Witam Serdecznie,
Na potrzeby marketingowe, poszukujemy osoby ktora wykona model 3D, bazujacy na modelu CAD.
Zadanie polega na:
1. Wykonaniu siatki geometrycznej hi-res, nadajacej sie pod wygladzanie meshsmooth, turbosmooth.
2. Dostarczenie modelu 3D w formacie *.FBX lub 3ds max
*oswietlenie oraz rendering zostana wykonane przez nasz wewnetrzny team.
Wyceny wraz z portfolio prosimy kierowac na [email protected]
Pozdrawiam,
Artur
Czesc Wszystkim!
Obecnie wertuje internet w poszukiwaniu najlepszych studiow wykonujacych produkcyjne interaktywne pod wirtualna rzeczywistosc. Czy moglibyscie polecic wedlug Was najlepsze / najbardziej interesujace studia VR?
Pozdrawiam,
Artur
Zerknij na Vreda, rendering realtime'owy doskonale sie sprawdzi przy tym zadaniu + blender do modyfikowania geometrii i dostarczania assetow.
Pozdrawiam,
Artur
Swietny projekt Pablos! syty niesamowicie, czuc ogrom wlozonej pracy, gratuluje. Nasuwa sie pytanie, kiedy zaczynasz prace w dziale designu jednej z firm automotive? :)
Pozdrawiam,
Artur
Polecam poumieszczac to tu, to tam plane'y z illuminacja niewidoczne dla kamery (w ustawieniach obiektu zadbaj o to aby wylaczyc rzucanie GI przez obiekt). Dzieki temu uzyskasz dodatkowe refleksy (tego wlasnie szukasz) w oczekiwanych miejscach.
Pozdrawiam,
Artur
Czesc Wszystkim!
Kiedys w newsach byla wzmianka o automacie do teksturowania / generowania dirt map i tworzenia wszelkiej masci specularow i bumpow. Czy ktos z Was moze pamieta jego nazwe? lub jakiegokolwiek innego programu z podobna funkcjonalnoscia?
Pozdrawiam,
Artur
Ja od siebie dodam, ze jest cale spektrum stanowisk graficznych zwiazanych bardziej z inzynieria. Modelerzy powierzchni w Catii, specjalisci od wirtualnej rzeczywistosci. Jest to bardzo ciekawa dzialka grafiki, ktora oferuje duzo wieksza stabilnosc zawodowa.
Swietne jest to co wrzuciles Berger - dokladnie tego szukalem. Widze ze narzedia do modowania zostana wydane w 2014 roku co mnie w zupelnosci zadowala skoro nie ma innej alternatywy oferujacej tak wysoka jakosc. Cieszy tez fakt, ze jest to przystosowane pod oculus'a jeszcze jakby obslugiwalo tracking to moznaby fajny symulator zbudowac uzywajac wlasnych modeli. Dzieki!
Deshu - jak tylko wroce z pracy, sprawdze co sie kryje pod tym linkiem. Tutaj jakos nie chce mi sie otworzyc.
Szukalem i nie znalazlem oczywistych rozwiazan adaptacji swoich modeli do wspolczesnych silnikow czyt. (gier wydanych na przestrzeni ostatnich 2 lat), dlatego przyszedlem tutaj z zapytaniem Kramon :). Wyglada na to, ze sprawa nie jest tak prosta.
odbilo sie malenstwu :) Przyzwoita praca, podoba mi sie sposob w jaki rozmywaja sie wlosy w lewym rogu, z kolei z ta krwia to niewiadomo, co jak i dlaczego, stad mam mieszane uczucia co do jej masywnej ilosci w tym ujeciu.
no wlasnie oba te tytul GTA IV i rf1 nie oferuja tej wspolczesnej grafiki jaka widzimy w gran turismo 5 czy nowych nfs. Dlatego ciekaw jestem czy jest w jakikolwiek sposob mozliwe, wlasnie wrzucenie swojego modelu do jednego z powyzszych tytulow lub innych odpowiednikow zblizonych graficznie.
Powinienem na poczatku sprecyzowac ze chodzi mi bardziej o "symulator" typu nfs, gran turismo gdzie calosc sie skupia na jezdzie bez watkow pobocznych jak w GTA gdzie jeszcze eksplorujemy miasto pieszo.
Dzieki Pecet za odpowiedz, racer.nl wyglada na ciekawa propozycje - jednak grafika w tej grze jakby sprzed kilku ladnych lat. To co mnie naprawde ciekawi to czy jest mozliwosc wrzucenia swojego modelu do silnika z "obecnych czasow". Gdzie jakosc renderingu jest na bardzo wysokim poziomie. Znasz moze jakies przyklady gdzie ktos tego dokonal?
Czesc,
W zwiazku ze swoja nowa pasja zawodowa jaka jest automotive zbieram info nt. mozliwosci wykorzystania modeli ktore tworze. Zastanawiam sie czy jest mozliwosc wrzucenia do jednej z gier nowej generacji - Gran Turismo? Need For Speed? Shift? inne? modelu 3D samochodu, ktory ówczesnie sam wymodelowalem w aplikacji 3D?
Bede wdzieczny za wszelkie porady!
Pozdrawiam,
Artur