Skocz do zawartości

Solo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Solo odpowiedział illy → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Chłopaki mam problem. Szukam piosenki, ale nie pamiętam wykonawcy, nie pamiętam tytułu, nie pamiętam słów, ani melodii. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? :D Wiem tylko tyle, że śpiewała to babka z takim raczej dojrzałym głosem. I było coś o "man". Dobija mnie to! Może komuś coś świta? :D
  2. Solo odpowiedział Luki Luki → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Podjarałem się laską CG.. dzięki Luki :/ :P
  3. Solo odpowiedział Mkbewe → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    Rada. Zacznij od początku. Modelowanie postaci to jest chłopie długa droga. Robienie moda (o grach nie wspominając) jeszcze dłuższa. Jesteś na forum gdzie zbierają się naprawdę zacne i poważne persony i jeszcze nikt nigdy nie pochwalił tu żadnego narwańca. Arthus dał Ci dobrą radę, załóż teczkę i zacznij się uczyć modelowania. Najprostsze rzeczy, a nie organikę. Tyle z mojej strony, bo późno i spać trzeba ;p
  4. Solo odpowiedział Robert B. → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Zaawsze chciałem mieeeć takie coś :D Koniec OT z mojej strony :D
  5. Solo odpowiedział Robert B. → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Tak jak powiedział szalony, nie rób wszystkiego na jednym meshu. Na spokojnie można sobie zrobić osobno kadłub, osobno podstawę z masztem. Ogólnie ograniczyłbym liczbę trisów. Np. tym skrzynkom usunąć nieco podziałów. Podstawa masztu to samo, dużo mniej trisów. Na 3-cim screenie widać, że jest sfazowana (ścięta) krawędź tego dzioba, a takie efekty można uzyskać za pomocą normal map :) Nie jestem jakimś mistrzem, ale według mnie w gamearcie nie wszystko musi być idealnie okrąglutkie itd. A zakładam tak, ponieważ najczęściej tempo rozgrywki nie pozwala zauważyć wszystkich szczegółów. Ogólnie bardzo fajnie, będę śledził postępy :) Keep up good work :) Poszukaj tutoriali TUTAJ. Naprawdę fajna stronka :) Edit: Teraz zauważyłem, że nieźle odkopałem :P
  6. Solo odpowiedział Solo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Poważnie, coś się popieprzyło z materiałem... :P
  7. Solo odpowiedział Solo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Hmmm :D Nie pomyślałem o tym :D Faktycznie materiał to powodował... Dzięki za pomoc :D Edit: A najlepsze jest to, że zrobiłem jeszcze raz taki sam materiał i teraz już normalnie działa. Max jest dziwny :P
  8. Solo odpowiedział Solo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Nadal to samo. Idiotyczny problem. Probowałem collapse i konwertowania do poly. Ponowną zmianę smoothing groups i nic, dalej te podziały są :(
  9. Solo odpowiedział Solo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Właśnie próbowałem też odznaczać, w edit poly zmieniłem, żeby wszystko było jako jedna grupa i niestety i tak się wali :/
  10. Solo dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, Próbuje właśnie wymodelować prosty fotel. Jednak natrafiam na problem. Kiedy dodaje MeshSmootha w viewporcie wszystko wygląda tak jak powinno, jednak kiedy renderuje fotel się dziwnie "oddziela" od siebie. Tutaj siatka modelu Nie mam pojęcia czemu się coś takiego dzieje, mogę liczyć na jakąś pomoc? :D Pozdrawiam, Solo
  11. Solo odpowiedział KoMic → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie ma takiego słowa w języku ludzi, elfów czy entów, które mogłoby opisać zajebistość tej pracy :D
  12. Solo odpowiedział Solo → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Ok :) dzięki za odpowiedź :) Już to rozgryzam, a w razie czego będę jeszcze pytał :)
  13. Solo odpowiedział Solo → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Przybywam z kolejnym pytaniem :P Mianowicie chodzi o rozdzielczość tekstury. Staram się stworzyć coś sensownego w UDK, ale mam problem z teksturowaniem tego wszystkiego. Zrobiłem sobie mur, nałożyłem teksturę, ale jak się podchodzi bliżej to jakość jest widoczna jak po prawej. Wrzuciłem tam drzewko, takie gotowe z UDK i można się wcisnąć do tego drzewa i zobaczyć jak mrówki pracują... Nie za bardzo wiem, co zrobić, żeby uzyskać podobną jakość :( Tekstura murów jest wielkości 2048x2048 więc na pewno da się z niej wycisnąć więcej, tylko jak? Będę bardzo wdzięczny za jakieś w miarę szybkie odpowiedzi, bo muszę do jutra skończyć "poziom" na zajęcia :P
  14. Solo odpowiedział Solo → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Wczoraj wałkując temat, właśnie przeglądałem tutorial na hourences i nic. Dzisiaj wszedłem i zwróciłem uwagę na collision per poly, przetestowałem i działa! :D Także dzięki w sumie za nakierowanie ;) Człowiek rano ma nieco odświeżony umysł :)
  15. Solo odpowiedział Solo → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Stwierdziłem, że zapytam tutaj. Ostatnio przyglądam się bliżej UDK i takie moje pytanie, czy zna ktoś tutorial, który by pokazał jak zrobić wnętrze ze swoich własnych modeli, a nie poprzez BSP? Chciałbym zrobić pokój, używając ścian itd wymodelowanych przeze mnie. Problem tkwi w tym, że jak już wymodeluje, wyeksportuje do FBX i wrzucam do UDK to przy testowaniu "postać" tak jakby wisi w powietrzu i nie porusza się. Dodam, że przy opcjach eksportu nic nie zmieniam, może to przez to?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności