Co za ludzie doradzili Ci tubę? Nie wierzę, że takie rzeczy się na elektrodzie dzieją.
Wiem co to jest mostkowanie i widzę, że masz zmostkowany wzmacniacz.
420W to nie jest moc efektywna (RMS), to jest moc maksymalna.
To tak jakbym napisał, że mój samochód ma prędkość maksymalną 1000km/h nie uwzględniając oporów powietrza itp.
Ten wzmacniacz, jak już napisałem ma 200W RMS (czyli jedynej mocy, która się do czegoś nadaje) w mostku.
Tu kawałek ze specyfikacji:
Moc RMS 2 kanałów @4 Omy (Wat): 2x70
Moc RMS 1 kanałów @4 Omy (Wat): 1x200
Moc RMS 2 kanałów @2 Omy (Wat): 2x100
Moc RMS 2 kanałów @2 Omy (Wat): 2x100
Producent moich wzmacniaczy w ogóle nie podaje mocy maksymalnej (tylko RMS), tym bardziej na obudowie.
Przed dalszą rozbudową Twojego Car Audio polecam przeczytać, już osławione FAQ Nazara:
http://www.gdynia.mm.pl/~nazar/PolskiCarAudioFAQ01beta.pdf
Myślę, że to jest obowiązkowa lektura każdego, kto chce cokolwiek zmieniać w nagłośnieniu swojego auta.