Skocz do zawartości

MaxRipper

Members
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

MaxRipper's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Heh powiem wam jedno: dla mnie umiejetnosc modelowania chociaz takiego jak u egon14'a jest nie do zdobycia. Egon dlugo siedzisz w Maxie?
  2. Dzieki za wsparcie - postaram sie jutro podmodelowac zderzak i okolice drzwi - 3majcie kciuki
  3. Dzis drobny update - bawilem sie Brasilem :) [align=center] [/align]
  4. Hi hi dzieki :) - zobaczymy jak wyjdzie narazie to idzie dosyc cięzko, bo staram sie robić wszystko dokladnie (chyba az za :/). Mowisz ze surface to ciezka metoda - jaka byś polecal dla modelingu samochodu?
  5. Tak NO*NAME pamietamy cię - przynajmniej ja i moim zdaniem twoje prace wcale nie sa złe - natomiast prace pana M. (bez nazwisk) sa do d... śmieci o! Tak jak zapowiadalem update poniżej - nadal nie jestem zadowolony z ksztaltu maski - ten zderzak za bardzo kanciasty jest (trzeba bedzie znowu krzywe beziera formowac :/ grrrr....). Tak czy siak popracuje nad tym i nastepny update bedzie ukazyywal cala maskę. Pozdrawiam grafików. [align=center] [/align]
  6. Ok faza kolejna - maska - narazie tragicznie - mam problemy z wyprostowaniem siatki, ale jakos sobie poradze - aha jeszcze jedno maska to - spline\'y z modyfkatorem Surface [align=center] [/align] [Wyedytowany dnia 15-6-2004 > MaxRipper]
  7. Dzis pól dnia walczylem w polymodelingu jednak nic mi nie wychodzilo - wzialem sie za modelna spiline\'ach. Narazie szkielet (obrys). [align=center] [/align] [Wyedytowany dnia 14-6-2004 > MaxRipper]
  8. ehhh narazie przezywam kryzys - jakbym sie za to niebral to mi nie wychodzi :/
  9. Dokładnie - prace robie z tutorialem grupy Evermotion. Hmm nie wychodzi mi bo... nie mam takiej wiedzy jak wy :P, po prostu czasem natykam sie na problemy typu - jak podzielic poligon albo jak wyekstrudowac tylko jeden face poligonu itp. Dziekuje za wsparcie - wasze rady sa napawde pomocne. Aha dziś wieczorem jak zdąże to dam update.
  10. Ok no to zaczynamy - na poczatek: poradzilem sobie ze zglaszanym problemem nie pokazywania tekstur w viewportach - teraz jest ok. Po drugie zaczalem tworzyć samochod za pomoca polymodelingu. Oto co do tej pory udalo mi sie zrobic (to jest diabelnie trudne :/ jak dla mnie): Dla ludzi nie wiedzacych co to za element - to maska a raczej jej boczne krawedzie :P. Trzymajcie kciuki bo dopiero sie ucze i jest to moj pierwszy powazny model. [Wyedytowany dnia 13-6-2004 > MaxRipper]
  11. Witajm - przepraszam ze mnie tak dlugo nie bylo - posluchalem waszych rad rozrysowalem model ale... mam problem z wyswietlaniem blueprintow w viewportach :/. Nie wyeswieltaja sie - ustawiam na show map in viewport (mam Maxa 4.2) i nic :|. Może ktoś wie co to może być?
  12. MaxRipper

    Problem z widokiem

    Hmm a u mnie nie dziala - nie wiecie co to może być?
  13. MaxRipper

    Swiatło w Max 4.2

    a żadnego pluginu nie da sie sciagnac?
  14. He he spoko chlopaki - ja mam 20 lat i dopiero zaczynam w Maxie :/ - narazie jestem na etapie o nazwie \"a jak to zrobic?!\" :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności