A ja chciałem Cię zapytać na czym to liczyliście? Tzn. czy używaliście vray scatter`a, ile ramu szło na taką scenę i w przybliżeniu jaki czas na klatkę?
Co do animacji- wygląda świetnie.
Dołączając linię do zamkniętego spline musisz użyć albo opcji trim w splinach po połączeniu i przyciąć wobec siebie obiekty, albo masz też opcję boolean w splineach i osiągniesz podobny efekt. Na koniec zaznacz punkty, które powstały w przecięciu starego i nowego kształtu i zespawaj punkty a powinien Ci się utworzyć zamknięty obiekt.
Na moje oko to za duży jest bump na podłodze, za oknem za ciemno- takie neony i wystawy dają mocniej po oczach, te światełka na ścianie może spróbuj zrobić z IES-ami oraz nie czysto białe, a lekko żółtawe. Generalnie fajnie wyszło, keep on going :)
Dzięki za komentarze, następnym razem postaram się, żeby było lepiej. Ustawienia faktycznie nie są najwyższe. Materiał tych liści na bliższych drzewach rzeczywiście to nieporozumienie, powinno być vray2sidedmtl, będzie następnym razem. Jak znajdę chwilkę to poporawiam to i tamto i wrzucę jeszcze poprawione rendery na wyższych ustawieniach.
Witam, popełniłem ostatnio coś takiego w bardzo ekspresowym tempie - stąd duże różnice między renderem a rzeczywistością. Nie mniej jednak efekt mnie całkiem zadowolił, więc chciałem się podzielić tym z Wami i usłyszeć konstruktuwną krytykę. Soft to, jak nietrudno zgadnąć, 3ds i Vray.
Pozdrawiam
Jakbym miał się czepiać, to u Ciebie to przetłoczenie przy kierunkowskazie trochę za wcześniej się zaczyna, zbyt blisko światła - brakuje tam odstępu. Ale bardzo ładnie to wygląda generalnie.
dzięki wielkie za pomoc, widzę że asset browser w zupełności powinien wystarczyć - wiedziałem że w tej zakładce jest wiele przydatnych rzeczy, tylko trzeba zacząć rozeznanie w nich ;-)
Witam, chciałem odświeżyć pytanie- widziałem ostatnio, tylko ni chu chu nie mogę znaleźć tego, plugin do tworzenia bibliotek własnych modeli, z miniaturami wyświetlanymi bezpośrednio w maxie. Jeśli ktoś kojarzy o czym piszę, to prosze o nazwę, albo o link.