Kefir
Members-
Liczba zawartości
56 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Krakow
Kefir's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
finished 2d Tygodniowy speedpainting 51: "Man in black"
Kefir odpowiedział leander → na temat → Work in progress (WIP)
mokro - 35 minut -
Ja też jestem na kupnie - i też już szykuję kasę na Wacoma a tu taki psikus - nie powiem kusząca oferta cenowo w porównaniu do zapowiadanej jakości. Zgadzam się z Drakulą że jednak test sprzętu produkowanego przez firmę, która dotąd niepopisała się jakością winien być dużo dokładniejszy i pokazywać narawdę czy jest sens pakować się w ten sprzęt czy też nie.
-
finished 2d Tygodniowy speedpainting 47: "Boski rycerz"
Kefir odpowiedział leander → na temat → Work in progress (WIP)
+- godzina -
finished 2d Tygodniowy speedpainting 45: "Jaskinia"
Kefir odpowiedział Thalion → na temat → Work in progress (WIP)
40 minut w pracy, ale csiiiiii.... -
z głównej strony izby ściągasz pdf zanosisz do introligatora żeby ci oprawił i do swojej izby do podbicia - Na stronce Izby wszystko masz ładnie napisane - pozdrawiam
-
Bitwa 2D: Mały rozmiarem, silny zapałem
Kefir odpowiedział Tomur → na temat → Bitwa 2D: Małe jest piękne
Czołem Tomur - z niecierpliwością czekam na koncept :D no i wytrwałości chłopie -
Projekt MMORPG Ginanh - animator i inni potrzebni
Kefir odpowiedział kengi → na temat → Inne ogłoszenia
powodzenia - choć MMORPG nie komercyjnie to prawdziwy ból - trzymam kciuki -
finished 2d Concept art: molewarrior
Kefir odpowiedział Kseronarogu → na temat → Work in progress (WIP)
Postać jest bryłowo bardzo fajna, i mi też się podoba. Ale empeck ma rację, jest nieczytelna, w pewnym sęsie płaska. Spróbuj dorobić głębsze cienie w zagłębieniach i dać ostrzejsze światło na wystających elementach. Prawa ręka jest mocno spłaczona, głównie dłoń. Poza tym cala ręka jest jakby za bardzo wysunięta w prawo od korpusu co daje lekkie wrażenie jakby bark był wybity. Głowa wyfląda jakby była lekko skręcona w prawo a nic innego nie pokauje tego przez co wygląda jakby była trochę sztucznie naklejona. No i stopy - dużo za małe w porównaniu z kubaturą postaci. Ale jak wyżej - całoś pracki jest pierwsza klasa a to co wymieniłem wyżej to celowe wyolbrzymienia aby uwidocznić (w mojej opini) problemy. I taksamo jak empecka ciekwi mnie czy w NDA masz pozwolenie na publikowanie prac? Edyta: dlaczego? conceptart to jaknajbardziej gameart :P -
...poniekąd z projektami amatorskimi jest tak jak z profesjonalnymi, jeśli są to odpowiedni ludzie z odpowiednią motywacją, umiejętnościami i pomysłem to po preprodukcji, jeśli ktoś upatrzy w tym zarobek, dostają kasę na produkcję. Sprawa wygląda tak samo z zawodowcami, jak nie trafią z jakością i pomysłem zmieniają projekt. Poza tym zawodowo działa dość spora ilość grup, które organizacyjnie stoją dużo słabiej niż niektóre amatorskie grupy. Wiem, bo w obu rodzajach przedsięwzięć brałem udział - żeby nie było, że gadam na wiatr... Poza tym, czego się spodziewacie po amatorskich projektach? Że będą robić grę dajmy na to 3+ lat i jak się im uda to wydadzą za free dla uciechy gawiedzi? Ideą takich projektów jest właśnie to aby ludzie którzy nie mają czasu (z różnych względów) się tym zająć zawodowo, próbują się w tej branży "po godzinach", i nie po to aby się pochwalić że robią i się im udało tylko po to aby się spełnić (co za głupie słowo) w tym co lubią, a i może przejść na profesjonalny tryb pracy. Jak dla mnie to głównym efektem takich projektów nie jest wydanie dem, czy czegoś tam innego ale "wyprodukowanie" osób które w tym siądą. I niech to będzie jeden człowiek z dobrym skillem na stu, już jest dobrze. W końcu nie mamy żadnej w Polsce uczelni kształcącej w tym kierunku... (...niewielu stać na tę polsko japońską...) pozdrawiam
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
Kefir odpowiedział batonx → na temat → Dyskusje o grafice
Zawsze się rzuca cenę wyższą niż realna aby była możliwość negocjacji. Natomiast co do tak niskich kosztów, jest to tragedia dla tych którzy się z grafiki utrzymują, bo ktoś tam gdzieś tam zrobił coś za (o zgrozo!) 10 zł. Potem taka firma, jak to wspomniał tweety, nie da nikomu realnej ceny za jego wkład pracy, nawet jeśli poświęcił 8-10 lat aby podnosić swe umiejętności i wiedzę. A takich właśnie "znajomych amatorów" to nie interesuje. A na koniec wszyscy pracodawcy się dziwią że nikt w Polsce nie chce pracować tylko ucieka na zachód... . -
Szukamy zespołu developerskiego do wykonania gry
Kefir odpowiedział temat → Praca Oferowana (bez ogłoszeń FREE)
..chyba pani stoi na dachu :P -
Witam Co do konceptu: ręka zupełnie nie anatomiczna, mięśnie się poplątały jak jakieś sznureczki i wyszła pomieszanie z poplątaniem, wszystko to zaskakujące o tyle, że widząc tapetę to się okazuje że anatomię raczej znasz. Sama tapetka jest bardzo zła w sensie kompozycyjnym, tło w ogóle nie tworzy sceny, nie skupia wzroku na akcji, która też swoją drogą jest umiejscowiona potwornie nisko, przez co robi wrażenie że sam kadr obrazka został źle przycięty. Ten zielony koleś bardzo fajnie wycieniowany, chociaż brakuje lekkiego blasku po jego lewej stronie, co określiło by bryłę postaci (chodzi o to co pojawia się na lewej dłoni) Ogólnie z całości obrazka jedyną rzeczą wartą uwagi jest zielona postać, i widać że tylko ona była robiona naprawdę, a reszta machnięta od niechcenia. Wg mnie szkoda tyle zachodu żeby na sam koniec zepsuć cały efekt... Olej Ładny J
-
Niby ażur który w idei jest czymś lekkim ale jednak ciężkie i przysadziste. Chwalebne jest to że projkt drugoklasisty ale winno się już teraz wytykać złe rzeczy abyś waść nie nabrał złych przyzwycajeń (takie nabierzsz na studich :P)
-
nogi są bardzo dziwne - jeśli to zwężenie siatki to mają być kolana to są dużo za nisko - kolana winny być gdzieś w rejonie końca kiecki, narazie nogi wyglądają tak jakby były ugięte lekko niezdrowo do wewnąrz. Łapki można by nieco powiększyć (skale nie ilość ścianek). ogólnie proporcje trochę szwankują - chyba nogi trochę za długie - pokaż postać w rzutach to coś powiemy więcej.
-
...albo głośno krzyczeć... może to sąsiad :P