Włączyłem, ale żadnego rezultatu nie widzę? :) Nie wiem, może to moja grafika jest jakaś lewa :) /8600GTS/. No cóż nie będę wybredzał już, ale myślałem, że jakość tego obrazu w programie można podnieść :]
Tak. Ta siatka wydaje mi się strasznie "poszarpana". Próbowałem zwiększyć ustawienia wygładzania w panelu nvidii, ale nie widzę rezultatu w maxie. Także w samym 3ds szukałem jakiś opcji na próżno. Myślałem, że da się gdzieś zwiększyć jakość wyświetlanego obrazu w viewporcie.
Witam zainstalowałem przed chwilą maxa 2009 i mam mały problem, krawędzie obiektów są postrzępione, w maxie 2008 takiego problemu nie mam, sterownik w obu wersjach maxa to DirextX z identycznymi ustawieniami. Proszę o pomoc.
Pomysł bardzo ambitny, wymaga mocnego sprzętu, ale gdyby udało ci się zachować taki detal jak na silniku i przedstawić ten model w taki sposób w jaki planujesz na pewno byłaby to niesamowita praca. Samolot można by zaprezentować np. w hangarze podczas jakiś prac serwisowych. Pozdrawiam i czekam na kolejny update :)
Jeszcze jeden problem, niestety nie wiem jaki to skrót klawiszowy i nie mogę go sam rozwiązać, chodzi mi o podświetlanie aktywnej osi wybranego obiektu (na żółto), przypadkowo wyłączyłem tą funkcję i nie wiem czym to przywrócić, sprawia to spory problem z orientacją przy modelowaniu :(
Ok chyba już wiem o co chodzi, efekt jest zadowalający :)
Mam jeszcze jedno pytanko, czy znajdę gdzieś w sieci jakieś FAQ dotyczące map z wyjaśnieniem każdej z nich oraz z przykładem użycia czy coś w tym rodzaju? Aktualnie nazwy jak Displacement, Specular, Bump, Self-Illumination itd. niewiele mi mówią :/
Modeluję sobie bardzo prosty model, mazak i mam pewne trudności z zakończeniem okrągłych części powstałych w wyniku modyfikacji cylindra. Chodzi mi o okrągłą część znajdującą się w głębi, na której pojawiają się błędy po nałożeniu MeshShmootha. Byłbym wdzięczy za wyjaśnienie co robię nie tak, oraz co zrobić żeby ta powierzchnia była gładka.