cześć,
Animuję dynamiczną scenę parkour, większość ainmacji jest FK arms. Podczas gdy postać ma kontakt ze ścianą / drążkiem chciałbym zmienić arms na IK( później wracając do FK). Blend robię w 1 klatce więc przejścia między FK / IK nie widać, po dobrym dopasowaniu. tutaj powstaje problem ponieważ, po zmianie z FK na IK , nadgarstek nie pozostaje w miejscu tak jak powinien (wygląda tak jakby IK działało jak FK jedynie różniąc się ilością manipulatorów). Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem.
Załączam film żeby wyjaśnić wszystko wizualnie. Nowa scena, ten sam rig którego używam do freerun.
Pozdrawiam @Destroyer Ostatnio bardzo mi pomogłeś, cenię Twoją wiedzę🙏. Stąd to oznaczenie tutaj. być może w tej sprawie rozwalisz system 😄
Inkeduntitled_ - Autodesk Maya 2020.2_ untitled --- null1 2021-02-19 10-25-25.mp4