Skocz do zawartości

QbisieQ

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. QbisieQ odpowiedział Kastantus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ogólnie pomysły na prace masz całkiem ciekawe i w fajnym klimacie, ale samo wykonanie już stoi na gorszym poziomie. Boli to szczególnie, kiedy praca naprawdę ma potencjał - np. ta ostatnia :) Czekamy na kolejne :)
  2. QbisieQ odpowiedział Luiza → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Wszystko idzie w coraz lepszym kierunku :) Ciekawy pomysł w tej ostatniej pracy. Prawa strona (te płachty - daszki) bardzo fajnie wykonana. Lewa strona troszkę gorzej i im dalej w głąb prowadzimy wzrok tym bardziej wszystko zaczyna się robić płaskie (po lewej stronie). Szczególnie płasko wyszedł front tego pływającego bloku. Gdyby tak posiedzieć jeszcze nad tą pracą, mogłaby być naprawdę niezła :)
  3. QbisieQ odpowiedział olaf → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ubranie czarodzieja prezentuje się bardzo fajnie, skałki po bokach również, ale twarz moim zdaniem wygląda kiepsko. Jest tam tak nadźgane różnych kresek, że trochę zatraca się cała bryła i na pierwszy rzut oka wygląda jak bohomaz (ta twarz).
  4. QbisieQ odpowiedział BartLight → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Trochę nierówne masz te prace. Niektóre są niezłe, niektóre zupełnie słabe. Nawet w obrębie jednej pracy, często są fragmenty całkiem dobre i zupełnie kiepskie. Od początku: 1. Grzyby - Drzewa i grzyby wyszły przyzwoicie i ciekawie. Droga jest strasznie płaska. Te owalne kamienie wyglądają jakby były tylko namalowane na płaskiej gładkiej drodze. Postacie w tle, z niewiadomych przyczyn są zupełnie czarne. Tło jakby zrobione od niechcenia, przechodzące w jakieś jasne szarości psuje zagadkowy klimat pierwszego planu. 2. Statek - Tutaj tło bardzo mi się podoba, mimo że nie jest jakoś super dopracowane to prezentuje się nieźle, jest pocieniowane wyraźnymi pociągnięciami. Sam statek jest natomiast cieniowany strasznie ostrożnie, nie widać rozróżnienia materiałów ani działania światła odbitego. (głównie niebieskiego od nieba). 3. Martwa - zupełnie w porządku 4. Zielony koleś - słabe cieniowanie, średnio dopracowany koncept, ogólnie wiele różnych niedociągnięć. 5. Kreatura - znowuż jakieś chaotyczne, delikatne cieniowanie. Brak jakiegoś znaczącego pokazania materiałów, nienaturalnie jaskrawe dziąsła, które powinny być w cieniu. 6. Cyklop - mało dopracowany. 7. Twarz - zdecydowanie za dużo cieniowania szarościami a za mało różu i czerwieni - proponuję pomalować trochę ciała z fotek ze szczególnym naciskiem na obserwację kolorów. 8, 9 , 10.... w następnych pracach przewijają się podobne błędy i niedociągnięcia Ćwicz dalej i wrzucaj postępy :)
  5. QbisieQ odpowiedział Pawel Grabowski → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ja nie mam zastrzeżeń, podoba się :)
  6. QbisieQ odpowiedział Wojsuj → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ciężko coś powiedzieć o tej martwej bo narysowałeś pojedyncze obiekty zawieszone w białej przestrzeni, w której nie występuje cieniowanie. Nie jestem też przekonany czy pastele to dobry wybór jak na początek, ponieważ są dosyć ciężkie w okiełznaniu. Malowanie martwej natury to zawsze doskonałe ćwiczenie, ale wtedy kiedy musisz zwracać uwagę na: 1. Rozmieszczenie obiektów, perspektywę 2. Źródło/a światła, cieniowanie 3. kolory 4. Połączenie 1,2,3 - światło odbite, to jak wpływa ono na kolory i walor, kształt i nakładanie się cieni. Kiedy malujesz tylko jeden obiekt wypłukany z otoczenia, to całe ćwiczenie staję się strasznie ubogie w problemy -> doświadczenia -> profity.
  7. QbisieQ odpowiedział QbisieQ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki chłopaki za feedback :) Wziąłem Wasze rady do serca i naszkicowałem swoje lewe ręce (tzn. prawą też posiadam :P). Niestety tylko 2 szkice, bo po prostu nie chciało mi się zbyt długo trzymać dłoni w jednej pozycji, poza tym nie mogłem przez to za bardzo korzystać z klawiatury (skróty klawiaturowe). Niemniej jednak dzięki temu nie są już takie "wymuskane", a bardziej spontaniczne. Oprócz tego machnąłem jeszcze martwą skleconą z paru przedmiotów z biurka. Znowu zaskoczyła mnie względność postrzegania kolorów (nie znam fachowego określenia).
  8. QbisieQ odpowiedział QbisieQ → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Legomir, dzięki ale właśnie chodziło mi o NIE takie patetyczne, coś właśnie jak buldog, którego podałeś. Jakub Wydro, dzięki choć trochę nie w moim guście. Znacie coś jeszcze ?
  9. Pytanie jak w temacie. Chodzi mi o piosenki - nie jakieś niesamowicie patetyczne pieśni, najlepiej polskie, coś w tym stylu:
  10. QbisieQ odpowiedział _maSsy_ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Co do anatomii, to niektóre ćwiczenia masz lepsze, inne gorsze. Często gdzieś jest trochę krzywo, gdzieś trochę proporcje zachwiane także walcz z tym dalej :) Jeżeli chodzi o materiały to kulka z liścia wyszła zdecydowanie najlepiej.Naprawdę dobrze się prezentuje. Lewa jest taka nijaka, a prawa chyba moim zdaniem zupełnie nie taka jak powinna. Nie jestem pewien co chciałeś uzyskać, mam wrażenie, że miał to być materiał jakiegoś pordzewiałego metalu. Jeżeli tak to zdecydowanie brakuje tej metaliczności. Jeżeli miał to być beton z zaciekami z zardzewiałych belek, to również belki wcale nie sprawiają wrażenia, że kiedykolwiek były z metalu. Także tak jak już pisałem ćwicz dalej :)
  11. QbisieQ odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Kramon - dzięki za odpowiedź, ale nie do końca rozumiem jak mam to zrobić? Przyznam się, że ostatni raz w blenderze cokolwiek robiłem parę lat temu i wielu rzeczy zapomniałem, także nie miałem kompletnie pojęcia o czym mówisz :P Znalazłem jednak jakieś opcje "snap" gdzie można ustawić rodzaj inkrementacji. Nie wiem jednak jak to połączyć z extrude'owaniem? jak zaznaczam krawędź grida, wciskam E to działa tak samo więc pewnie coś źle robię.
  12. QbisieQ odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Stworzyłem gride'a, jest podzielony na ileś tam kwadratowych polygonów. Chciałby aby był prostokątny, ale żeby polygony dalej były kwadratowe, tej samej wielkości co są teraz i nie bardzo wiem jak to zrobić? Nie mogę go zwyczajnie przeskalować. Być może istnieje jakieś sprytne extrude'owanie czy coś ?
  13. QbisieQ odpowiedział nicponim → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jak zwykle, świetne klimatyczne prace :) Nie wiem tylko (w tym drugim) co to są te dziwne wąsy wystające z okolic szyi ? [edit] Aha, to jest to samo co na pierwszym. Dla mnie trochę dziwne jest to coś bo nie umiem określić czy to fragment ciała czy jakiegoś ubioru/pancerza. Tak czy srak prace miażdżą ;)
  14. QbisieQ odpowiedział skeletonINspace → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Fajnie to wygląda ;) Można by w ten sposób robić trochę nowocześniejsze komiksy - z takimi gifami gdzieniegdzie. Chociaż nie wiem czy na dłuższą metę nie byłoby to męczące.
  15. QbisieQ odpowiedział QbisieQ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    No właśnie chciałbym na żywca umieć bez problemu narysować dłoń w dowolnym ustawieniu/perspektywie, dlatego te w ramach ćwiczeń są ze zdjęć :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności