Skocz do zawartości

Tamara_Z

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Tamara_Z w dniu 3 Luty 2007

Użytkownicy przyznają Tamara_Z punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Tamara_Z's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

24

Reputacja

  1. Tamara_Z

    Animation Reel 2016

    Bardzo ładne animacje. Nie ma się za bardzo do czego przyczepić :)
  2. Sceny sexu też były mocapowane ;) można nagrywać kilka postaci jednocześnie, w naszym przypadku były to max bodajże 3 osoby. Odnośnie cutscen znacznie wiecej może powiedzieć Paweł Reanimator.
  3. Jeśli chodzi o postacie ludzkie, niemalże wszystkie animacje pochodzą z mocap'u. Dialogi, prace rzemieślników, animacje exploracji, przeróżne zachowania, wszystko to było nagrane, i prawie jeden do jednego wrzucone do gry, oczywiście surowy materiał z sesji mocap wymaga przygotowania, oczyszczenia, dopracowania drobiazgów, szczegółów. Kucharzowi wkłada się w rękę łyżkę, kowalowi młot, trzeba to potem ładnie doszlifować żeby taki kowal po palcach sobie tym młotem nie walił :) Troche inaczej wygląda praca nad walką, juz na starcie animacje są przyspieszane, zwiększana dynamika ruchu, poprawiane pozycje, często droga miecza wymaga poprawienia, lub zanimowania praktycznie od początku. W przypadku potworów praktycznie wszystkie animacje zrobione są ręcznie, z dosłownie paroma wyjatkami. Nie żałuję ani troche :) W wowa już nie gram, ale po godzinach tniemy z kumplem w soul calibura. Atmosfera pracy świetna, i projekt bardzo satysfakcjonujący.
  4. Zachowanie postaci, AI, behavior, dialogi, wszystko to obsługiwane jest przez nasze wewnętrzne narzędzia. Nie jestem pewien co do mimiki i lipsync, tutaj Hrydek musiał by się wypowiedzieć.
  5. Bawić się animacją zacząłem w szkole podstawowej, w przeróżnych notesach, książkach i zeszytach szkicując dość prymitywne ruchome obrazki :) tzw flipbook. Potem była amiga, deluxepaint, czyli nadal animacja 2d, troszke mniej prymitywna, ale nadal amatorska. Długo pc'ta nie miałem więc i perspektyw na pracę w tej branży nie było. Dopiero kiedy udało się uzbierać (bardziej mojemu bratu niż mi :D ) kasę na pc, zainstalować demo maxa, mogłem już wziąć się poważniej za animację. Pozostaje praca nad warsztatem, tutoriale, ogółem dużo dłubania i praktyki, aby wreszcie sklecić portfolio, rozesłać do potencjalnych pracodawców i czekać na odzew. :) Odnośnie pytania talent a ciężka praca, powiem tak: Utalentowany leń długo nie popracuje. Pracowity, pasjonat, nawet jeśli wielkim talentem nie został obdarzony, może zdziałać naprawdę wiele. Oczywiście utalentowany, pracowity, pasjonat to opcja wypas :D ale takich ze świeczką szukać, no i najczęściej nawet jak już się taki człowiek znajdzie to gdzieś już pracuje. Moja wskazówka: zapał, wiara w siebie, dużo praktyki. A kiedy w końcu skończysz portfolio, roześlesz, a nikt nie odpisze, lub odmówią, nie odbieraj tego jako porażkę tylko raczej mobilizację do dalszej pracy nad warsztatem.
  6. Raczej gliną się nie będę bawił, za dużo bałaganu się robi, ale dzięki za cenną uwagę.
  7. Wiesz, postanowiłem na razie nie robić zbyt skomplikowanych brył żeby się nie zagalopować, w końcu to moja pierwsza figurka :) więc całego zrobię, ale jeszcze nie teraz. A co do Yoshimitsu, spoko postać ale jakoś sentyment kazał mi zrobić Heńka :)
  8. Fimo kupuję w empiku, 6 zł za kostkę 5,5 cm * 5,5 cm * 1,5 cm, na tą figurkę wyszło bodajże 7 czy 8 kostek, dokładnie nie pamiętam. A, wrzucam jeszcze dla porównania taki mały koncepcik z którego to robiłem :) Co do obróbki, wygląda to tak że najpierw trzeba zrobić dość sztywny, stabilny szkielet, ja go zrobiłem używając 4 mm pręta aluminiowego i cienkiego drutu. później najnormalniej w świecie lepiłem figurkę jak z modeliny, masa jest bardzo plastyczna, daje się formować. Dodatkowo użyłem wykonanych przez siebie, małych narzędzi , coś na kształt dłut, tylko z drewna. No i na koniec, gotową figurkę włożyłem do piekarnika, 30 minut w temperaturze 120`C i gotowe.
  9. Witam wszystkich. W sumie nie byłem całkiem pewien czy w tym temacie mogę się pochwalić :) ale w końcu uznałem że najwyżej dostane naganę :D Oto mój pierwszy skończony model. Materiał z którego go wykonałem to masa plastyczna "FIMO", pomalowałem farbami akrylowymi. Cóż, nie jest to jeszcze zadowalający mnie poziom, ale od czegoś trzeba zacząć :)
  10. Pablo ma racje, belzebub ma racje, Andrzej ma racje.... wszyscy mają racje! mam i JA! ;]
  11. Po pierwszym obejrzeniu animacje bardzo mi się spodobały, po kilku kolejnych, trochę mniej. Niestety kilka szczegułów razi, np takich jak obracanie się kolesia na kolanie, bez żadnego fizycznego uzasadnienia :) tak jakby miał jakis silnik zamontowany ;D no i kamerka dość słaba, za to dobry timing. Ogółem w skali 1 - 10, ocenił bym na 5 W ogóle to witam wszystkich na forum :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności