Skocz do zawartości

Cyrek

Members
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Łódź

Cyrek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Cyrek

    Krzywe beziera

    Musisz krzywe wyeksportować z Corela do formatu AutoCad'a (DWG albo DXF - nie pamiętam które). Potem importujesz do max'a. Ale uważaj - po operacji powinieneś dokładnie sprawdzić swoje zaimportowane kształty, gdyż może się okazać, że punkty kontrolne się porozdzielały i leżą jeden na drugim. Powyższe rozwiązanie stosowałem ostatnio w 3dsMAX 5, więc nie wiem, jak to może wyglądać w nowszych wersjach. Pozdrawiam serdecznie.
  2. Cyrek

    Star Craft 2!!!

    Owszem, owszem. Idzie tylko o to, jak do tego dojdzie... :D
  3. Cyrek

    Star Craft 2!!!

    A mnie naj bardziej interesuje, w którą stronę pójdzie fabuła. Po BroodWar Kerrigan panuje nad Zergami, Protosi pobici i podzieleni, z imperium Mengska prawie nic się nie ostało, a ziemskie siły ekspedycyjne w strzępach... To właśnie jest powód, dla którego StarCraft rządzi po dziś dzień. Skomplikowana, pełna zwrotów akcji i wyrazistych postaci fabuła. Oby chłopcy z Blizzard'a się sprawdzili. Pozdrawiam.
  4. Cyrek

    Brak perspektywy w camerze? :)

    W opcjach kamery można zaznaczyć (jeśli pamięć mnie nie myli) opcję orgogonal view. Jeśli może być z okienka widokowego, to huzdebos podaje łatwiejszy sposób.
  5. Cyrek

    Problem z dymem

    Mgłę? Mgłę można zrobić przy użyciu opcji "fog" - szczegóły w helpie. Pozdrawiam.
  6. Hummery, Abramsy, Bradleye... kurde, a o tarpanie to się nie pamięta? Ostatecznie to nasz high-endowy sprzęt, może ktoś wymodeluje takiego? :P A na poważnie, nie pozostaje nic innego, jak czekać na teksturki i jakieś otoczenie. Swoją drogą ten komin od diesla nie jest za gruby? Pozdrawiam.
  7. Cyrek

    Postac 3D: Ogr

    Modelik cudeńko, ale jedna uwaga - czy nie uważasz, że ogry przywiązują zwykle nieco mniejszą wagę do pielęgnacji dłoni, a paznokci w szczególności? IMHO, pazury winny być długie i połamane. Acha, i zepsuj mu jeszcze uzębienie. Czekam na dalsze prace i pozdrawiam serdecznie.
  8. Witam! Od jakiegoś czasu pracuję nad wizualizacją pewnego myśliwca gwiezdnego, który to namiętnie i nałogowo wykorzystywany jest w RPG'u StarWars'owym, w który grywam z przyjaciółmi od lat. Sam pomysł na wygląd nie jest mój - zrodził się w głowie przyjaciela. Ja jedynie wziąłem go na warsztat i go nieco "urealniłem". Oto dane techniczne maszyny: Craft: Sienar Fleet Systems SSF-5 Predator Type: Assault and space superiority fighter Scale: Starfighter Length: 40m. Skill: Starfighter piloting: Predator Crew: 1/2 Cargo capacity: 300kg. Consumables: 2 months Cost: 3,100,000 Hyperdrive multiplier: x0.5 Backup hyperdrive: x12 Nav computer: Lumenic, TL6 Main Computer: Lumenic AI, TL6 Maneuverability: 5D Space: 41 Atmosphere: 4000; 12000kmh Hull: 8D Shields: 7D FFS Cloaking Device: Yes Sensors: Passive: 60/3D Scan: 100/4D Search: 200/5D+2 Focus: 6/7D Weapons: Beam Laser Fire Arc: Front Fire Control: 4D Space Range: 1-5/25/50 Atmosphere Range: 100-500/2.5/5 km Damage: 14D+1D each round of continuous fire 4 Heavy Laser Cannons Fire Arc: Front Fire Control: 4D Space Range: 1-3/15/30 Atmosphere Range: 100-300/1.5/3 km Damage: 12D 3 Heavy Ion Cannons Fire Arc: Front Fire Control: 4D Space Range: 1-3/15/30 Atmosphere Range: 100-300/1.5/3 km Damage: 9D ionization 2 Universal Projectile Launchers (max. 8 projectiles each) Fire Arc: Front Fire Control: 4D Space Range: varies Atmosphere Range: varies Damage: varies 1 Tractor Beam Projector Fire Arc: Front Fire Control: 4D Space range: 1-5/15/30 Damage: 8D Year of Introduction: 89 Docelowo chcę otrzymać model nadający się w pełni do animacji (składane podwozie, skrzydła, ruchoma owiewka kokpitu, być może sam kokpit w środku, inne takie). Przy odrobinie samozaparcia, zrobię z tego prezentację na kształt tych serwowanych przez producentów współczesnych maszyn tego typu (znaczy myśliwców atmosferycznych, nie gwiezdnych :P), choć nim do tego dojdzie minie pewnie sporo czasu, gdyż modelem zajmuję się z doskoku. Do modelowania posługuję się Max'em, tekstury (kiedy już będą), pewnie zrobię w GIMP'ie, czy innym fotosklepie. Jako, że jest to mój pierwszy WIP, mam nadzieję, że krytyka będzie umiarkowanie zjadliwa. Z miejsca ostrzegam, że nie będę zbyt często zamieszczał nowych obrazków, bo sama robota troszku mi się wlecze. Pozdrawiam serdecznie i prezentuję:
  9. Cyrek

    Koszmarne błędy w siatce

    Sposób na FFD jeszcze ujdzie, tylko fajnie by było, gdyby wierzchołki na górze i dole zostały połączone w taki sposób, żeby tworzyły sieć czworokątów w obszarze samego ostrza (tj. tam, gdzie zastosowano modyfikator FFD). Upraszczając - albo conect, albo cut między wierzchołkami, a dopiero później FFD. Swoją drogą, z box'a było by łatwiej. Pozdrawiam.
  10. Cyrek

    Selektywne zaznaczanie

    Przerzucić w EdPoly, zaznaczyć górną płaszczyznę, a następnie kliknąć na ikonie krawędzi (edge, nie border) po prawej stronie nad narzędziami edycji obiektów typu poly (te czerwone ikonki :P), trzymając jednocześnie wciśnięty shift - MAX zaznaczy zewnętrzne krawędzie selekcji polygonów. Jeśli naciśniemy control, to zaznaczeniu ulegną wszystkie krawędzie należące do wybranych płaszczyzn. Pozdrawiam.
  11. Cyrek

    siatka z trójkątów na poly

    A czy max nie ma czasem modyfikatora convert to poly? tam można go jakoś ustawić na gabaryty otrzymanych poly (tj, ile ma być wierzchołków). Nie wiem, czy się to nada, bo nigdy tego modyfikatora nie stosowałem. Pozdrawiam.
  12. Cyrek

    Hotkeys dla Unwrap UVW

    Tam gdzieś jest taki przycisk - keybord override toggle, czy jakoś tak - zdaje się pozwala używać skrótów klawiszowych albo maksa właściwego, albo jego podprogramów (czyli, na przykład, edytora UVW). Pozdrawiam.
  13. Cóż, można by jeszcze zmusić siatkę do współpracy - wziąć nieco mniej gęstą i dokonać teselacji opartej na wierzchołkach. Tak, żeby efektem końcowym były powierzchnie 3-wierzchołkowe. Przy widoku z pierwszego posta powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
  14. Przyłączam się do wypowiedzi RK. Ponadto kote (rękawice) chyba zbyt krótkie, do (pancerz na klatce) zbyt wysoki a tare (ochraniacze na biodra) nieco szerzej powinny opinać uda. Do tego te linki na menie (hełmie) nie powinny zwisać - w przeciwnym wypadku men zleci przy pierwszym trafieniu w głowę. Acha, i shinaii zbyt gruby u podstawy. Tyle w kwestii technicznej - co do renderu i reszty - jak dla mnie jest b. dobrze. Swoją drogą RK - czyżbyś ćwiczył kiedyś? Pytam, bo wiem, że w Łodzi od lat jest sekcja kendo. Pozdrawiam serdecznie wsjech.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności