Skocz do zawartości

AnDyX

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Ruda Śląska

AnDyX's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Reputacja

  1. Przez przypadek znalazłem to: http://www.orbaz.com/forum/viewtopic.php?t=626 Może się komuś przyda ...
  2. Toć to nie ma sensu :) Rozumiem że bez tego nikt nie ma szansy się obeznać się z softem ... A z drugiej strony przyciągneło by to bardziej do Open Source.
  3. dodajmy że w większości użytkowanego nielegalnie ...
  4. Trzeba będzie poczekać aż coś sie z tego urodzi ...
  5. Kod shader-a po modyfikacjach. color mydiffuse4(normal Norm; float fact; float samples; float cone; float falloff) { extern point P; color C = 0; illuminance( P ) { float w = normalize(L).Norm; if ( w >= 0 ) { C = Cl; C += (Cl * w) * fact; } else { float d; color Ca; gather("illuminance", P, normalize(L) , cone, samples, "ray:length", d, "surface:Ci", Ca) { float atten; if (falloff==0) atten=1; else if (falloff==2) atten=1/(L.L); else atten = 1/pow(length(L),falloff); C += (Ca * atten); } C /= samples; } } return C; } surface ax_sss(float Ka = 1; float Kd = 1; float Ks = 1; float roughness = .1; float lfact = 0.25; float samples = 1; float cone = 0.1; float falloff = 0; ) { Oi = Os; Ci = Os * Cs * (Ka * ambient() + Kd * mydiffuse4(normalize(N),lfact,samples,cone, falloff )) + Ks*specular(normalize(N),-normalize(I),roughness); } A tak oftopowo to przy okazji zabawy z Renderman-em zrobilem sobie plugin ktory wczytuje mi obiekty z plikow 3DS. Duzo zabawy i kombinowania z tym Renderman-em a efekty takie sobie ;), dodatkowo w filmach coraz wiecej Mental-a sie uzywa.
  6. Próba napisania shadera dla Pixie symującego LightTransport. Render w Pixie trwał około minuty. Na początek eliminacja ciemnej obwódki pomiędzy powierzchnią oświetloną i nieoświetloną.
  7. Caustic - szybki experyment Multiplier: 1 Search dist: 12,7 Max photons: 40 Max dens: 0
  8. 7 darmowych kolekcji textur w rozdzielczości 1600x1200 dostepnych po zarejestrowaniu: http://www.newtek.com/freestuff/ w sumie 350 textur w kategoriach: wood/nature/metal/sky/stone
  9. O ile ktoś nie podał linku to można też podglądnąć efekt tutaj: http://scanline.de/_r_d/checkintodesaster/Check_in.htm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności