-
Star Wars: Rouge One Teaser Trailer
Endżoj!
-
Artykul o ILM
z okazji 40 lecia. http://www.wired.com/2015/05/inside-ilm
-
Star Wars: The Force Awakens Official Teaser #2
skubance zrobili prawdziwego BB-8 !!
-
Star Wars: The Force Awakens Official Teaser #2
@norden Odnośnie CGI, matte paintingów i makiet to właśnie chodzą słuchy, że JJ Abrams chciał, żeby w tym filmie było więcej efektów "analogowych", miniatur, etc. Do tego polecam fragmencik: Ponad to, myślę że ILM jest na tyle doświadczonym studiem, że dobrze wiedzą co będzie dobrze wyglądać, jakiej technologii użyć do konkretnych ujęć tak, żeby było to optymalne jakość/cena/koszt. Z wrakiem ISD było jedno ujęcie, a raczej jego fragment więc ciężko to teraz oceniać moim zdaniem, a z drugiej strony czuję, że to był właśnie ukłon w stronę matte paintingów ze Starej Trylogii. A o co dokładnie chodzi z tym przeostrzeniem? edit: ok nie jego fragment bo to byl cały pan, ale nie rozumiem. Jesli sie czepiasz technikaliów to wiedz, że pan na głowicy statywu nie ma (nie powinien) miec paralaksu. Poza tym co jest złego w precyzyjnym ustawianiu kadru? O to chyba chodzi w zdjęciach prawda? :) Jesli z tym przeostrzeniem chodzi Ci o ten "zoom" to musisz wiedzieć, że te lepsze obiektywy trzymają focus podczas transfokacji.
-
Star Wars: The Force Awakens Official Teaser #2
Bez zbędnych zapowiedzi zapraszam... :)
-
Star Wars: Episode VII
z ciekawostek: wystabilizowany shot z Sokołem :) http://imgur.com/MVhkmQa
-
Lava - zajawka nowego shorta Pixara
Good catch @Rotomonks ciekawe czy zrobią mu hołd czy to tylko inspiracja :)
-
Lava - zajawka nowego shorta Pixara
a o jakich produkcjach mówisz? bo Ratatouille czy Toy Story 3 są genialnie oświetlone..
-
WoW: Warlords of Draenor Cinematic
No to wreszcie wrócili do formy :)
-
Project CARS - Gamescom Trailer
A ja rzygam już identycznymi trailerami gier i filmów o temacie wyścigów montowanych po cztery ujęcia na sekundę, a tutaj taka miła odmiana :) ..i jeszcze do tego Beethoven :)
-
V-Ray dla Nuke'a - rzut okiem
hm, nie przypominam sobie zadnego filmu z ILMu gdzie uzywali V-Raya jako glowny renderer (albo jeden z wazniejszych). Owszem, uzywaja nawet i Maxa, ale do matte paintingow i set extensions, jak chociazby w Revenge of the Sith, ale nigdy nie uzywali V-Raya ani Maxa jako glowny soft. Z tego co pamietam DD korzystalo duzo z V-raya przy Real Steel. Teraz ILM odkad kupil Katane i testowal Arnolda przy Mission Impossible, jest on teraz wykorzystywany jako podstawa w 'Pacific Rim'. Back to topic. Ciekawe to! Klienci na takie malzenstwo na pewno sie znajda. Dobry wybor dla mnogosci studiow, ktore wybraly V-Raya. I Owszem, nie - nie umiera :)
- Turbo - Official Trailer
-
Halo 4 Prologue - nowy cinematic Digic Pictures
Pojawil sie nowy cinematic wymiataczy z Węgier :) http://www.itsartmag.com/features/halo-4-prologue/
-
Piraci z Karaibów - VFX Breakdown
a wcale nie bo Double Negative! albo nie, ILM! ooo nie, sorry WETA przeciez jest najlepsza! oh please, ffs -_-
- Demoreel
Gith
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta