Skocz do zawartości

Techland

Members
  • Liczba zawartości

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

Techland's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Techland techlandjobs.com poszukuje zarówno do wrocławskiego, jak i warszawskiego zespołu Senior 3d Artystów! :) Twoim głównym zadaniem będzie tworzenie modeli 3D do naszego kolejnego wielkiego tytułu. Na co dzień będziesz: tworzyć i modyfikować modele 3D, pracując bezpośrednio z Art Directorem, a kierunek Twoich prac będzie wytyczony przez Art Guide, tworzyć modele i tekstury zgodnie z określonymi wymaganiami technicznymi oraz dbać o jakość zaimportowanych tekstur, prezentować efekty pracy i sprawnie uzasadniać swoje decyzje projektowe, częścią kompetentnego, interdyscyplinarnego zespołu tworzącego środowisko uczyć się naszych wewnętrznych narzędzi oraz (jeśli nie znasz) Substance Paintera i Substance Designera, mieć istotny wpływ na ostateczną wersję produktu i doświadczenie gracza. Spełniasz nasze oczekiwania jeśli jesteś: doświadczony. Masz co najmniej 5 lat doświadczenia w tworzeniu modeli 3D (najlepiej w 3DsMax lub Blender) do projektów AAA, utalentowany i kreatywny. Twoje modele mają charakter i opowiadają historię pięknie wpasowując się grę, ciekawy świata i ambitny. Chcesz zobaczyć jak efekty Twojej pracy ożywają w świecie naszej gry, wrażliwy. Tekstury które tworzysz są ciekawe, autentyczne i pełne miłości, otwarty. Lubisz dzielić się wiedzą i doświadczeniem z innymi. Co mamy do zaoferowania? Jednej rzeczy z poniższej listy nie możemy obiecać… CIEKAWE PROJEKTY - Tworzymy dwie gry AAA o łącznym budżecie 100 milionów dolarów, produkowane oddzielnie przy wykorzystaniu wspólnej technologii. CZAS NA ROZWÓJ - Otrzymasz indywidualny budżet oraz dodatkowe dni wolne na udział w konferencjach i warsztatach. REALNY WPŁYW - Czy jesteś branżowym wyjadaczem, czy młodym talentem, Twoja praca i umiejętności mają realny wpływ na projekt i pracę zespołu. IMPREZY I ROZRYWKA - Automaty do gier, grill, własna kantyna i mnóstwo konsol dostępnych w biurze. Pyszne jedzonko, sporo procentów oraz świetna muzyka na firmowych imprezach. BIURO W HARRAN - W pełni wyposażony pokój tylko dla Ciebie. Zapewniamy drut kolczasty, lampy ultrafioletowe i inne środki przeciwzombiacze. OKAZJA, BY UCZYĆ - Podziel się swoją wiedzą poprzez firmowy Program Mentoringowy lub spróbuj swoich sił jako wykładowca na zaprzyjaźnionych uczelniach. ELASTYCZNA PRACA - Wiemy, jak ważna jest równowaga między pracą, a życiem osobistym, dlatego stosujemy elastyczne godziny pracy Zainteresowany? Aplikuj poprzez: https://techlandjobs.com/oferty-pracy/senior-3d-artist
  2. Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 11 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwiema wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Twoim głównym zadaniem będzie tworzenie modeli 3D do naszego kolejnego wielkiego tytułu. Na co dzień będziesz: [*=left]tworzyć i modyfikować modele 3D, pracując bezpośrednio z Art Directorem, a kierunek Twoich prac będzie wytyczony przez Art Guide, [*=left]tworzyć modele i tekstury zgodnie z określonymi wymaganiami technicznymi oraz dbać o jakość zaimportowanych tekstur, [*=left]prezentować efekty pracy i sprawnie uzasadniać swoje decyzje projektowe, [*=left]częścią kompetentnego, interdyscyplinarnego zespołu tworzącego środowisko [*=left]uczyć się naszych wewnętrznych narzędzi oraz (jeśli nie znasz) Substance Paintera i Substance Designera, [*=left]mieć istotny wpływ na ostateczną wersję produktu i doświadczenie gracza. Spełniasz nasze oczekiwania jeśli jesteś: [*=left]doświadczony. Masz co najmniej 5 lat doświadczenia w tworzeniu modeli 3D (najlepiej w 3DsMax lub Blender) do projektów AAA, [*=left]utalentowany i kreatywny. Twoje modele mają charakter i opowiadają historię pięknie wpasowując się grę, [*=left]ciekawy świata i ambitny. Chcesz zobaczyć jak efekty Twojej pracy ożywają w świecie naszej gry, [*=left]wrażliwy. Tekstury które tworzysz są ciekawe, autentyczne i pełne miłości, [*=left]otwarty. Lubisz dzielić się wiedzą i doświadczeniem z innym Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez: https://techlandjobs.com/oferty-pracy/senior-3d-artist
  3. Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 11 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwiema wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Character Material Artist Twoim głównym zadaniem będzie tworzenie tekstur do postaci do naszego kolejnego wielkiego tytułu. Na co dzień będziesz: tworzyć i modyfikować tekstury, pracując bezpośrednio z Art Directorem, a kierunek Twoich prac będzie wytyczony przez Art Guide, tworzyć tekstury zgodnie z określonymi wymaganiami technicznymi oraz dbać o jakość zaimportowanych tekstur, prezentować efekty pracy i sprawnie uzasadniać swoje decyzje projektowe, częścią kompetentnego, interdyscyplinarnego zespołu tworzącego postaci uczyć się naszych wewnętrznych narzędzi oraz (jeśli nie znasz) Substance Designera oraz Substance Paintera, mieć istotny wpływ na ostateczną wersję produktu i doświadczenie gracza Spełniasz nasze oczekiwania jeśli jesteś: doświadczony. Masz dwuletnią praktykę w tworzeniu materiałów i teksturowaniu postaci do projektów AAA. utalentowany i kreatywny. Stworzone przez Ciebie tekstury opowiadają historie i są realistyczne. Posiadasz portfolio, które pokazuje Twoje umiejętności w zakresie PBR i tekstur tworzonych w fotorealistycznym stylu. Dodatkowo docenimy jeśli tworzysz tekstury ręcznie malowane. ciekawy świata i ambitny. Chcesz zobaczyć jak efekty Twojej pracy ożywają w świecie naszej gry. cierpliwy. na bieżąco: śledzisz nowe podejścia do tworzenia tekstur i weryfikujesz je w swojej codziennej pracy. Zainteresowany? Aplikuj poprzez: http://techlandjobs.com/oferty-pracy/character-material-artist
  4. Techland to uznany niezależny producent, dystrybutor i międzynarodowy wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze najbardziej rozpoznawalne produkcje to serie Dead Island i Call of Juarez, a także gra Dying Light i jej rozszerzenie Dying Light: The Following, w którą zagrało już ponad 11 milionów graczy. Aktualnie pracujemy nad dwoma wysokobudżetowymi tytułami, które ukażą się na rynku w ciągu najbliższych trzech lat. Do naszego warszawskiego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko 3D Artist. Główne zadanie: tworzenie obiektów 3D do gier komputerowych(propsy, budynki, pojazdy, broń) Oczekujemy: [*=left]2-3 lata doświadczenia na stanowisku 3D Artysty w branży gier video [*=left]znajomość programu do tworzenia 3D (3ds Max - preferowany, blender) [*=left]umiejętności modelowania obiektów wysoko- i niskopoligonowych [*=left]umiejętności optymalnego rozkładania UV oraz optymalizacji ilości textur na obiekcie [*=left]umiejętności tworzenia tekstur do modeli [*=left]umiejętność tworzenia materiałów i tekstur w oparciu o PBR [*=left]znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum komunikatywnym [*=left]kreatywności oraz zmysłu plastycznego Mile widziane: [*=left]znajomości trendów obowiązujących w tworzeniu grafiki do gier komputerowych [*=left]doświadczenie z silnikami do gier [*=left]umiejętność tworzenia tekstur w programie Substance Painter/Substance Designer Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez: http://techlandjobs.com/oferty-pracy/3d-artist-169
  5. Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 8 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwoma wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Główne zadania osoby w roli Senior Animatora: tworzenie animacji postaci i obiektów na potrzebę gry AAA wyznaczanie kierunków działań i celów do realizacji dla zespołu Animacji samodzielna realizacja zadań oraz rozwiązywanie skomplikowanych problemów wpływ na efekty pracy zespołu i pomoc mniej doświadczonym kolegom Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: http://techlandjobs.com/oferty-pracy/senior-animator
  6. Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 8 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwoma wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Poszukujemy doświadczonego Environment Artysty, który dołączy do naszego wrocławskiego zespołu i razem znami będzie pracował nad naszym nowym projektem, grą AAA. Głównym zadaniem na tym stanowisku jest oczywiście tworzenie obiektów 3D do gier video oraz wspieranie mniej doświadczonych członków zespołu. Nasze oczekiwania i opis znajdziesz na stronie: http://techlandjobs.com/oferty-pracy/senior-environment-artist
  7. Do naszego wrocławskiego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Storyboard Artist. Więcej szczegółów: http://techlandjobs.com/oferty-pracy/storyboard-artist Możesz aplikować poprzez powyższy link, lub wysłać CV wraz z portfolio na adres: [email protected]
  8. Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry – Dying Light oraz serie Dead Island i Call of Juarez, zostały wydane niemal na całym świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów.Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. W roku 2015 wydaliśmy Dying Light, największy tytuł w historii Techlandu, który natychmiast stał się światowym bestsellerem. Obecnie wciąż rozwijamy Dying Light oraz pracujemy nad kolejnymi dużymi produkcjami. Dzięki użyciu najnowszych technologii i zatrudnianiu najlepszych specjalistów w branży od ponad 20 lat dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Główne zadanie: tworzenie obiektów 3D do gier video oraz wspieranie członków zespołu na niższych stanowiskach. Oczekujemy: [*=left]min. 5 lat doświadczenia w modelowaniu obiektów wysoko- i niskopoligonowych, [*=left]umiejętności tworzenia tekstur do tworzonych modeli, [*=left]kreatywności, zdolności plastycznych oraz zmysłu plastycznego, [*=left]znajomości trendów obowiązujących w tworzeniu grafiki do gier komputerowych, zainteresowanie branżą gier. [*=left]doświadczenie w tworzeniu obiektów do gier video oraz umiejętność tworzenia tekstur w programie Adobe Photoshop, [*=left]umiejętność tworzenia materiałów i tekstur w oparciu o PBR [*=left]dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne Mile widziane: [*=left]umiejętność wykorzystania Z-brush w procesie tworzenia tekstur, [*=left]znajomość Crazy Bump, [*=left]Obsługa Substance Designer i Painter. Dlaczego warto u nas pracować? [*=left]Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane. [*=left]Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika. [*=left]Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji (wszyscy jesteśmy ze sobą „na Ty”), możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne. Jesteśmy w top 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w branży IT w Polsce http://universumglobal.com/rankings/poland/student/2015/it/. [*=left]Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych – po szczegóły zapraszamy na stronę techlandjobs.com.
  9. Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry – Dying Light oraz serie Dead Island i Call of Juarez, zostały wydane niemal na całym świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów.Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. W roku 2015 wydaliśmy Dying Light, największy tytuł w historii Techlandu, który natychmiast stał się światowym bestsellerem. Obecnie wciąż rozwijamy Dying Light oraz pracujemy nad kolejnymi dużymi produkcjami. Dzięki użyciu najnowszych technologii i zatrudnianiu najlepszych specjalistów w branży od ponad 20 lat dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Główne zadania: tworzenie efektów specjalnych (np. eksplozji, pożarów, pyłów, rozprysków cieczy, wizualizacji efektów magicznych) na bazie systemów cząsteczkowych, do gier komputerowych produkowanych przez Techland, w tym: [*=left]tworzenie efektów cząsteczkowych w autorskim edytorze FX firmy Techland (nauka pracy z programem) [*=left]tworzenie składowych FX'ów - rysowanie tekstur, edytowanie skryptów materiałów i efektów [*=left]udział w projektowaniu efektów specjalnych (ścisła współpraca z programistami efektów specjalnych) Od kandydatów oczekujemy: [*=left]zaawansowanej znajomości programu Adobe Photoshop [*=left]zdolności plastycznych, kreatywności [*=left]znajomości rynku gier komputerowych - panujących trendów i standardów graficznych Mile widziane: [*=left]umiejętność tworzenia animacji poklatkowych [*=left]znajomość zagadnień związanych z systemami cząsteczkowymi [*=left]doświadczenie w pracy nad efektami specjalnymi do gier komputerowych Dlaczego warto u nas pracować? [*=left]Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane. [*=left]Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamynajnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika. [*=left]Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji (wszyscy jesteśmy ze sobą „na Ty”), możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne. Jesteśmy w top 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w branży IT w Polsce http://universumglobal.com/rankings/poland/student/2015/it/. [*=left]Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych – po szczegóły zapraszamy na stronę techlandjobs.com. Zaaplikuj przez naszą stronę: http://techlandjobs.com/oferty-pracy/grafik-specjalista-ds-efektow-specjalnychfx-specialist
  10. Techland Sp. z o.o. poszukuje ludzi kreatywnych, którzy pomogą nam tworzyć gry, w które będą grały miliony ludzi na całym świecie! :) Naszą ofertę, a także listę otwartych stanowisk znajdziesz na naszej stronie: http://techlandjobs.com/#oferty-pracy Poszukujemy artystów 3D, 2D, i wielu innych :)
  11. Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry – Dying Light oraz serie Dead Island i Call of Juarez, zostały wydane niemal na całym świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. W roku 2015 wydaliśmy Dying Light, największy tytuł w historii Techlandu, który natychmiast stał się światowym bestsellerem. Obecnie wciąż rozwijamy Dying Light oraz pracujemy nad kolejnymi dużymi produkcjami. Dzięki użyciu najnowszych technologii i zatrudnianiu najlepszych specjalistów w branży od ponad 20 lat dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Obecnie, ze względu na rozwój zespołu Art i nowe projektu, szukamy osób na stanowisko: Senior Environmental Artist Miejsce pracy: Wrocław, Warszawa Główne zadanie: tworzenie obiektów 3D do gier video oraz rozwijanie młodszych członków zespołu. Oczekujemy: · min. 5 lat doświadczenia w modelowaniu obiektów wysoko- i niskopoligonowych w programie 3d Studio Max, · umiejętności tworzenia tekstur do tworzonych modeli, · kreatywności, zdolności plastycznych oraz zmysłu plastycznego, · znajomości trendów obowiązujących w tworzeniu grafiki do gier komputerowych, zainteresowanie branżą gier. Mile widziane: · doświadczenie w tworzeniu obiektów do gier video oraz umiejętność tworzenia tekstur w programie Adobe Photoshop, · umiejętność wykorzystania Z-brush w procesie tworzenia tekstur, · znajomość Crazy Bump. Dlaczego warto u nas pracować? Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane. Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika. Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji (wszyscy jesteśmy ze sobą „na Ty”), możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne. Jesteśmy w top 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w branży IT w Polsce http://universumglobal.com/rankings/poland/student/2015/it/. Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych – po szczegóły zapraszamy na stronę techlandjobs.com. Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, LM, portfolio – link) klikając w link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e0e081958aea4825a5d062a176fb3d05
  12. Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry, w tym Dying Light oraz serie Dead Island i Call of Juarez, zostały wydane niemal na całym świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. W roku 2015 wydaliśmy Dying Light, największy tytuł w historii Techlandu, który natychmiast stał się światowym bestsellerem. Obecnie wciąż rozwijamy Dying Light oraz pracujemy nad kolejnymi dużymi produkcjami. Dzięki użyciu najnowszych technologii i zatrudnianiu najlepszych specjalistów w branży od ponad 20 lat dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Obecnie szukamy osoby na stanowisko: 2D/3D Artist (miasto: Warszawa, Wrocław) Główne zadanie: · tworzenie obiektów 3D do gier komputerowych Oczekujemy: · umiejętności modelowania obiektów wysoko- i niskopoligonowych w programie 3d Studio Max · umiejętności tworzenia tekstur do tworzonych modeli · kreatywności, zdolności plastycznych oraz zmysłu plastycznego · znajomości trendów obowiązujących w tworzeniu grafiki do gier komputerowych Mile widziane: · doświadczenie w tworzeniu obiektów do gier komputerowych oraz umiejętność tworzenia tekstur w programie Adobe Photoshop · umiejętność wykorzystania Z-brush w procesie tworzenia tekstur · znajomość Crazy Bump Dlaczego warto u nas pracować? Jesteśmy w top 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w branży IT w Polsce http://universumglobal.com/rankings/poland/student/2015/it/ Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane. Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji, możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne. Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych (fundusz emerytalny z dodatkowym ubezpieczeniem na życie, opieka zdrowotna i karta Multisport, prezenty okolicznościowe, na bieżąco aktualizowana o najnowsze pozycje biblioteka książek i gier, zniżka na wszystkie produkty firmy, nisko oprocentowane pożyczki dla pracowników itp.). Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny i portfolio) klikając w link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d638a13b8b9744c9b88e5767199189be Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli we wszystkich przesyłanych nam dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.” TECHLAND Sp. z o. o. ul. Jana Szczyrki 12 54-426 Wrocław www.praca.techland.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi kandydatami
  13. Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry, w tym Dying Light oraz serie Dead Island i Call of Juarez, zostały wydane niemal na całym świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. W roku 2015 wydaliśmy Dying Light, największy tytuł w historii Techlandu, który natychmiast stał się światowym bestsellerem. Obecnie wciąż rozwijamy Dying Light oraz pracujemy nad kolejnymi dużymi produkcjami. Dzięki użyciu najnowszych technologii i zatrudnianiu najlepszych specjalistów w branży od ponad 20 lat dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Level Artist (miasto: Wrocław) Główne zadanie: projektowanie leveli do gier od strony graficznej (praca w naszym autorskim edytorze). Oczekujemy: · doświadczenia w graficznym opracowaniu leveli do gier komputerowych/konsolowych · doświadczenia w pracy z edytorami gier komputerowych · znajomości pakietów graficznych 2D, 3D (Adobe Photoshop, 3DS Max) · znajomości branży gier komputerowych z perspektywy gracza · biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office) i poruszania się po zasobach Internetu · umiejętności szybkiej nauki pracy z nowymi narzędziami informatycznymi · zdolności plastycznych oraz zmysłu plastycznego (umiejętności rysowania, szkicowania, wyobraźni przestrzennej) · wysokich zdolności interpersonalnych · umiejętności efektywnej współpracy z pozostałymi członkami zespołu · kreatywności, pomysłowości, inicjatywy · dojrzałości, samodzielności, dobrego zorganizowania · znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie i tworzenie dokumentacji technicznej Dlaczego warto u nas pracować? Jesteśmy w top 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w branży IT w Polsce http://universumglobal.com/rankings/poland/student/2015/it/ Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane. Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika. Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji, możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne. Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych (fundusz emerytalny z dodatkowym ubezpieczeniem na życie, opieka zdrowotna i karta Multisport, prezenty okolicznościowe, na bieżąco aktualizowana o najnowsze pozycje biblioteka książek i gier, zniżka na wszystkie produkty firmy, nisko oprocentowane pożyczki dla pracowników itp.). Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny i portfolio) na adres: [email protected], klikając w link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=9cd2ebaea55d452594c18c0937a21029 Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli we wszystkich przesyłanych nam dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.” TECHLAND Sp. z o. o. ul. Jana Szczyrki 12 54-426 Wrocław www.praca.techland.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi kandydatami
  14. Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry, w tym Dying Light oraz serie Dead Island i Call of Juarez, zostały wydane niemal na całym świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. W roku 2015 wydaliśmy Dying Light, największy tytuł w historii Techlandu, który natychmiast stał się światowym bestsellerem. Obecnie wciąż rozwijamy Dying Light oraz pracujemy nad kolejnymi dużymi produkcjami. Dzięki użyciu najnowszych technologii i zatrudnianiu najlepszych specjalistów w branży od ponad 20 lat dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Level Artist (miasto: Wrocław) Główne zadanie: projektowanie leveli do gier od strony graficznej (praca w naszym autorskim edytorze). Oczekujemy: · doświadczenia w graficznym opracowaniu leveli do gier komputerowych/konsolowych · doświadczenia w pracy z edytorami gier komputerowych · znajomości pakietów graficznych 2D, 3D (Adobe Photoshop, 3DS Max) · znajomości branży gier komputerowych z perspektywy gracza · biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office) i poruszania się po zasobach Internetu · umiejętności szybkiej nauki pracy z nowymi narzędziami informatycznymi · zdolności plastycznych oraz zmysłu plastycznego (umiejętności rysowania, szkicowania, wyobraźni przestrzennej) · wysokich zdolności interpersonalnych · umiejętności efektywnej współpracy z pozostałymi członkami zespołu · kreatywności, pomysłowości, inicjatywy · dojrzałości, samodzielności, dobrego zorganizowania · znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie i tworzenie dokumentacji technicznej Dlaczego warto u nas pracować? Jesteśmy w top 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w branży IT w Polsce http://universumglobal.com/rankings/poland/student/2015/it/ Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane. Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika. Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji, możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne. Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych (fundusz emerytalny z dodatkowym ubezpieczeniem na życie, opieka zdrowotna i karta Multisport, prezenty okolicznościowe,na bieżąco aktualizowana o najnowsze pozycje biblioteka książek i gier, zniżka na wszystkie produkty firmy, nisko oprocentowane pożyczki dla pracowników itp.). Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny i portfolio) klikając w link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=9cd2ebaea55d452594c18c0937a21029 Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli we wszystkich przesyłanych nam dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.” TECHLAND Sp. z o. o. ul. Jana Szczyrki 12 54-426 Wrocław www.praca.techland.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi kandydatami
  15. Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry, w tym Dying Light oraz serie Dead Island i Call of Juarez, zostały wydane niemal na całym świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. W roku 2015 wydaliśmy Dying Light, największy tytuł w historii Techlandu, który natychmiast stał się światowym bestsellerem. Obecnie wciąż rozwijamy Dying Light oraz pracujemy nad kolejnymi dużymi produkcjami. Dzięki użyciu najnowszych technologii i zatrudnianiu najlepszych specjalistów w branży od ponad 20 lat dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie. Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Level Artist (miasto: Wrocław, Warszawa) Główne zadanie: projektowanie leveli do gier od strony graficznej (praca w naszym autorskim edytorze). Oczekujemy: · doświadczenia w graficznym opracowaniu leveli do gier komputerowych/konsolowych · doświadczenia w pracy z edytorami gier komputerowych · znajomości pakietów graficznych 2D, 3D (Adobe Photoshop, 3DS Max) · znajomości branży gier komputerowych z perspektywy gracza · biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office) i poruszania się po zasobach Internetu · umiejętności szybkiej nauki pracy z nowymi narzędziami informatycznymi · zdolności plastycznych oraz zmysłu plastycznego (umiejętności rysowania, szkicowania, wyobraźni przestrzennej) · wysokich zdolności interpersonalnych · umiejętności efektywnej współpracy z pozostałymi członkami zespołu · kreatywności, pomysłowości, inicjatywy · dojrzałości, samodzielności, dobrego zorganizowania · znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie i tworzenie dokumentacji technicznej Dlaczego warto u nas pracować? Jesteśmy w top 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w branży IT w Polsce http://universumglobal.com/rankings/poland/student/2015/it/ Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane. Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika. Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji, możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne. Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych (fundusz emerytalny z dodatkowym ubezpieczeniem na życie, opieka zdrowotna i karta Multisport, prezenty okolicznościowe, na bieżąco aktualizowana o najnowsze pozycje biblioteka książek i gier, zniżka na wszystkie produkty firmy, nisko oprocentowane pożyczki dla pracowników itp.). Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny i portfolio) na adres: [email protected], w tytule umieszczając nr ref. LA/15. Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli we wszystkich przesyłanych nam dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.” TECHLAND Sp. z o. o. ul. Jana Szczyrki 12 54-426 Wrocław www.praca.techland.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi kandydatami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności