Skocz do zawartości

OldMan

Members
  • Liczba zawartości

    402
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana OldMan w dniu 24 Marzec

Użytkownicy przyznają OldMan punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

OldMan's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • One Year In Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

375

Reputacja

  1. Do tej pory wyglądało to mniej więcej tak Tylko trzeba wziąć pod uwage ze tutaj była mowa o płaceniu za ilośc a nie za czas, ciekawe jak to teraz bedzie wyglądać w praktyce po przejęciu przez FREEPIKA, bo mi płacenie (nawet 80zł po obniżce) za 200 upscalingów sie zupełnie nie kalkuluje
  2. Co więcej, dzięki nowej funkcji przenoszenia stylu użytkownicy mogą teraz przekształcać dowolny obraz, kontrolując ilość przenoszonego stylu i integralność strukturalną. w zależnosci od ceny jaka bedzie za usługe pod sztandarem Freepika graficy z Fiverra polecą do większego odstrzału albo będą musieli obniżyc jeszcze bardziej stawki (bo próg wejscia za usługe sie zmniejszy) chłopaki z reddita cos tam kombinują darmowo z SD (Comfy UI) zeby to odtworzyć, na razie początki
  3. zgadza sie link jest inny niz tekst bo ten mój wpis to taki "patchwork" zrobiony na szybko 😄 a ten tekst pochodził o ile sie nie mylę stąd: https://www.finsmes.com/2024/05/freepik-acquires-magnific.html ale przydatne mogą być tez inne linki np: https://tech.eu/2024/05/07/freepik-acquires-spanish-ai-image-upscaler-magnific/
  4. Freepik kupił najlepszy komercyjny "enhancer" AI jaki jest na rynku czyli MAGNIFIC AI znany z niezłej (jak na AI jakości) i kosmicznych cen za usługi Freepik , firma technologiczna z siedzibą w Maladze w Hiszpanii, udostępniająca platformę projektową z zasobami audiowizualnymi i generatywnymi narzędziami AI, przejęła Magnific, dostawcę narzędzi obrazu AI z siedzibą w Murcji w Hiszpanii. Kwota transakcji nie została ujawniona. Przejęcie wzmacnia zestaw narzędzi AI firmy Freepik, rozszerzając jej pakiet generatywnej sztucznej inteligencji, aby jeszcze bardziej zapewnić twórcom najnowocześniejsze i innowacyjne narzędzia. Uruchomiony pięć miesięcy temu w Murcji w Hiszpanii Magnific zapewnia narzędzie AI, które poprawia jakość i rozdzielczość obrazów, ale także pozwala użytkownikom przejąć kontrolę poprzez tworzenie nowych szczegółów. Magnific usprawnia przepływ pracy dla użytkowników, dzięki obrazom, które można ulepszyć w ciągu kilku sekund. Co więcej, dzięki nowej funkcji przenoszenia stylu użytkownicy mogą teraz przekształcać dowolny obraz, kontrolując ilość przenoszonego stylu i integralność strukturalną. Freepik, prowadzony przez dyrektora generalnego Joaquína Cuencę Abela, jest dostawcą platformy projektowej z zasobami audiowizualnymi i generatywnymi narzędziami AI. Jej zasoby obejmują zdjęcia, wideo, zasoby projektowe, takie jak ikony i makiety, a także szablony prezentacji. Freepik jest spółką-matką Flaticon, Slidesgo, Videvo, Iconfinder, Wepik i EyeEm – narzędzi do projektowania, z których korzysta ponad 100 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie. Firma zatrudnia 550 pracowników, 600 wyłącznych projektantów zdalnych i ponad 50 000 zarejestrowanych współpracowników. Strategiczne przejęcie jest największym jak dotąd przejęciem Freepik – w zeszłym roku nabył EyeEm (Niemcy), a w 2022 r. Videvo (Wielka Brytania), Original Mockups (Kolumbia) i Iconfinder (Dania). https://www.freepik.com/blog/magnific/
  5. jasna sprawa, ta technologia jest na razie bardzo prymitywna wiec nalezy ją stosować tylko tam gdzie daje rade (ja czasami ją stosuje ale w wiekszosci przypadków wybiórczo, tzn nie na całym obrazku), bardzo duzo zalezy od tego jak ma sie obrazek do wyszkolonego modelu (jesli bedzie pasował to efekt bedzie lepszy), wiekszosc modeli dotyczy ludzkich postaci wiec ze wzlędu na ograniczoną objetosc modelu inne rzeczy będą na tym tracic (np rzeczy techniczne)
  6. jesli chodzi o AI to z zastosowań przydatnych w pracy grafika kreatywnego mozna wymienić funcję ENCHANCE (chodziaż to ma swoje rózne nazwy w róznych programach), opcja przydaje sie wtedy gdy mamy pocisnąć troche konceptów lub ilustracji postaci , klient wymaga detalu a my mamy mało czasu na robote. 1. robimy naszą własną pracę (malujemy, bashujemy, itd, itp) na tyle na ile nasz czas pozwala 2. Odpalamy https://www.krea.ai/apps/image/enhancer lub jakąś inną aplikacje do tego celu (np lokalne SD z odpowiednim modelem). naciskamy magiczny button i gotowe ponizej przykłady na randomach z arstation (oryginał oczywiscie po lewej) Mysle ze takie zastosowanie AI w celu podbicia detalu moze byc duzym oszczędzaczem czasu i nerwów (zwłaszcza gdy jest tego więcej), powyższy sposób nie poradzi sobie z kazdym typem ilustracji oraz stylem ilustracji (duzo zalezy od uzytego modelu i tego co jest na obrazku)
  7. ja sie ostatnio wkręciłem bo naleze do grupy która zajmuje sie scanlacjami (komiksy zagraniczne tłumaczone amatorsko na polski) i czasami jestem proszony bym wyczarował coś z gównianego materiału źródłowego, ostatni przykładowy eksperyment
  8. rozumiem Cie w pełni, ja aktualnie usunąłem z kompa na razie wiele rzeczy związanych z AI bo mi sie juz troche znudziło, mozna powiedziec ze sie juz wybawiłem (usunąłem np setki modeli do Stable Diffusion które zajmowały już grube gigabajty na moich dyskach), zostało pare narzędzi których uzywam bo muszę (np Chainner i specjalistyczne customowe modele do poprawiania jakosci bitmap wybitnie popsutych). w przypadky grafiki obecne narzędzia AI nie dają przyjemnosci twórczej , to po prostu mielenie różnych obrazków w celu uzyskania kolejnego obrazka, nie ma nad tym sensowej kontroli (tzn jakas tam jest ale nie o taką kontrole mi chodzi, to nie jest kontrola twórcza). Mozliwe ze w przyszłosci pojawią sie jakies narzędzia i techniki by praca z AI w przypadku grafiki była bardziej twórcza ale mozliwe też ze te narzędzia zeby powstać będą musiały wymagać znacznie więcej mocy (np jakis program malarski z pędzlami AI )
  9. ten problem jest szerszy bo tutaj nie chodzi tylko o spiew, po prostu w wielu obszarach stało się modne dążenie do ideałów za wszelką cenę, np w kwestii urody (dlatego w niektórych krajach (np korea )stało sie to kulturową obsesją doprowadzając do wygenerowania armii identycznych prawie klonów)
  10. wejdzmy głębiej 😶 grafikę musisz zrobić całkowicie sam na własnoręcznie napisanym programie uruchomionym na własnoręcznie zbudowanym kąkuterze, tylko wtedy można powiedziec że grafika jest koszerna 😄
  11. ostatnio robilem zaproszenie na spotkanie integracyjne w stylu Retro Synth Wave, normalnie w dawnych czasach to bym sie z tym piescił ze dwa tygodnie i wszystko robiła autorsko ale tutaj po pierwsze sprawa miała byc gotowa na jutro po drugie miało byc bardzo tanio, wiec w ruch poszło AI i jakies gotowe elementy z freepika których mi brakowało do kompozycji a nie było kompletnie czasu by je zrobić ręcznie, jeden wieczór i kilka wersji było gotowych, klient zadowolony, ja tez bo nie musialem tego robić kawał czasu. w przypadku takich sytuacji uwazam ze AI jest okej .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności