-
Nominacje w Bitwie 3D "Kryzys"
bardzo niski poziom :(
-
Podstawy texturowania
Tutorial pokazujący proces powstawania futurystycznego pistoletu. Składający się z 4 części: modelowanie, uv-kowanie, texturowanie i renderowanie. W tym tutorialu chciałem głównie pokazać schemat jakim się kieruje robiąc modele jak i całe sceny w pracy i w domu ze szczególnym naciskiem na rozkładanie map uv jak i texturowaniem dlatego tylko te cześci zawierają komentarz audio. Dwie pozostałe częsci modelowanie i renderowanie są tylko dodatkiem. Tutorial nie jest skierowany tylko do osób używających blendera i photoshopa a jestem pewien że można podobne rezultaty uzyskać w większości programów dostępnych na rynku dlatego nie omawiam szczegółowo funkcji których używam a jedynie omawiam podstawy uv-kowania i texturowania. part 01-MODELOWANIE- vimeo link: http://vimeo.com/5307802 part 02-UVmap-(polski komentarz audio) vimeo link: http://vimeo.com/5308180 part 03-TEXTUROWANIE-(polski komentarz audio) vimeo link: http://vimeo.com/5307515 part 04-RENDER- vimeo link: http://vimeo.com/5311084 Jeśli są jakieś pytania proszę zadawać je w tym wątku. Pozdrawiam last
-
Bitwa 3D: Little Arena
pomysl sie podoba zyccze powodzenia
-
Tygodniowy Speed3d- sesja 11
teraz ja :) czas: jakies 45 min soft: wings3d
-
Tygodniowy Speed3d- sesja 9
No to teraz moja :) czas : 90 min soft : wings3d
-
studia
Witam , czy ktos orientuje sie jakie studia w tematyce grafika i projektowanie w okolicach rzeszowa.
-
Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.
Hej wszystkim :*, moj pierwszy speed na tym forum.
bardzo_dlugi_login
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta