Skocz do zawartości

Apollo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Apollo dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Postać, którą zrobiłem jakiś czas temu. Skrzypek ma 12k trójkątów. Napiszcie co i jak i co byście zmienili bo chętnie ją jeszcze dopracuje. W przyszłości zamierzam ustawić go w jakiejś ciekawej pozie, być może powstanie jakieś małe enviro. Konstruktywna krytyka mile widziana :)
  2. Apollo odpowiedział Apollo → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Hej wszystkim, Ledyr - no wlasnie nad renderem musze jeszcze duuuzo popracowac, a teksturki jeszcze troszke podrasuje. mirach - koniec koncem zapomnialem o jakims rzemyku przytrzymujacym kołczan. Na modelu jest wlasnie troche niepraktycznych elementow pewnie wynikajacych z robienia modelu z glowy a nie z wczesniej zakonceptowanych szkicow n-pigeon - faldki sa srednie ale juz chyba ich nie bede poprawial tylko zwroce uwage na to przy nastepnych modelach. F/X - olki dolki nad teksturkami posiedze jeszcze chwile Pussik - ciezko powiedziec ile czasu bo robilem go po pracy czasem na weekendach ale pewnie ze 2 tygodnie takiego 8 godzinnego siedzenia by to zajelo PIrat - wlasnie łuk z glowy, chyba go wymienie na cos bardziej wypasnego rice - wezme to pod uwage graphic - nie glupi pomysl :P plasti - wlasnie lp zawsze mi jakies plaskie wychodzi DamianS - bedzie wiecej jak zrobie tweaki plutko - mysle ze gdyby trafil do jakiejs gry to z blizszej odleglosci nie byl by widoczny Shogun 3D - No wlasnie te rekawice tez mi nie graja chyba je zmienie na takie o ktorych piszesz DonJakub - tak piszecie o tych butach to faktycznie cos z nimi nie tak Postaram sie wrzucic poprawiona postac ale troche to moze potrwac. Dzieki za komenty.
  3. Apollo dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Hej, Postać, którą dłubie wieczorami od pewnego czasu, głównie dla treningu i do portfolio. Low poly ma około 14 tys trójkątów. Model nie jest jeszcze zamknięty więc proszę o jakieś rady i uwagi. Pozdro
  4. Apollo odpowiedział Camel → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ja to z refkami robie zazwyczaj tak: W maxie w widoku np. front Wciskasz alt+B (viewport background) wrzucasz refke w background source, zaznaczasz match bitmap i lock zoom/pan Refka bedzie miała w viewporcie naturalne proporcje i bedzie reagowala na zoomowanie i przesuwanie razem z modelem. Mam nadzieje ze pomoglem Pozdrawiam
  5. Apollo odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Tak sa scalone bo to pod takie very low poly ma isc. Ale musze je poprawic bo cos sie pochrzanily.
  6. Apollo odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Game Art
    A ja sobie takiego kupca rzezbie ostatnimi czasy.
  7. Apollo odpowiedział odpowiedź w temacie → Dominance War
    No coz, chyba czas sie wziasc za robote :)
  8. Apollo odpowiedział polterge!st → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Gratuluje fronta. Ja zawsze uwazalem ze z Ciebie jest niezly wymiatacz :)
  9. Apollo odpowiedział Levus → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Ja jestem jak najbardziej za. Proponuje zeby sie zglaszaly w tym temacie osoby ktore beda chcialy wystartowac.
  10. Apollo odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    To sie nazywa NEWS :D Ja juz sie zglaszam do udzialu :)
  11. Apollo odpowiedział Apollo → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Temporal - troche przesadzilem z tym swiatlem, ale juz wiem o co chodzi :) ndru - wlasciwie chcialem zeby byla pognieciona, no ale niektore elementy sa faktycznie przesadzone jacenty - nie wiem czy rozmiary 912x680, 1000x770, 1000x1400 sa takie male Levus - no wlasnie chyba dopiero zczailem o co chodzi :) postaram sie zwracac na to uwage i wprowadzic poprawki w tym modelu Kuba - dzieki :) plutko - niewydaje mi sie zeby byl az taki niechlujny Ex3 - Dzieki, postaram sie poprawic to o czym piszesz floo - dzieki, screeny zapodam za kilka dni bo aktualnie nie mam modelu przy sobie. nielot007 - dzieki za niekonstruktywna krytyke Tomala - do twarzy nie uzywalem zdjec stad malowana :) plutko - ona nie bedzie schylona do ziemi wiec pozycja jest wg mnie oki Kirian - dzieki kubi - bede cwiczyl :) donMario - dzieki za rady. Duzo mi pomogles :) keraj37 - dzieki wizz - dzieki KRUQ - dzieki, postaram sie poprawic o czym piszesz Gomez - poprawie :) jacenty - a od kiedy to portfolio ma pokazywac rozwoj? Ja tam widze duzy skok jakosciowy w swoich pracach :) M@Ti - dzieki zeet - dzieki Matys - dzieki Postaram sie niebawem pokazac poprawki. Dzieki waszym postom zrozumialem co jest zle, czego wczesniej nie widzialem. Pozdrawiam :)
  12. Apollo odpowiedział Koniu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Niektore ilustracje mnie rozwalily! Naprawde niezle :)
  13. Apollo dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Model starej kobiety okolo 2400 trisow textury 1024x1024 Prosze o komentarze Pozdrawiam Apollo
  14. Apollo odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Uzyj modyfikatora Smooth. On wygladza model i nie dodaje zadnych loopow.
  15. Apollo odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Kurcze mialem cos takiego kiedys na starym kompie (pentium 1300, 256mb ramu). Nie jestem pewnien czy ten sam blad ale cos takiego. To bylo przy maxie 5 albo 6. Pamietam tylko ze chwile pozniej padl mi dysk i jak wlaczylem juz na nowym z nowym systemem to juz bylo ok, wiec raczej nie pomoge. No chyba ze mozesz formata zrobic. Pewniektos bedzie mial lepsze rozwiazanie. A tak wogole to mnie tez ciekawi co to moze byc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności