Czyli makro od 20cm ;d cóż, za wiele 'makra' to sobie tym nie porobisz. A jakbyś miał kupować dodatkowe soczewki (które zresztą nie do każdego aparatu są) to już lepiej wysupłać na nowy aparat IMO.
I to jest porzadny temat, nie jakies 3dsmax...:D
Szkoda, ze tak pozno tu trafilem. Niestety forum jest dosc obszerne :P
Nie bylem w stanie obejrzc 40 stron, ale niektore fotki fajne, panowie, fajne...:D
a teraz cos ode mnie:
Strumien swiadomosci? :)
Przed napisaniem postu zastanow sie co chcesz w nim zawrzec, potem sformuluj odpowiednio pytania, a na koncu popraw bledy... :)
dobrze przeczytales na pewno?
jedyne wiadomosci o map influence jakie znalazlem sa tutaj
http://www.3dz.netfirms.com/VirtScape%20help.html
ale to jest opis pluginu do maxa
1.3DSMax->roleta help->tutorials->modeling->np. using the edit poly modifier
2.www.google.pl
...
edit: no tak, ten pierwszy nie jest polski... rozpedzilem sie troche :)
nie wiem czy mozna to nazwac wytlaczaniem, ale jesli chodzi ci ogolnie o te czaszke to jest to uzycie editable poly i raczej nie da sie tego okreslic jedna konkretna zasada... jest to chyba podstawowy sposob edycji obiektow w maxie i nalezy po prostu sie go uczyc... tak samo zreszta jak angielskiego... ECH
hcpiter666 uprzedziles mnie! :)
Cala figura musi skladac sie z czesci troj- lub czworokatnych. Jesli spline ma wiecej wierzcholkow, sprobuj podzielic go na mniejsze czesci za pomoca np. create line a powstale na skrzyzowaniach wierzcholki polaczyc weld lub fuse, jak to juz napisal VGT
daj screena spline,u bez surface
Ja byc moze z tymi moimi 3 czy tam 4 postami zostane zlekcewazony :) (nie chce generalizowac ale mozna ostatnio na forum takowa tendencje zauwazyc:) ) ale jesli dobrze pamietam wszystkim vertexom przypisywane sa odpowiednie numery i zmiana liczby segmentow powoduje zmiane numeracji - wszystkie efekty uzycia edit mesha do niczego sie juz nie nadaja?
Byłbym zobowiazany :) gdybys mi to wyjasnil w wolnej chwili
Pozdrawiam