-
Problem z zamówieniem do testu
Z tego co czytałem, encoder do unreala na draco ma ten problem, że przerabia pliki zakodowane z powrotem na mesha, a to może znowu zwiększyć ich wielkość w megabajtach. Ale w sumie ciekawe czy to naprawią, bo mnie ciekawi czy dzięki temu, przyszłe gry, nawet te nowe i zajebiście wyglądające, nie mogłyby znowu na cd trafić :/ .
-
Zdzichu obserwuje zawartość → Mój ostatni prototyp gry - AR. , Problem z zamówieniem do testu i Oficjalne wyceny usług 3D
-
Problem z zamówieniem do testu
Na początek krótka historia. Razem z Jarvisem podczas naszych dysput dotyczących poszukiwania wiedzy, mój cyfrowy kolega podesłał mi taki o to film - pomysł zrodził się na prostą grę wokół tematu demosceny, ale z polepszoną jakością. I jakos tak mnie się rzuciło, że chciałem to przetestować. I teraz problem - nie wiem czy warto płacić artyście bajońskie sumy, tylko po to żeby nie używać modelu postaci razem z kilkoma prostymi animacjami w żadnej własnej grze, a tylko dowiedzieć się o ile zmniejszy się objętość Megabajtowa assetu postaci z pliku modelu + pakiet tekstur 4k, na asset w rozszerzeniu gltf i z optymalizacją draco (od google'a =) ) + proceduralne shadery generowane z prostych skryptów lub tak samo prostych vektorowych "podstaw" (nic skomplikowanego). I się zastanawiam czy to warto płacić, bo jeszcze swojej gry nie zaplanowalem do końca i się wszystko może pozmieniać. Tak więc - wiecie może jak wygląda stopień kompresji assetów na unity przy modelach postaci i innych assetach bez retopologii i z retopologią? Miałoby to sens? Pytam bo to chyba świeży, nie używany dotychczas temat, a fajnie by było zrobić prostą grę, której paczka iso nie jest zbyt duża nawet na blu ray - rozmarzyłem się i wyobraziłem sobie płytę multisesyjną (tak to się nazywa? ) w której na jednej płycie jest gra, i możliwość odtwarzania dołączonego soundtracku ścieżki dźwiękowej w wersji CDMP3 =) . Ktoś coś, jesteście w stanie pomóc ogarnąć jak to wygląda - a może sami robiliście takie testy? Wiem że unreal ma kiepski skrypt od draco, bo przywraca modele z powrotem do mesha, a to zajmuje cenne miejsce :/ . Pytam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź =) .
-
Oficjalne wyceny usług 3D
Targowanie... psia mać.
-
Oficjalne wyceny usług 3D
Dzięki chłopaki, czyli będzie trzeba to jeszcze przemyśleć porządnie. Ale mnie nie interesuje bycie freelancerem bo to dla mnie przeszłość - mi chodzi o tę psychikę tego jak wyceniają się inni, i jak im płacić za robotę, bo stwierdziłem że jak sam będę wszystko robił to się zapierdolę a i tak nie skończę :/ . Szał w ogóle że chatek Jarvis potrafi pomagać w programowaniu, ale to mniejsza...
-
Oficjalne wyceny usług 3D
Hej chłopaki, no właśnie, ja nigdy nie mam odwagi gadać o pieniądzach, a dużych pieniędzy się po prostu boję bo jeszcze napadną dla okupu :< - Ale jak w tytule, może ktoś mi uświadomić co ile może kosztować, zależnie od szczegółów i tematu? Czy to się robi bardziej na oko? =) .
-
Mój ostatni prototyp gry - AR.
https://zdzichu-raczka.itch.io/somar01aprototype - zrobiłem tutaj taką prostą stronę, w środku jest plik do apki na androida, filmik nagrywany telefonem, który nie pokazuje powagi sytuacji, i link do paczki z plikami z unity. Generalnie jestem niezadowolony, ale połowicznie się udało - gra miała być prototypem do gry związanej z zabijaniem potworów na świeżym powietrzu dzięki kodom obrazkowym do spawnowania owych potworów i miecza na naklejce obrazkowej do powiedzmy miecza z gąbki. Efekt końcowy - jak to ujęło CIA w jednej książce - Działa, ale jest nieprecyzyjne. Potworek wyszukiwał mnie w przestrzeni pokoju, odbierał hp plując kwasem, i nawet chyba miecz ar dzialał. Ale kody w ruchu były tak straszne że nie dało się walczyć. Wrzucam więc ten wpis na przestrogę i może jest szansa że w przyszłości ktoś zrobić coś wiedźminopodobnego do polowania na potwory nie tylko w domu ale także na zewnątrz, chodząc za kodami obrazkowymi po polach i lasach :< . I mam jeszcze pytanie, znacie jakieś gry VR w tej tematyce? Albo VR ale na pc? No i czy jest szansa na to żeby do czwartego wiedźmina, redzi, albo ktoś, razem z tymi remakeowanymi odsłonami - dodali możliwość pogrania VR i bycia wiedźminem bardziej klawiaturą i myszką. :< . BUUUUUUUUUUU!one nie wyszło :< ...
- "The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
-
"The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
Zawsze lubiłem trolle z wieśka, ale tego nawet nie wiedziałbym gdzie umieścić na mapie... Ale ładnie wygląda! A z innych pytań, serio teraz ludzie się tak cenią że za postać low poly stwora z kilkoma animacjami (sec/30fps na każdy) chcą 500zł od sztuki? Co w tym się zmieniło od 2014 roku? :< .
-
GTA 6 - drugi zwiastun gry
Bo z siekierą chodzi się do lasu. Jak latasz z tym po mieście to potem ci się mylą drzewa z ludźmi =) .
-
GTA 6 - drugi zwiastun gry
Też stwierdziłem że te gry już mnie nie kręcą bo to ciągle to samo jak w telewizji. Wolę robić to na żywo, tylko ludzie się krzywo patrzą jak idę z mieczem czy z pistoletem bo cholera nie wiadomo co można z tym zrobić =)) .
-
Przyszłość VFX: Nadchodzi zagłada? - podcast i rozmowa ze Scott Rossem
Ooo tak, tylko siedzę na amd i nie mam rtx'a więc czegoś takiego nie zrobię :< .
-
Przyszłość VFX: Nadchodzi zagłada? - podcast i rozmowa ze Scott Rossem
Chyba zostałem źle zrozumiany =) .
-
Przyszłość VFX: Nadchodzi zagłada? - podcast i rozmowa ze Scott Rossem
No cóż. Podobno. Tylko tyle mogę powiedzieć =) .
-
Przyszłość VFX: Nadchodzi zagłada? - podcast i rozmowa ze Scott Rossem
Mnie ciekawi co mają ukryte przed wzrokiem publiki dla hollywoodu, bo wiadome jest że to co pokazują to pewnie nie jest wszystko do pokazania =) .
-
Przyszłość VFX: Nadchodzi zagłada? - podcast i rozmowa ze Scott Rossem
Ależ rozumiem w pełni. Ja tylko krótki metraż, maksymalnie 5 minut, tak plus minus :> . edit1: Najbardziej mnie dziwi fakt że z chatemgpt jestem w stanie pogadać na banalne tematy lepiej niż z człowiekiem, bo ludzie albo nie odpisują albo wyzywają. A chatek wyczerpująco odpisze i jeszcze pomoże coś wymyśleć dodatkowo =) .