Witam
Czy da się jakoś zablokować te całe Camera Truck. Czyli poruszanie kamera w oknie podglądu przy aktywnym podględzie z tej kamery? Własnie zauważyłem że w którymś momencie rozpierniczyła mi się animacja kamery przez te durne Camera Track.
Jak to wyłączyć? Jak zrobić by móc animować kamerę, ale by nie dało się zrobić tego durnego Camera Truck?
Witam
Czy w Maxie jest jakiś materiał który by potrafił wykryć krawędzie obiektu?
Mam płaskiego plejna, któremu poszarpałem krawędzie, także ma nie regularny kształt. Wymyśliłem sobie że jego krawędzie będę robić się stopniowo przezroczyste. Jest jakiś materiał który by załatwił takie coś?
Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza.
Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne.
Witam
Mam sobie pofalowanego animowanym Noisem plane. Mam tez jakiegoś boxa. No i chciałbym żebym mógł zanimowac ruch boxa po falującym plane, tak by wysokość była pobierana z wysokości powierzchni nadanej przez Noise. Jak to zrobić?
Witam
Czy w maxie jest jakiś materiał, który by w zależności od obiektu potrafił w wyższe jego partie dać jeden kolor, a inny kolor w niższe? Np mam plane z noisem i szczyty gór dostają jeden kolor, a doliny inny.
Witam
Próbuje coś tam zrobić w realflow. Ustawiłem powierzchnie wody, dałem na niej "piane" poprzez Crest Splash. Problem jest taki że nie wiem jak ustawić ilość - gęstość cząsteczek. Widze tylko ustawienie totalnej liczby cząsteczek, jak RF ją zużyje to już cząsteczki nie pokazują się na scenie. Chce zmniejszyć ilość cząsteczek aktualnie używanych. No i nie wiem jak skrócić czas ich życia na scenie?
Witam
Wprawdzie na sieci jest sporo tutoriali jak zrobić głębie ostrości, ale nie mogę znaleźć żadnego który by pozwolił użyć plików z z-buforem z 3ds maxa. Mam już wygenerowane klatki animacji, mam plik zbufora. Nie wiem jak z tego zrobić DOFa. Może jest coś co się lepiej do tego nadaje niż AF?
Blur z efektów nie jest multipass. Nie chodzi mi o MotionBlura, tylko Blura z Efects którego mozna użyć do zrobienie efektu Bloom.
Obszedłem trochę problem(bo chciałem móc sobie już po wyrenderowaniu dobrać odpowiedni Bloom)renderując najpierw scene a potem wrzucam do maxa na plane wyrenderowane klatki na to dodaje Blura. Wynik ten sam jakbym dodał Blura w trakcie renderingu.