jeżeli pracujesz w AS 2.0 to moze tak:
v.1
button_mc.stop();
button_mc.onRollOver = function(){
this.onEnterFrame = function(){
if(this._currentframe this.nextFrame()
}else {
delete this.onEnterFrame
}
}
}
button_mc.onRollOut = function(){
this.onEnterFrame = function(){
if(this._currentframe>1){
this.prevFrame()
}else {
delete this.onEnterFrame
}
}
}
potrzebujesz tylko MC z animacja na 20 klatek, kod wklejasz do wolnej klatki, w scenie w której jest wrzucony MC
lub v 2.
import mx.transitions.Tween;
import mx.transitions.easing.*;
button2_mc.kolor_mc._alpha = 0;
button2_mc.onRollOver = function(){
new Tween(button2_mc.kolor_mc, "_alpha", None.easeOut,button2_mc.kolor_mc._alpha, 100,.5, true);
}
button2_mc.onRollOut = function(){
new Tween(button2_mc.kolor_mc, "_alpha", None.easeOut, button2_mc.kolor_mc._alpha,0, .5, true);
}
w tym przypadku w MC button2_mc nie ma zadnej animacji na timline, na 1 warstwie rysujesz sobie obiekt np. czerwony, a na drugiej duplikujesz go i tworzysz MC kolor_mc (instance name) ze zmienionym kolorem. Kod steruje wartoscia alpha MC kolor_mc
pozdr