Skocz do zawartości

Toshio

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Toshio odpowiedział patry → na odpowiedź w temacie → Inne
    Masa tutorialów na temat kodowania w c++ z zastosowaniem OpenGL http://www.dimmension3.spine.pl/
  2. Toshio odpowiedział Lis → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    Hmm, czy mało..., w elektronice już tak jest :) trzeba zbudować określony układ do określonych mu celów (opór rezystora zależy od materiału w jaki został zrobiony) Wynik bez problemu może wyjść 1,6 kOhm jako rezystacja zastępcza... czy to jest mało? No zależy z jakiej strony na to patrzeć:) Pozdrawiam
  3. Toshio odpowiedział Lis → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    Na szybko robiłem, wiedziałem, że gdzieś błąd popełniłem... javor, da się to chyba obliczyć, przecież wcale niemusi być gwiazda... w takim układzie jak teraz są te rezystory też można obliczyć Rz, ale profesor chciał to połączyć w gwiazde, dlatego późniejsze obliczenia byłyby chyba zupełnie inne niż te które ja podałem i Georgas. Pozdrawiam
  4. Toshio odpowiedział Lis → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    Cześć R1 = 1410 Ohm R2+R5 = 1530+1350 = 2880 Ohm R3+R6 = 1250 + 1157 = 2407 Ohm R1R4 = R1*R4 / R1+R4 = 1410 *1715 / 1410 + 1715 = 3430 Ohm R2R5R3R6 = 2880 * 2407 / 2880 + 2407 = 4184 Ohm = 4,2 KiloOhm w przybliżeniu Tyle wynosi rezystanca zastępcza układy, jeśli się gdzieś w obliczeniach niepomyliłem. Niezastosowałem tutaj przemiany w "gwiazde" bo z tym musiałbym troche bardziej sie pomeczyc, a niedziela jest to odpoczywam :) Pozdrawiam, może się na coś przydałem ...
  5. Toshio odpowiedział odpowiedź w temacie → Game Art
    Wg. mnie bardzo dużo jak na taki pojazd. Przykładowo auto z Gran Turismo 3 ma coś 3,500 poly, a wygląda super. Na reaplayach filmowo
  6. Toshio odpowiedział kuba333 → na odpowiedź w temacie → Game Art
    1. Ja (my) tworzymy własny engine. Słyszałem, że dobry jest także Ogre no i ten Torque. Sprawdzałem je w akcji i chodź te enginy mają sporo błędów to bardzo dobrze się nadają do pracy przy grach amatorskich. 2. Gre z reguły pisze się pod C++. Jest to najlepsze środowisko programowania. Nie polecam Basica bo jest to całkiem odrębny język niż to co prezentuje C++. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o programowaniu gier zapraszam na: http://www.warsztat.prv.pl
  7. Toshio odpowiedział veri_jr → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Teraz jest już lepsza. Texturka lepsza no i co najlepsze poprawiłeś tę nieszczęśnie rozmytą twarz :)
  8. Toshio odpowiedział Semix → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Ale kozioo on ma tylko 12 lat (może kłamie ;) jak na jego wiek to bardzo dobre!
  9. Toshio odpowiedział Semix → na odpowiedź w temacie → Game Art
    słabo coś widać... ale jeśli oczy mnie niemylą to chyba jest już troche lepiej:]
  10. Toshio odpowiedział Christian Noir Stein → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No to nas zaskoczyłeś :). Czekamy na dalsze obrazki
  11. Toshio odpowiedział Christian Noir Stein → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Wygląd geometryczny jest wporządku. Jednak popracuj troche nad textura twarzy bo wygląda sztucznie
  12. Toshio odpowiedział odpowiedź w temacie → Game Art
    Dokładnie. Zgadzam się z tomkiem. Zrób najpierw coś prostego, później pogłebiaj swoją wiedzę, a jeśli będziesz wiedział, że już wiesz na tyle więcej niż przedtem to możesz wziąść się za troche bardziej rozbudowaną gre. Pozdrawiam Toshio
  13. Toshio odpowiedział odpowiedź w temacie → Game Art
    Jeśli chcesz się na serio zająć programowaniem gier to sugeruje zająć się C++. http://www.warsztat.prv.pl jest to chyba najlepszy serwis o programowaniu gier. Pytasz czy w Blitz Basicu można zrobić GTA 1 lub 2. Dokładnie niewiem, ale chyba tak.
  14. Toshio odpowiedział Chris → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No nieźle oDD !! fajna głowa!
  15. Toshio odpowiedział plutko → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Whoho, to dopiero model mrożący krew w żyłach :) klimat to taka mieszanka Serious Sama z Painkillerem hehe. Mogłbyś jeszcze troszke pobawić się z texturką ciała bo teraz jest troszke zagładka.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności