Skocz do zawartości

Rob'n'hut

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Rob'n'hut odpowiedział Vorek → na odpowiedź w temacie → Fotografia
    Phantom: The Tunnel - impressive, a przy Welcome miałem wrażenie, że mi się zaraz monitor przewróci ;]
  2. Rob'n'hut odpowiedział Vorek → na odpowiedź w temacie → Fotografia
    Czyli makro od 20cm ;d cóż, za wiele 'makra' to sobie tym nie porobisz. A jakbyś miał kupować dodatkowe soczewki (które zresztą nie do każdego aparatu są) to już lepiej wysupłać na nowy aparat IMO.
  3. Rob'n'hut odpowiedział Vorek → na odpowiedź w temacie → Fotografia
    Kielichy moim zdaniem takie sobie. Kadr przekrzywiony... Za to odtwarzacz IMO świetny. edit: I w dodatku robione "fajnym" sprzętem ;d - sam mam a60 ;]
  4. Rob'n'hut odpowiedział Vorek → na odpowiedź w temacie → Fotografia
    To ja pozwole sobie jeszcze kilka wrzucic:
  5. Rob'n'hut odpowiedział Vorek → na odpowiedź w temacie → Fotografia
    I to jest porzadny temat, nie jakies 3dsmax...:D Szkoda, ze tak pozno tu trafilem. Niestety forum jest dosc obszerne :P Nie bylem w stanie obejrzc 40 stron, ale niektore fotki fajne, panowie, fajne...:D a teraz cos ode mnie:
  6. Rob'n'hut odpowiedział Arek10000 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Polecam "3ds max 5 - projekty i rozwiązania" (helion)
  7. Rob'n'hut odpowiedział kondrad → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Strumien swiadomosci? :) Przed napisaniem postu zastanow sie co chcesz w nim zawrzec, potem sformuluj odpowiednio pytania, a na koncu popraw bledy... :)
  8. Rob'n'hut odpowiedział Gedeon → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ten komentarz pod postem powinien ci dac do myslenia :)
  9. Rob'n'hut odpowiedział Drakon → na odpowiedź w temacie → Modeling
    panowie, wszystko fajnie, tylko zeby nam sie tu nie stworzyl kacik zlamanych serc :)
  10. Rob'n'hut odpowiedział Drakon → na odpowiedź w temacie → Modeling
    dobrze przeczytales na pewno? jedyne wiadomosci o map influence jakie znalazlem sa tutaj http://www.3dz.netfirms.com/VirtScape%20help.html ale to jest opis pluginu do maxa
  11. Rob'n'hut odpowiedział Venom → na odpowiedź w temacie → Modeling
    1.3DSMax->roleta help->tutorials->modeling->np. using the edit poly modifier 2.www.google.pl ... edit: no tak, ten pierwszy nie jest polski... rozpedzilem sie troche :)
  12. Rob'n'hut odpowiedział Venom → na odpowiedź w temacie → Modeling
    nie wiem czy mozna to nazwac wytlaczaniem, ale jesli chodzi ci ogolnie o te czaszke to jest to uzycie editable poly i raczej nie da sie tego okreslic jedna konkretna zasada... jest to chyba podstawowy sposob edycji obiektow w maxie i nalezy po prostu sie go uczyc... tak samo zreszta jak angielskiego... ECH hcpiter666 uprzedziles mnie! :)
  13. Rob'n'hut odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Cala figura musi skladac sie z czesci troj- lub czworokatnych. Jesli spline ma wiecej wierzcholkow, sprobuj podzielic go na mniejsze czesci za pomoca np. create line a powstale na skrzyzowaniach wierzcholki polaczyc weld lub fuse, jak to juz napisal VGT daj screena spline,u bez surface
  14. Rob'n'hut odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191 and go on! prawdopodobnie punkt 2 lub 3; mi pomogl :)
  15. Rob'n'hut odpowiedział lorddavid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ja byc moze z tymi moimi 3 czy tam 4 postami zostane zlekcewazony :) (nie chce generalizowac ale mozna ostatnio na forum takowa tendencje zauwazyc:) ) ale jesli dobrze pamietam wszystkim vertexom przypisywane sa odpowiednie numery i zmiana liczby segmentow powoduje zmiane numeracji - wszystkie efekty uzycia edit mesha do niczego sie juz nie nadaja? Byłbym zobowiazany :) gdybys mi to wyjasnil w wolnej chwili Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności