj: http://polycount.com/discussion/194733/wip-oseram-malevanguard. Niestety ale tylko po angielsku. Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja praca !)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy