Skocz do zawartości

Mr. MtS

Members
  • Liczba zawartości

    168
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznan

Mr. MtS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

19

Reputacja

  1. Bardzo ładne renderki, tylko troszkę mi przeszkadza winieta przy ujęciach z większej odległości, do tego modelik perfekcyjny ;)
  2. Jak dla mnie jest na prawdę super. Nie próbujesz na siłę pokazać modelu, jest bardzo fajna kompozycja i kolorystyka. Oba obrazki fajne, w pierwszym jest troche więcej kolorów, a w drugim troszkę lepszy klimat ;), cięzko powiedzieć który jest "lepszy" ;). Pozdro!
  3. Zdrowych, spokojnych Świąt Wielkanocnych!! :D http://maciejschmidt.pl/easter.htm
  4. Hej, dziękuje za odpowiedzi. Z tego co widzę dużej różnicy nie ma ;). Pozdrawiam
  5. Witam! Ja napiszę może troszkę nie na temat, ale: Gdzie Wy kupujecie/kupiliście licencję Max'a? Są jakieś inne możliwości niż np Procad? Sprawdzając nawet po bardzo niekorzystnym kursie dolara wychodzi tam nadal około 3000 pln więcej niż w sklepie Autodesk'a. W tamtym sklepie jest jednak napisane, że licencja dotyczy tylko USA i Kanady. Może czegoś nie rozumiem? Pozdro!
  6. Hej, Wrzucam taki setup jakby do wizek wizytówek, czy log. Sama wizytowka w tym wypadku to po prostu tekst wiec prosilbym jej "design" pominąć ;). Chciałbym wiedzieć czy wygląda to w miare dobrze i realistycznie. Co byście poprawili? Pozdro!
  7. Piękna praca, naprawde super :D! Powodzenia i ukończenia! :D
  8. Hi Pascal! Do you always have a precise concept of your work in your head or maybe you just sit there and experiment and just let one idea evolve to another?? ( maybe both ?? ) Do you like working on commercial or personal pieces more?? What I meen by that is: do you favour the idea of creating everything by yourself from concept to execution or maybe the challenge of working with bounds is better. ( maybe both again ;) ?? ) I hope the questions are clear and don't seem dumb ;). Cheers, it's great having you on this forum!
  9. Witam! Moja pierwsza bitwa 3d ;). Nie mam sprecyzowanego dokładnie jeszcze kadru/konceptu itp jednak moja wizja wygląda mniej więcej tak: Graficzka będzie przedstawiała telewizor kineskopowy (prawdopodobnie cos starszego) w konkretnym momencie awarii ( czyli przepołowienia telewizora - to jest główny zamysł tej grafiki i punkt kluczowy), zapewne będzie wypadało troszkę części - moze jakies swiecące jeszcze ledwo lampy itp. Zalezy mi na dynamice ujęcia oraz niekoniecznie realiźmie. Widze to bardziej surrealistycznie/abstrakcyjnie. Zobaczymy jak wyjdzie. Gdy pojawią się pierwsze koncepty - będe wrzucał. Pozdro, Powodzonka dla wszystkich!!
  10. Hej, odgrzebuje temat bo mam pytanko do dual-screen'owców: Jak wygląda połączenie DVI + D-SUB kontra DVI + DVI ?? Czy są jakieś różnice??. Kupuje drugi monitor - raczej niskobudżetowy. Juz go w sumie zamówilem ale zwrocilem uwage (co wczesniej wydawalo mi się oczywiste), ze nie ma złącza DVI. Mam się martwić i probować wymienić, czy mogę spać spokojnie ?? Pozdro, dzięki z góry!
  11. Witam, od pewnego czasu męcze się z modelowaniem stolicy ( na oko to jest kwadrat jakoś 7x7 km - sam środek śródmieścia). Dokładność jest google-map'owa(najwazniejsze są proporcje budynków i jakieś tam daszki ewentualnie czy inne "szczegóły") z pewnymi wyjątkami jakimi są kluczowe budynki (typu Pałac Kultury i te wysokie/znane pozostałe). Nie musze tego teksturować, tylko modele. Jestem ciekaw ile byście policzyli za cos takiego? Roboty troche jest, chyba że ja nie mam na to metody ;)
  12. Dzięki chłopaki!! Jestescie super, nie mialbym szans na to wpaść sam :D
  13. Witam, Zauważyłem, że to, że dwa obiekty są w viewporcie tego samego rozmiaru nie musi znaczyć (prawdopodobnie jakiś podstaw nie znam), że podobnie reagują na np Chamfer czy Extrude czy jakąkolwiek inną funkcję wykorzystującą jednostki. Gdy stworze mikroskopijny box, następnie powiększe go znacznie używając zwykłego Scale'a to nadal będe musiał wklepywać minimalne wartości typu 0,001 do input box'a w chamferze, żeby uzyskać ten sam efekt gdy wpisuje np 0,5 w box'ie nieskalowanym o porównywalnej wielkości(powiedzmy, że jest to logiczne). Czy jest możliwe (convert to editable poly probowalem w sumie tylko, oraz resetowanie ustawien pivot'a) aby ten obiekt powiększony reagował tak samo jak ten stworzony od razu w takiej wielkości? Bo np gdy importuje jakieś wektorki to bardzo często są one bardzo małe i poźniej właśnie zaczynają sie schody gdy chce zrobic prosty extrude a on mi przy defaultowym "10" wywala w kosmos za kazdym razem polygony. Prawdopodobnie zagmatwałem tak,że sam tego posta nie zrozumiem, ale może jakoś się uda mi pomóc ;). Pozdro!!
  14. Mr. MtS

    Vray Physical Camera

    Nie jestem fotografem, ale jakies podstawy znam niby i wg mnie mozesz tą F-number(przysłona?) kontrować odpowiednim ustawieniem czasu. F-number w góre -> czas w dol(bo jest do ^-1). Itp (czas: shutter speed)
  15. Bardzo fajny model. Podoba mi się szczególnie to, że twarz ma wyraz, nie jest takim typowym modelem potworka ( wg mnie oczywiscie ). Sam render też mi sie podoba. Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności