Skocz do zawartości

Equilibrium`

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Equilibrium` odpowiedział JohnZi → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie podobają mi się nowe Mustangi, ale znaczek wygląda świetnie :) Powodzenia przy pracy.
  2. Equilibrium` odpowiedział bartekb89 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    To jest prostsze niż może się wydawać :P Wystarczy ją utworzyć i zlinkować do niej przęsło :P
  3. Equilibrium` odpowiedział bartekb89 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Przęsła kopiuj z shiftem jako instance, przynajmniej ja tak robiłem, później oteksturujesz jedno i masz cała gąsienicę gotową. A i path deform to taka sobie metoda, jak chcesz spróbować innej, to w swoim temacie opisałem (http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=696952&postcount=30).
  4. Jak dla mnie wygląda świetnie :) Powodzenia.
  5. Tym razem trzeba skończyć :P Wielkie dzięki za printa, już widać, że lepszy od mojego :P
  6. Dzięki Lukasz2244 :) Niestety modelując wieżę przekonałem się jak niedokładnego blueprinta używam, zastanawiam się czy nie poszukać nowego i przeskalować jakoś bluprint lub koła i gąsinice do nowego rozmiaru. Tymczasem, jarzmo lufy prawie gotowe
  7. Equilibrium` odpowiedział LukaszD → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ja bym podzielił ją na kilka części, jak na zdjęciu.
  8. Trzeba skończyć model w końcu... :P Na razie dość ogólne bryły i parę detali
  9. Equilibrium` odpowiedział KaeLOCe → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Jeśli używasz 2008, to tak jest, musisz cofnąć zegar do 2008 i wpisać licencję :P Później tylko ustawić właściwą datę.
  10. Equilibrium` odpowiedział Oleksiak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Pracuj pracuj :) Życzę powodzenia :)
  11. Equilibrium` odpowiedział stolik → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Może nakładają się 2 ściany na siebie, albo przekręcony polygon, jeśli to nie problem, to usuń polygon ściany i wstaw nowy. Myślę, że zadziała :P
  12. Equilibrium` odpowiedział Poke → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Aaaa, fajne fajne fajne :)
  13. 2008 + Tab panel Hindusa vide. FAQ
  14. Utworzyłem łańcuch z kości, każda od jednej osi przęsła do drugiej, utworzyłem hierarchię, w której przęsło podąża za kością, wystarczyło przesunąć pierwszą kość na odpowiednie miejsce, a każdą kolejną kość lekko obracać. Tym sposobem można łatwo, szybko i bardzo dokładnie dopasować gąsienicę do układu kół :)
  15. Equilibrium` odpowiedział ptaszek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mi się narazie podoba :) Znalazłem parę zdjęć, http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/tamiya/tam35274.htm http://www.clubi.ie/exalted/images/nicknessie/nessshermchally.JPG http://www.backyardarmor.com/Elite%20Armor%201-8%20Scale%20Challenger%202A.htm http://hsfeatures.com/features04/challenger2aj_1.htm

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności