Skocz do zawartości

Adjes

Members
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Adjes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. jeśli Batman jest w stroju to aż się prosi o headshota na klatę :P, widać mu większość mięśni, które są dość dobrze zrobione, ale to ubranie powinno ukrywać choć ich część. Ma trochę dziwną głowę, ale ogólnie jest bardzo fajny.
  2. skoro tak mówisz ;].. anyway, co waszym zdaniem można byłoby poprawić lub dodać, albo ulepszyć?
  3. oto kolejny render wykonany w mental rayu, ale chyba przesiądę się na vraya i spróbuję się nim pobawić. http://img182.imageshack.us/img182/271/foshizzleje2.png zastanawiam się też czy zacząć dobrze oświetlać i teksturować, czy jeszcze coś dodać albo poprawić?
  4. A więc czekam aż ktoś znajdzie rozwiązanie problemu takiej ujowej jakości ;
  5. hmm, no w sumie wrzuta tak formatuje te obrazki, że bez kliknięcia na nie zawsze zobaczy się syf ;] no i modele rzeczywiście są cienkie, ale specjalnie dla Ciebie zrobię w jpg i wrzucę: http://img120.imageshack.us/img120/9164/pokojrenderaj4.jpg a, i te syfy są w maxie też po renderze, nie tworzą się po zapisaniu w jakimś formacie jasiek311 Vray jest z tego co wiem komercyjny? ale nic, zobaczę ;p... down: zapewnie przez to, że nie umiem za bardzo renderować w mental rayu ;], może spróbuję potem w Vray, ale poczekam teraz, może ktoś poradzi
  6. a więc na początku muszę powiedzieć, że zabrałem się do 3d po dłuugiej przerwie i mało pamiętałem, a więc formalnie można uznać, że jest to moja pierwsza praca, z założenia ma przedstawiać niewielki pokój, na razie wymodelowałem jedynie główne rzeczy, a takie szczegóły jak książki i kwiatki etc zrobię potem. Zaznaczam, że jestem początkujący. Teraz przejdę do rzeczy, chciałem scenę wyrenderować w mental rayu, jako materiał szyb okna ustawił Architectural -> Glass i za okno dałem Skylight. Po wyrenderowaniu zrobiła się trochę taka kaszana na obiektach i pod ścianami, oto screen (sorry, że wrzuta ale is mulił): http://www.wrzuta.pl/obraz/ak7HF4dKe0/pokoikrend1 te białe prostokąty między ścianami to wynik chyba niezbyt dokładnego poukładania ich, ale nie sądzę, aby były źródłem tego syfu na całym renderze ;/
  7. Adjes

    dno i uchwyt

    Zwiększ ilość segmentów w uchwycie
  8. Adjes

    Oteksturowanie wybranych poly

    Z tego też korzystałem, ale hmmm, może po prostu jestem słaby z angla, ale nie pomogło mi za bardzo w tej kwestii.
  9. Mam problem, chcę oteksturować w projekcie fiolki nalepkę, dokładniej kilka poly zaznaczonych na niej, aby obrazek nie zajmował całej nalepki. Tutaj rozpoczyna się problem, bo po oteksturowaniu dzieją się cuda-niewidy, obrazek nie jest ładnie ułożony na środku w odpowiednim rozmiarze, widać tylko skrawek i to powiększony, czyli jest problem, nie wiem jak zrobić, aby był ładnie ułożony, plz help ;]
  10. Wróciłem :D, co prawda czegoś się nauczyłem, chociaż niewiele, ale mimo to znowu zabieram się do pracy. Zamierzam zrobić scenę na której w pierwszym planie będzie przybliżony sterylny stół ze strzykawą i zakrwawionym skalpelem, a w tle będzie reszta pomieszczenia (rozmyta trochę). Jak dotąd ukończyłem, no może nie do końca, strzykawkę. I w związku z tym mam problem, płyn jest zbyt, hmmm, gęsty, jakby był bryłą i zapytam się - co zrobić z materiałem, aby bardziej przypominał płyn? oto szczykaffka ;p
  11. http://img395.imageshack.us/img395/8711/strzykawazg1.png takie tam na szybko, testowałem szkło ;p
  12. Nie wydaje mi się jakiś specjalnie bajerny, ale jest spoko :> dziwne materiały w sumie
  13. Adjes

    Obiekt 3D: Studio

    OK, ale Zapoznaj się z regułami nazewnictwa poszczególnych wątków w tym dziale :).
  14. no jak na niedługi czas nauki 3D to całkiem spoko imo ;] tylko że obiekt jest w sumie ogólnie prosty, ale całkiem spoko.
  15. niestety muszę stwierdzić, że moje umiejętności są za małe, aby brać się za pełną scenę - muszę oblecieć wszystkie tutki na max3d :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności