Przęsła kopiuj z shiftem jako instance, przynajmniej ja tak robiłem, później oteksturujesz jedno i masz cała gąsienicę gotową. A i path deform to taka sobie metoda, jak chcesz spróbować innej, to w swoim temacie opisałem (http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=696952&postcount=30).
Dzięki Lukasz2244 :)
Niestety modelując wieżę przekonałem się jak niedokładnego blueprinta używam, zastanawiam się czy nie poszukać nowego i przeskalować jakoś bluprint lub koła i gąsinice do nowego rozmiaru.
Tymczasem, jarzmo lufy prawie gotowe
Utworzyłem łańcuch z kości, każda od jednej osi przęsła do drugiej, utworzyłem hierarchię, w której przęsło podąża za kością, wystarczyło przesunąć pierwszą kość na odpowiednie miejsce, a każdą kolejną kość lekko obracać. Tym sposobem można łatwo, szybko i bardzo dokładnie dopasować gąsienicę do układu kół :)