Skocz do zawartości

-=AjaS=-

Members
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

-=AjaS=-'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam jedno pytanko Jeśli jest to max to jakiej metody modelowania użyłeś jakoś patrząc na siatkę za bardzo zoptymizowana jest jak na np. modelowanie z boxa Pozdrawiam dobry warsztat.... Ps. pierwotnie raczej nie byli tacy dobrze budowani jedli nie regularnie i dużo się ruszali he he he sterydów nie używali i nie chodzili na siłownię....
  2. Niezależna grupa NEW DESERT poszukuje grafików do współpracy przy tworzeniu gry Sigonyth. Zainteresowanych zapraszam na oficjalną stronę projektu http://www.sigonyth.com Praca ma charakter dobrowolny i nie płatny..... jak na razie Grupa nasza posiada już grywalną wersję prealphy która zawiera działający engine, grafikę, obsługę muzyki i SFX więcej informacji na ten temat można uzyskać na stronie projektu. Od kandydatów oczekujemy: - umiejętność pracy na wybranym programie 3D wynikiem ostatecznym są specjalnie spreparowane klatki 2D - umiejętność modelowania obiektów 3D - umiejętność tworzenia materiałów we własnym zakresie - umiejętność wykonywania animacji na w/w obiektach - umiejętność pracy na programach do obróbki grafiki 2D - zaangażowania w projekcie Jeśli chcesz móc się wyżyć twórczo dla dobrych celów zamiast robić do szuflady. Jeśli chcesz przełamywać własne słabości w pracy nad grafiką przy pomocy innych współ pracowników. Lubisz to co robisz i chcesz zaistnieć w projekcie który na 1001% ujrzy światło dzienne zapraszam na stronę projektu lub o kontakt z Szefem projektu Zolthar’em GG: 1188921 Mail : [email protected] Pozdrawiam AjaS vel -=TanatoS=- Ps. Jeśli jesteś na tyle skromny że uważasz że nie posiadasz w/w umiejętności ZGŁOŚ SIĘ my to sprawdzimy
  3. -=AjaS=-

    v ray 0.50

    zassaj sobie wersję free jest na stronie
  4. -=AjaS=-

    Gry

    Witam Zapraszam na stronę projektu gry RPG której jestem współautorem. www.Zoltharia.com Pozdrawiam
  5. -=AjaS=-

    mamut

    Witaj niezły kawał pracy......odwalone Ale jeśłi to ma wyglądać realistycznie to nie wiem czy nie załadnie ta sierść wygląda ( wygląda tak jak by tego mamuta ktoś wyczesał ), Tzrzeba by przeanalizować zachowanie mamutów pewno na sierści miały one poprzyklejane błotko itp.... Ale to wszystko zależy od tego jaki efekt chce się uzyskać..... Ja tam byłem i widziałem he he he Pozdrawiam -=TanatoS=-
  6. luknij na http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6454 Wersja pluginy prosto z neta ze strony autorów
  7. Witam Szukam rozwiązania na animowanie ( ładne ) ubrań symulacji ruchu ( układania ) tkaniny na ciele, nie interesują mnie ubrania namalowane tylko osobno wymodelowane, w szczególności długie tuniki itp. Nie piszcie mi o darmowym pluginie SimCloth3 bo to kicha wiesza się jak cholera a i symulacja ma dużo do życzenia Pozdrawiam -=Tanatos=- ;);)
  8. Przecie jest plugin co rozkłada modele tak jak chcecie... ( na płasko ) kwestia tylko odpowiedniego wymodelowania obiektu... Pozdrawiam .........
  9. -=AjaS=-

    watch tower

    Hej panowie ale dyskusja wynik│a..................... Podstawa to trˇjk▒t sk│adaj▒cy siŕ z 3 verticles i basta.......................... A interpretacja hmmmmmmmmmm no tak mo┐na by te┐ zinterpretowaŠ nie iloŠ trˇjk▒tˇw a iloŠ obiektˇw to wyjdzie z 10 he he he daremna dyskusja......... Pozdrawiam -=TanatoS=- http://warsztat.pac.pl/gra/
  10. Witaj Oj panie zale┐y do czego jest to obiekt................ tz. jak go bŕd▒ ogl▒daŠ czy z FPP czy RTS bo jak do RTS to by siŕ pociacha│o............ a jak do FPP to trzeba by siŕ zastanowiŠ nad jego charakterystycznymi punktami w ubraniu i na tym siŕ skupiŠ chyba ┐e to bŕdzie postaŠ do pornola 3D he he he lub pla┐y naturystˇw...................heeeeeeeeee Ale tak na powa┐nie to trzeba zmieniŠ to co zakreÂli│em na obrazku.................. Czyli kolana i okolice krocza i dupka co za du┐o tam nadrobi│e ........... Pozdrawiam -=Tanatos=- [lol2]
  11. -=AjaS=-

    watch tower

    Hi hi hi [lol2] A ja co by nie być gołosłowny zamieszczam swoja wersję rozliczenie jest na załączonym obrazku.. co i ile.... Modelowałem przez jakieś 45 min więcej zabawy miałem z potexturowniem jakieś 1 godz. i tak wszystkiego nie potexturowałem ( ukryte powierzchnie przed widzem ) bo mi się już nie chciało... Mój obiekt z tą ilością faces można zarówno oglądać z góry jak i z dołu, u jak by to miał być tylko rzut izometryczny z góry to by się jeszcze wyciachało od cholery........ jak by zrezygnować z wnęki na drzwi to też by jakieś 8 odeszło i sama geometria ściany by miała nie 6 a 2 .......to tyle Pozdrawiam -=TanatoS=- http://warsztat.pac.pl/gra/
  12. nie lubie takich klimatów.... nic tam nie widać ale pix ładny w sam raz do kalendarza...
  13. -=AjaS=-

    watch tower

    A może zrobimy mała bitwę kto zrobi taką wierzę z jak najmniej trójkątami tak aby z takiego rzutu przypominało oryginał………. Flotek daj tylko do pobrania tekturę i kto żyw niech przystępuje do dzieła
  14. No to tylko tak na próbꅅ…… niestety z tego rzutu nie widać za bardzo efektu textury wysokiej rozdzielczości…………
  15. -=AjaS=-

    Kryształy Lorien WiP - 3D

    Ja jestem ciekwa czy wam engine tyle faces wyciągnie, tu mieczyk ponad 100, tu drzewko ponad 100 * kilka setek ( cały las ) ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności