-
Wnętrze biurowe
Jaki był twój zamiar artystyczny? Chciałeś wyeksponować ścianę? Bo teraz tak wygląda, choć ujęcie sugerowało by, aby elementem wyeksponowanym był stół z krzesłami. W tej chwili ten kolor odciąga wzrok w prawą stronę. Sugerował bym dać po lewej jakiś inny akcent kolorystyczny, aby wyważyć scenę. Sugerował bym również dodać jakąś fakturę ścianom. Z innych rzeczy to render jest mdły. Proponuje podciągnąć nieco kontrast. Pozdrawiam
-
Pomysł, odpowiednie przygotowanie - Pomoc.
Jeśli poprzednia strona firmowa wykorzystywała jakieś statystyki np. Google Analitics to i zapewne są dostępne statystyki rozdzielczości używanych przez odwiedzających dany serwis. W związku z czym rozmiar strony oparłbym na tych statystykach. Obecnie przyjęło się pracować w rozmiarze 960px (szerokość). Przytaczając statystyki własnych stron, najczęściej oglądane są przez użytkowników o rozdzielczości 1200x800px głównie Firefox i coraz częściej Chrome. Pozdrawiam
-
Problem: Szukam tutoriali nt. tworzenia ikon
Heja, myślę że pokrótce mam odpowiedz na twoje pytanie, ostatnio szukałem różnych informacji na temat webmasteringu i natknołęm się na poniższe opracowania: zarobki freelancera: http://www.internetmaker.pl/artykul/6303,1,zarobki_freelancera_czyli_sprzedaj_sie_drozej.html warsztat freelancera: http://www.internetmaker.pl/artykul/3127,4,warsztat_freelancera.html Ps. Nie mogę zgodzić się z ola-f, psucie rynku to nic dobrego. Nawiasem mówiąc zawsze się znajdą pracodawcy którzy będą chcieli abyś projekt wykonał za pół darmo, a najlepiej żebyś w ogóle nie brał pieniędzy, na ogół tacy klienci lądują u pseudo webmasterów, którzy nie mają pojęcia że trzeba opłacać wszelkiego rodzaju rachunki (licencje, soft, życie). Dziwi mnie w ogóle fakt, jak można marnować swój czas za tak niskie pieniądze. Zresztą nie wiem czy już był taki wątek na forum, ale na ten temat można by napisać wiele. Pozdrawiam;) Życzę powodzenia we wkraczaniu na rynek web designu...
-
Finished 2D: Enklawa
Nie lubię słodzić, ale to jest naprawdę świetne... Zdecydowanie front... Świetna kolorystyka, kompozycja, klimat ;)
-
Obiekt3d: Ręka Mecha
Hi! Ładnie Ci to wyszło (poprawiłbym jednak stopy). Jeśli chodzi o problemy z plikiem, spróbuj stworzyć nowy plik i użyj funkcji marge. Pościągaj geometrie z tamtego pliku. No i proponuję wyłączać podgląd turbo smootha w viewporcie. Pozdrawiam ;)
-
CG society wrzucenie projeku.
Heja Ach uprzedziłeś mnie... Tak jak poprzednik wspomniał, aby twoja praca pojawiła się na forum musi zostać zaakceptowana przez moderatora (czasami moderator może ją przeoczyć pod natłokiem ilości, sugeruje w tym przypadku usunięcie i ponowne załączenie pracy, ale zanim to zrobisz odczekaj 4 dni) No i jak umieszczasz prace musisz zaznaczyć jeszcze tę opcję na samym dole dotycząca praw autorskich itp, jest zwinięta. Pozdrawiam ;)
-
Obiekty3D: Teczka Low Poly
Witam Nowy modelik pierwszy post. Mój koncept postaci z gry Team Fortress Heavy Weapons Guy
-
Obiekty3D: Teczka Low Poly
Heja Kostka i podstawka to byla tak na szybciusio zrobiona, zeby model jkaoś zaprezentowac, w zasadzie moglem nie pokazywac ich, no i napewno bym jeszcze scial poly z podstawki. Szczerze nie patrzyłem czy sie tiltuje, podalem tylko mozliwy sposob zanimowania gasienicy Tak czy siak dzieki za komentarze i sugestje
-
Obiekty3D: Teczka Low Poly
Heja Gąsienice były by modyfikowane programowo, czyli tekstura była by przesuwana programowo co by dawało efekt ruchu. Ps. Kruku --> Co masz na myśli pisząc "nie oszczędne textury jak na taki LP" Pozdro ;)
-
Obiekt3D: Brain Storm
Heja Dzięki za komentarze Pozdro ;)
-
Obiekt3D: Brain Storm
Heja mpta; plasti --> nie, nie ma tam oczu, myślałem nad tym ale stwierdziłem jednak że ich nie będzie psdmag --> Za dobrze nie widać ale właśnie ten mózg pływa w 'garalecie' , niestety nie udało mi się osiągnąć bardziej widocznego efektu cieczy (brak umiejętności)
-
Obiekt3D: Brain Storm
Witam Oto kolejna pracka. Zasadniczo nie przychodzi mi nic do napisania, także tylko zapraszam do oglądania. grafika w większym formacie Pozdrawiam ;) Brain Storm
-
Obiekty3D: Teczka Low Poly
Witam! Postanowiłem się pobawić w game art zatem najprawdopodobnie co jakiś czas będę tu wrzucał jakieś pracki. Pozdrawiam ;) Wall-e Mój Koncept postaci Heavy Weapons Guy z gry Team Fortress [11.11.09]
-
Obiekt3d: Ręka Mecha
Heja. dobrze że wracasz ;) Ps. Widzę że używasz dużo 'turbo smotha', ale w viewporcie nie musisz mieć go cały czas włączonego (to spowalnia interakcje), wystarczy że włączysz zagęszczanie siatki podczas renderingu Pozdrawiam ;)
-
Obiekt3d: Ręka Mecha
Heja, chyba się nie poddałeś? Jedziesz dalej!!
Morfeusz
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta