Skocz do zawartości

Piro

Members
  • Liczba zawartości

    326
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Piro w dniu 19 Marzec 2013

Użytkownicy przyznają Piro punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

10 190 wyświetleń profilu

Piro's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

163

Reputacja

  1. Najlepiej by Ci wyszło chyba użyć marvelous designera do jakichkolwiek szmat, ale koledzy dobrze mówią - cloth w maxie i symulacja. Do ścinania, jeśl w miare prosty shape to prooptimizer z maxa, jeśli manualne retopo to chyba tylko w COAT3d by mi się chciało w miarę szybko.
  2. Piro

    [3D] Teczka Pira

    Aaaa nienawidze was wszystkich :D Dzięki za rady, zmniejszyłem intensywnosc heightmapy an skorze, zmieniłem całkowicie sposob w jaki jestuszkodzona, zmieniłem albedo na linie, od nowa wybrushowałem maskę pod farbę, samą farbę też całkowicie zmieniłem + dodałem wariacje w samym albedo, co by większe plamy nie były jednolite.
  3. Piro

    [3D] Teczka Pira

    Problem w tym ze nie moge - ani wywalic sznura, ani torebek, ani farby - w ogole mowilem zeby nie robić, ale sie klient uparl - a jak sie upiera to i mi się nie chce robić mowiac szczerze. Sm bazuje na painted tank akurat, pewnie żółty kolor zwiódł. I tak, musi być żółte, chciałem jakieś camo ale nope, żółta farba ma być. Dlatego żeby cokolwiek było do folio, zrobiłem też wersję bez udziwnień.
  4. Piro

    [3D] Teczka Pira

    Pomalowana była wymysłem klienta na szybko, ale zgadzam się w pełni, wygląda jak kupa :D O ile farba bedzie musiała zostać, to w wolnej chwili postaram się przerobić kupe na sznurek, bo razi w oczy. Edit: Dzięki za komentarz, uświadomiło mi to że sznurek nie ma tak naprawdę warstwy albedo O_o Poprawiłem, uploadnąłem nowe.
  5. Piro

    [3D] Teczka Pira

    No i temat karabinu Hecate II mozna uznać za zamkniety, prawdopodobnie. Poprawiłęm co mi się nie podobało, resztę zostawiłem z braku czasu niestety, no i wygenerowałem jeszcze wersję 'pomalowaną', pomimo mojego sprzeciwu co by takową robić.
  6. Piro

    [3D] Teczka Pira

    No i chyba końcówka projektu West-SMG.
  7. Piro

    [3D] Teczka Pira

    Pomijając fakt że to chyba 3x od nowa było zaczynane (tak to jest jak klient chce najpierw karabin w 5, pozniej w 10 godzin), to od startu HP do zakończenia teksturek jakieś 65h wyszło - można by uciąć, ale wszystko jest sub-d modelowane, a i nie śpieszyłem się jakoś kosmicznie. Całość była rozstrzelona na półtora roku tho :D Taki projekt-zapychacz. Jakieś 35h to HP, 10 to LP i unwrap, 15 to tekstury. Nie jestem z nich zadowolony w 100%, szczególnie z drewna, ale nie chcę też za długo siedzieć przy tym, bo znienawidzę. Alphami/maskami tylko napisy robione i kilka wcięć np na szczerbince, a tak to wszystko na geometry, nawet floating geo nie ma tam za dużo - jak się nie śpieszy z projektem nikomu, to lubię robić porządnie. Teksturki Substance Painter 2, renderki Marmoset 2. Modelowanie oczywiście 3ds Max.
  8. Piro

    [3D] Teczka Pira

    Tak z okazji świąt, klient zażyczył sobie dokończyć RPD:
  9. Piro

    [3D] Teczka Pira

    Skończone HP dla modelu "West SMG" - Klient posłuchał rady, że SMG oznacza subcaliber machine gun, i konstrukcja była troszke za duża, i magazynek sugerował używanie amunicji karabinowej, więc całość dostała mały lifting. No ale na granade launcher się uparli, więc jest ;-) LP on the way.
  10. AK wyglada bardzo Chamferzone. Podoba mi się design cylindrycznego granatu, ale mają bardzo niemrawe tekstury, w ogóle nie czuć materiału - ni to plastik, ni to metal, może kwestia studia, ale wygląda jakby nie było PBR tylko diff + spec. Otarcia tez są trochę generyczne, wszystko z *****tury leci.
  11. Piro

    [3D] Teczka Pira

    Mały WIP do jednego z projektów przy których robię:
  12. Patrzyłem własnie na as. Na maxie masz manie dodawania obrazków jak thumbnaile z explorera - jest 2017, miejsce na dyskach tanie ;-) Serio nie chce się czepiać o taka pierdołę, ale jeśli muszę powiększyć obrazek do 300% żeby przeczytać http://i.imgur.com/6SqMTa0.png to jest coś bardzo źle - szczególnie że bez powiększania w zewnętrznej aplikacji bylem przekonany ze to powinno być czytane bokiem, i wychodziło mi 22PP pss. Pamiętaj, to ze ty wiesz co gdzieś jest napisane, wpływa na fakt czytelności - i tak, znam Niemiecki ;-) O wiele lepiej by się prezentowało po prostu na ostrzu, jak wszyscy - mam chyba z 60 noży w domu (nie kuchennych), i żaden nie ma nic napisanego na grzbiecie klingi. Wracając do bardziej ważnych elementów - rękojeść popraw, bo na koncepcie była gładka, i wyglądała ok, a tutaj ten pattern trochę slapnięty jest na siłę, chyba bez wsparcia high poly go zrobiłeś. popraw na coś bardziej przyjemnego oczom, albo wywal całkowicie najlepiej.
  13. Detal na rękojeści w ogóle nie ma głębi, wygląda jakby był tylko na basecolor / albedo namalowany, bez podstawy w normalmapie. Co jest napisane na grzbiecie ostrza? przez chwile myślałem że to błędy w bejku, a tam napis jakichś jest.
  14. Piro

    [3D] Teczka Pira

    Ok, czas coś wrzucić: Sig p226, z tacticool akcesoriami - chyba z 2 miechy dłubania, bo i pracy sporo i czasu an własne projekty nie ma. Sig p226, Tłumik, DBAL-PL, MagGrip, Extended mag, Strike Face.
  15. Piro

    Teczka V2: Veezen

    O kurcze, jest moc. Bardzo mi się podoba. Może wnętrze by troszkę stonował inaczej, bo strasznie monotonnie-zielonkawo jest, ale generalnie na turbo - propsie :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności