Skocz do zawartości

grafix

Members
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

grafix's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Moje pierwsze podejście jeżeli chodzi o 2D i tablet, jednak trzeba kiedyś spróbować. a przy okazji się czegoś nauczyć już niebawem pierwsze wrzutki.
  2. Kawal dobrej roboty , plastyka cial i fizyka ruchu jak bez CM swietna zreszta juz od samego początku Pawle zapowiadałeś się świetnie prace jeszcze za czasów IRC #3dsmax ;) Mówiły same za siebie w skali od 0 - 10 daje 9+
  3. grafix

    3ds max7

    A ja powiem tylko Tyle ze Gotham mialem przyjemność poznac w zeszlym roku na DigiTechMedia 2003 :) i nie podskakiwac mu bo jestesmy mali :) hehe bez cukrów facete jest dobry w tym co robi .. i zna sie na rzeczy, a gdyby posiadal maxa 7 to bym sie nawet nie zdziwil :-) Gotham pozdrawiam
  4. Pir-man niezla robotka ,aj zawsze , juz za czasow #3dmax :) Klasa ukazana w 100 % Pozdrawiam stary kolega GFX-FX (GrafiX) :)
  5. Problem mozna wyeliminowac na dwa spospby , tak jak podal kolega STANEK jest zainstalowanie sobie SP 1 dla 3dsmax r6, ktory eliminuje nie tylko tego typu problemy , ale i takie o ktorych pewnie jeszcze niewiesz :), druga mozliwoscia jest render za pomoca Videoposta\'a gdzie zgraszsobie wszystkie parametry i ustawisz dokladnie kodeki i zakresy czasu co do renderingu ... Pozdrawiam
  6. No No modele COOL ---> Zbrush jest porzadnym narzedziem , i bardzo sie rozwinal , dodatkowo prace przedstawione tutaj sa na wysokim poziomie , i jak na dwa dni znajomosci (stycznosci) z programem jestem pelen podziwu , bo nie nalezy on do prostyych w obsludze .. Postacie jako modele super przydalyby sie texturki i wtesdy wystawie calkowity konmentarz ... Render w MentalRay\'u badz Brazilu , + poprawne oswietlenie i bedzie super .. :) Pozdrawiam i sledze dalsze WIP\'y
  7. Hmm pomysl dobry , zobaczymy jak dojdize do detalizacji modelu, SPLIN dobry pomysl , ale bardziej do modelowania Poly sie nadaje, 3mam kciuki i czekam na kolejen efekty pracy ...
  8. Gotham jak zwykle pokazales pelna klase i na co Cie stac , chcemy wiecej ... Pozdrawiam ..
  9. Hmmm .. koncepcja fajna , nawet mi sie widz , troche malo detali zasmiecilbym cale podworko , kamyczki i jakies takie przydomowe rzeczy jak grabie itd itp. texturki , narazie okej , zobaczmy jak bedize z oswietleniem i reszta , podczas ujawienia kolenjych beta renderingow , czekam z niecierpliwieniem , pozdrawiam. i zarazem zparaszam na www.dreamspell.pl juz niebawem no undere construction :)
  10. No No ... dobry pomysl , ale texturki jeszcze popraw, wyostrz moze troche bardziej , wygladaja jak gamowe :), ale moze o to wlasnie chodiz , czekam na klejne rendery probne .. i na render finalny ... no i troche moze oswietlenie nalezaloby poprawic ... Pozdrawiam .. i obserwuje dalsze prace ..
  11. grafix

    \"Uśpienie\" ANIMACJA

    Dobra robota , czekamy na preview rendering animki, i na kolejne kontept arty , jesli takowe beda jeszcze :) DreamSpell trzyma Kciuki, Pozdrowienia dla KnockOut ! i dla prezesa BooWa :) i calej reszty KnockOut\'u
  12. No ładnie sie prezentuje , szczwerze mowiac , pierwszy render z dwoch ostatnich jest jakby troche lepszy , bo w drugim jest za duzo niewypelnionej przestrzeni , co nadaje klimat , ale psuje dziebko kompozycje , popracowalbym jeszcze nad chmurkami , bo na tym drugim widac , jak sie dobrze przyjzycie duza ilosc fraktali , co byglada jak bardzo mocno zageszczony detalami combustion. Dotego troche oswietlenie ... pozatym modeling podoba mi sie ale Balonik przypomina mi ten ze Snu Kowalskiego :) i ze Schizm\'u taka gra :) Pozatym jest okej ... ale dopracowac trzeba. Jacek \"GrafiX\" Mroczkowski 3D graphic& animation coordinator DreamSepll Org. \" We create All your dreams\"
  13. No no piekny smoczek , przypomina mi to smoka z penwego filmu , Smocze opowiesci\", czy cos takiego , piekny modeling , no czekam na wersje z teksturkami ... tak 3maj pozdrawiam .. DreamSpell Org.- Jacek\"GrafiX\" Mroczowski 3D/2D graphic&animation co-ordinator
  14. Jak to mowia, kto nie probuje niczego sie nei nauczy , pochwalam zapal , nawet z nudy , jak cos mazniesz to wrzucaj chetnie skomentuje ... piewrwsza moja uwaga , to perspektywa ! to raz, a dwa swiatlo !!!! mistrzu patrz na Cienie wygladaja tak ze albo z prawej rzucane sa, albo z lewje , a slonce swieci tylko z jednej strony jednoczesnie ... .. Pozdrawiam na dłuższą mą wypowiedz sie nie zanosi, a to ze wzgledu na to, ze zbyt ostre slowa krtytyki by padly ... ale zycze powodzenia .. i pracuj dalej ... sztuka olowka to podstawa ...
  15. No pracki Zanetko ladne , warsztat dobry , ale musisz popracowac trohce nad odwzorowywaniem , pozaty mostatnia pracka bardzo mi sie podoba , czyli ta weglem, jest \"prawdziwa\". Zauwazylem rowniez , ze omijasz malowanie twarzy , popracuj moze nad tym , bo wydaje mi sei ze z tym masz problemy , dlateog starasz sie je ukrywac dzieki pozie ... odwrocnej ... a poza tym .. dobra robota DreamSpell Org. \"We create All yours dreams\" 3D/2D graphic&animator coordiantor.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności