Tak, tworzą, ale chętnie dowiedziałbym się jak zrzutować vertex który jest zupełnie gdzieś dalej. Chcę żeby ten polygon był płaski ale jak vertexy nie są na jednej płaszczyźnie (wiadomo jak to wtedy wygląda). W AutoCAD sprawa była (o ile dobrze pamiętam) prosta bo wystarczyło ustawić sobie układ współrzędnych w którym wymiary x i y były na tej płaszczyźnie, a wymiar z był prostopadły do niej, po czym zaznaczyć ten vertex i w jego współrzędnej z wpisać '0'. W maxie nie znalazłem opcji definiowania własnych układów współrzędnych.
edit:
Jest opcja 'make planar' - zaznaczone polygony rzutuje na jedną płaszczyznę ale jeszcze do końca jej nie obczaiłem. Głównie chodzi mi o to czy jak ustawię w sąsiadujących polygonach pole 'freeze' to czy ich krawędzie się przemieszczą. Czy da się jeszcze jakoś sterować opcją 'make planar? Mam na myśli ... czy da się wybrać płaszczyznę na którą mają być zrzutowane zaznaczone płaszczyzny ?