Uff, myślałem że nie znajdę czasu na animke. Takie o to coś wyplułem przez pare wieczorów. Model własny, przerobiony rig z xsi
http://vlo5.republika.pl/jump/HJump.html
Jak się uda to wrzucę na Youtuba
W sumie to chodzi mi bardziej o extrudowanie kolistych rzeczy z mesha, takich jak chociażby rurki. Próbowałem snapować rzeczy do punktów na krzywej, okazało się jednak niewygodne.
Wcześniej jak pracowałem w modo to używałem scryptu "PerfectCircle", króry z polygonów ewentualnie vertexów, twórzył okrąg. Po subdivision miało idealnie kolisty kształt
Widze że albo ja za mało wiem o maxwellu(bardzo prawdopodobne) albo Ty. Nie mam pojęcia jak podpiąć w maxwellowskim edytorze materiałów jakieś funkcje z maxa. Poza tym to robione i wyrenderowane z rhino więc...
Przyzwyczaiłem sie do polskiej wersji. Jak nie mogłem zrozumieć o czym tu mówicie, to odpalałem wersje ang, i zerkałem w pomocy, gdzie jaka funkcja leży.
http://www.kharma.com
Membrany błyszczą się w rzeczywistosci, choć nie aż tak znacznie. Powinny mieć nałożony bump maping, żeby łądniej to wyglądało, ale nie mogłem znaleźć/zrobić takiego wzoru.
W jaki sposób mógł bym tchnąć w kolumnę trochę "polotu"?
Jedni robią samochody inni samoloty a jeszcze inni kolumny podłogowe.
Pierwsza model jaki zamieszczam więc proszę o wyrozumiałość...co nie znaczy że krytyka niewskazana.
Czemu WIP? Może zasugerujecie jakieś korzystne zmiany.
Rhino+Maxwell Render
Wątek oficjalnie odgrzebany. Może moje wypociny zachęcą kogoś do grzebania w rhino i zabawę z NURBSami.
P.S
Nowy jestem więc nie bijcie na wstępie.
Jakaś podróbka prosto z Chin z dumnym napisem "SONY". Pierwsza samodzielna praca w rhino.
Sennheiser PMX60
Pierwsza pomoc przy alergii.
Kharma Grand Exquisite