Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

AnDyX

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. AnDyX odpowiedział mirach → na temat → 3ds max
    Przez przypadek znalazłem to: http://www.orbaz.com/forum/viewtopic.php?t=626 Może się komuś przyda ...
  2. Toć to nie ma sensu :) Rozumiem że bez tego nikt nie ma szansy się obeznać się z softem ... A z drugiej strony przyciągneło by to bardziej do Open Source.
  3. dodajmy że w większości użytkowanego nielegalnie ...
  4. Trzeba będzie poczekać aż coś sie z tego urodzi ...
  5. Kod shader-a po modyfikacjach. color mydiffuse4(normal Norm; float fact; float samples; float cone; float falloff) { extern point P; color C = 0; illuminance( P ) { float w = normalize(L).Norm; if ( w >= 0 ) { C = Cl; C += (Cl * w) * fact; } else { float d; color Ca; gather("illuminance", P, normalize(L) , cone, samples, "ray:length", d, "surface:Ci", Ca) { float atten; if (falloff==0) atten=1; else if (falloff==2) atten=1/(L.L); else atten = 1/pow(length(L),falloff); C += (Ca * atten); } C /= samples; } } return C; } surface ax_sss(float Ka = 1; float Kd = 1; float Ks = 1; float roughness = .1; float lfact = 0.25; float samples = 1; float cone = 0.1; float falloff = 0; ) { Oi = Os; Ci = Os * Cs * (Ka * ambient() + Kd * mydiffuse4(normalize(N),lfact,samples,cone, falloff )) + Ks*specular(normalize(N),-normalize(I),roughness); } A tak oftopowo to przy okazji zabawy z Renderman-em zrobilem sobie plugin ktory wczytuje mi obiekty z plikow 3DS. Duzo zabawy i kombinowania z tym Renderman-em a efekty takie sobie ;), dodatkowo w filmach coraz wiecej Mental-a sie uzywa.
  6. Próba napisania shadera dla Pixie symującego LightTransport. Render w Pixie trwał około minuty. Na początek eliminacja ciemnej obwódki pomiędzy powierzchnią oświetloną i nieoświetloną.
  7. Caustic - szybki experyment Multiplier: 1 Search dist: 12,7 Max photons: 40 Max dens: 0
  8. 7 darmowych kolekcji textur w rozdzielczości 1600x1200 dostepnych po zarejestrowaniu: http://www.newtek.com/freestuff/ w sumie 350 textur w kategoriach: wood/nature/metal/sky/stone
  9. O ile ktoś nie podał linku to można też podglądnąć efekt tutaj: http://scanline.de/_r_d/checkintodesaster/Check_in.htm

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.