Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Morfeusz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Jaki był twój zamiar artystyczny? Chciałeś wyeksponować ścianę? Bo teraz tak wygląda, choć ujęcie sugerowało by, aby elementem wyeksponowanym był stół z krzesłami. W tej chwili ten kolor odciąga wzrok w prawą stronę. Sugerował bym dać po lewej jakiś inny akcent kolorystyczny, aby wyważyć scenę. Sugerował bym również dodać jakąś fakturę ścianom. Z innych rzeczy to render jest mdły. Proponuje podciągnąć nieco kontrast. Pozdrawiam
  2. Jeśli poprzednia strona firmowa wykorzystywała jakieś statystyki np. Google Analitics to i zapewne są dostępne statystyki rozdzielczości używanych przez odwiedzających dany serwis. W związku z czym rozmiar strony oparłbym na tych statystykach. Obecnie przyjęło się pracować w rozmiarze 960px (szerokość). Przytaczając statystyki własnych stron, najczęściej oglądane są przez użytkowników o rozdzielczości 1200x800px głównie Firefox i coraz częściej Chrome. Pozdrawiam
  3. Heja, myślę że pokrótce mam odpowiedz na twoje pytanie, ostatnio szukałem różnych informacji na temat webmasteringu i natknołęm się na poniższe opracowania: zarobki freelancera: http://www.internetmaker.pl/artykul/6303,1,zarobki_freelancera_czyli_sprzedaj_sie_drozej.html warsztat freelancera: http://www.internetmaker.pl/artykul/3127,4,warsztat_freelancera.html Ps. Nie mogę zgodzić się z ola-f, psucie rynku to nic dobrego. Nawiasem mówiąc zawsze się znajdą pracodawcy którzy będą chcieli abyś projekt wykonał za pół darmo, a najlepiej żebyś w ogóle nie brał pieniędzy, na ogół tacy klienci lądują u pseudo webmasterów, którzy nie mają pojęcia że trzeba opłacać wszelkiego rodzaju rachunki (licencje, soft, życie). Dziwi mnie w ogóle fakt, jak można marnować swój czas za tak niskie pieniądze. Zresztą nie wiem czy już był taki wątek na forum, ale na ten temat można by napisać wiele. Pozdrawiam;) Życzę powodzenia we wkraczaniu na rynek web designu...
  4. Nie lubię słodzić, ale to jest naprawdę świetne... Zdecydowanie front... Świetna kolorystyka, kompozycja, klimat ;)
  5. Hi! Ładnie Ci to wyszło (poprawiłbym jednak stopy). Jeśli chodzi o problemy z plikiem, spróbuj stworzyć nowy plik i użyj funkcji marge. Pościągaj geometrie z tamtego pliku. No i proponuję wyłączać podgląd turbo smootha w viewporcie. Pozdrawiam ;)
  6. Heja Ach uprzedziłeś mnie... Tak jak poprzednik wspomniał, aby twoja praca pojawiła się na forum musi zostać zaakceptowana przez moderatora (czasami moderator może ją przeoczyć pod natłokiem ilości, sugeruje w tym przypadku usunięcie i ponowne załączenie pracy, ale zanim to zrobisz odczekaj 4 dni) No i jak umieszczasz prace musisz zaznaczyć jeszcze tę opcję na samym dole dotycząca praw autorskich itp, jest zwinięta. Pozdrawiam ;)
  7. Morfeusz odpowiedział Morfeusz → na temat → Game Art
    Witam Nowy modelik pierwszy post. Mój koncept postaci z gry Team Fortress Heavy Weapons Guy
  8. Morfeusz odpowiedział Morfeusz → na temat → Game Art
    Heja Kostka i podstawka to byla tak na szybciusio zrobiona, zeby model jkaoś zaprezentowac, w zasadzie moglem nie pokazywac ich, no i napewno bym jeszcze scial poly z podstawki. Szczerze nie patrzyłem czy sie tiltuje, podalem tylko mozliwy sposob zanimowania gasienicy Tak czy siak dzieki za komentarze i sugestje
  9. Morfeusz odpowiedział Morfeusz → na temat → Game Art
    Heja Gąsienice były by modyfikowane programowo, czyli tekstura była by przesuwana programowo co by dawało efekt ruchu. Ps. Kruku --> Co masz na myśli pisząc "nie oszczędne textury jak na taki LP" Pozdro ;)
  10. Heja Dzięki za komentarze Pozdro ;)
  11. Heja mpta; plasti --> nie, nie ma tam oczu, myślałem nad tym ale stwierdziłem jednak że ich nie będzie psdmag --> Za dobrze nie widać ale właśnie ten mózg pływa w 'garalecie' , niestety nie udało mi się osiągnąć bardziej widocznego efektu cieczy (brak umiejętności)
  12. Witam Oto kolejna pracka. Zasadniczo nie przychodzi mi nic do napisania, także tylko zapraszam do oglądania. grafika w większym formacie Pozdrawiam ;) Brain Storm
  13. Witam! Postanowiłem się pobawić w game art zatem najprawdopodobnie co jakiś czas będę tu wrzucał jakieś pracki. Pozdrawiam ;) Wall-e Mój Koncept postaci Heavy Weapons Guy z gry Team Fortress [11.11.09]
  14. Heja. dobrze że wracasz ;) Ps. Widzę że używasz dużo 'turbo smotha', ale w viewporcie nie musisz mieć go cały czas włączonego (to spowalnia interakcje), wystarczy że włączysz zagęszczanie siatki podczas renderingu Pozdrawiam ;)
  15. Heja, chyba się nie poddałeś? Jedziesz dalej!!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.