Skocz do zawartości

Nada-Lex

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Katowice

Nada-Lex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Nada-Lex

    speed painting

    Sun Avatar :|
  2. No Jaras ładnie to wygląda! Gratuluje mentalności :) konstruktywna krytyka i możliwość dla mnie zobaczenia tego jak to powinno wyglądać.
  3. A Wrzucam prace wykonaną 3 miesiące temu : http://img186.imageshack.us/img186/1002/scorzn4wm7.jpg
  4. Streaker Twój model szaraka ma się nijak do tego jak wyobrażają go sobie, opisują, napotykają w snach i widzą razem z Chupacabrą w lasach ludzie z całego świata. Gdyby ów trudne do zrozumienia istoty wyglądały tak, jak Ty to wykonałeś - nikt by się ich nie bał i nie mogły by dzieci straszyć. Zamiast modelować jakichś karłów z wyłupiastymi oczami i plecami na klacie - proponuje przeanalizować materiał na temat "małych-szarych" (nawet jeżeli jest w 100% mistyfikacją - został stworzony tak aby odwzorować to co ludzie *relacjonują* jako prawdziwe sytuacje z ich życia.) A tutaj słynne przesłuchanie szaraka : http://video.google.pl/videoplay?docid=2812084192530401757&q=alien Na zdjęciu : http://www.daro.it.pl/img/ufo.jpg
  5. Tak z ciekawości : ile ten żółty silnik ma poly? :d
  6. Nada-Lex

    Animacja Ogień

    lol to jakiś kawał?
  7. Heh :D uśmiałem się z tej animacji, estetycznie wykonana, sterylna taka ale przyjemna, baaardzo dobry początek :]
  8. Nada-Lex

    Animacja 3D - SF Intro

    Bawie się, testuje, eksperymentuje - od niedawna pracuje na lepszej maszynie i teraz będe mógł już powaznie pomyśleć o animacji jako o czymś co posiada początek i koniec i chociaż troche sensu ;)
  9. R2D2 - wszystko wydaje się być hmmm... bardzo klarowne, jeżeli jakiejś informacji w tym temacie albo temacie animacji nie zauważyłeś, jest odwołanie do kontaktu ze mną - myśle że każdy sobie poradzi ze zdobyciem info :) (tutaj nie będe robił więcej zamieszania niż potrzeba, widać masz inną polityke :))
  10. Knysha to sie zgadza, mój temat w Animations ( http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=364609#post364609 ) troche tłumaczy na temat tego modelu powyżej. Chociaż sama animacja powstaje na potrzeby gry. (nie ździwnie się nawet jeżeli jej ostateczna wersja będzie w silniku gry - samą animacje robie głównie dla treningu w końcu ) ftorek - stylistyka powinna być zadbana ale w żadnym razie nie mangowa, na ekranie model będzie malutki (może 100x150) tak więc texturka może być prosta a wręcz powinna taką być (najważniejsze mapy : diffuse , normal , emmision).
  11. http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=Halo3Announcement Halo 3, chyba jeszcze nie było.
  12. Witam ! Szukam Osoby która podjeła by się próby otexturowania tego oto modelu do mojej gry : http://img210.imageshack.us/img210/8193/marinsy4tb.jpg Model Ma 1540 Poly, Składa się z 10 meshy na które przypada wspólna texturka 1024x1024 (chyba że ktoś się zmieści na 512x512 - byle by potęga 2) Szukam Ludzi od texturowania na stałe w zespole, jeżeli ktoś chce dowiedzieć się więcej piszcie na gg : 2230867 albo tlen [email protected]
  13. Nada-Lex

    Animacja 3D - SF Intro

    thud - Wszystkie modele oprócz najnowszego (skorpiona) są mojego pomysłu. Infero - Pająka modelowałem ... myśle że 2 godziny. animka renderowała sie w okolicach 30 godzin...
  14. Nada-Lex

    Animacja 3D - SF Intro

    Infero - Wedle życzenia sypne troche nowego materiału, nie pisałem nic ostatnio z powodu różnego rodzaju ograniczeń... przepraszam za JAKOŚĆ i za ROZMIAR tych 3 scenek (nie związanych ze sobą za bardzo), ucze sie ciągle poprzez praktyke i to są efekty : http://rapidshare.de/files/19757907/test10.mpg.html Na dobrą sprawe kończe kwestie modelowania i jeżeli dobrze pójdzie na dobre wezme się za animacje, to JAKA BĘDZIE zależy od tego JAKIE BĘDE MIEĆ MOŻLIWOŚCI - narazie są one niepoczytalnie mizerne (jestem ograniczony szkołą, czasem, sprzętem, rodzicami itd) - z góry ostrzegam że albo zrobie średnią animacyjke (na poziomie pokrewnym do tych 3 scenek), albo nie zrobie jej wogóle (bo po prostu nie wydole). Renderki kolejnego modelu (NIE DOKOŃCZONY JESZCZE) :
  15. Nada-Lex

    Animacja 3D - SF Intro

    *NicoN_ - Jak pisałem model jest w fazie tworzenia... vv3k70r - To nie mają być modele *szeregowców* produkowanych na taśmie, tak Guardian'y jak i 'Pra'stara Obca/Sztuczna Forma Życia' to jednostki elitarne, podejdź do tego na takiej zasadzie , jak by to same jaźnie wybierały sobie forme egzystencji i to jak wyglądają było efektem ich decyzji czy też wybranego rozwiązania. (Guardów będzie kilku, jednakowych)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności