Skocz do zawartości

bapi23

Members
  • Liczba zawartości

    280
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Polska, Osiecznica

bapi23's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputacja

  1. Moje pytanie - o czym to miało opowiadać? Jednym słowem żenada.
  2. Jak nie zapłacił to zbierać papierki i do sądu - zapłaci dodatkowo za postępowanie, jeżeli nie chce za samo zlecenie.
  3. Tak - "zwykła" baza danych + serwer + oprogramowanie - to jest chmura. http://blogs.technet.com/b/mkedziora/archive/2010/05/08/co-jest-chmura-cloud-computing.aspx
  4. Czy jest jakaś możliwość aby zrobić smooth grupy w blenderze ALE nie ciąć siatki? (EdgeSplit też tnie siatkę i robi zdublowane vertexy) Po eksporcie do maxa, wszystkie vertexy są zduplikowane. Czy ten soft będzie miał w końcu smooth gupy? Nie wiem jak w tym sofcie mozna robić jakies modele do gier, skoro nie ma tak podstawowych narzędzi. Po wyeksportowaniu do obj będzie dużo więcej vertexów, a co za tym idzie spadek wydajności.
  5. bapi23

    ChC.28 Na styku by norden

    Już minęło kilka wieczorów...
  6. bapi23

    Żarcie: tanie i dobre;)

    Może gdyby większość nie robiła na pirackim sofcie to nie byłoby takich postów...
  7. bapi23

    Sketchup i Kerkythea

    Z tego co widać wszystko co wyeksportowałeś to jeden model, nie będziesz miał więc możliwości zaznaczenia oddzielnie czegokolwiek. A tak poza konkursem Kerkythea to strasznie kulawy render, znajdz sobie coś innego...
  8. Temu panu gratuluje. Proponowałbym zapoznać się z mentalem, zanim wyda się taką opinie. Bogata szkoła skoro stać ich na 3ds maxa i vraya. W każdym razie popisałeś się przed tym "facetem" z zakresu 3D nieziemsko.
  9. Creator, nie przesadzaj, że Ci sprzęt zamula skoro takie mega wy***** obrazy robisz, na fronta z tym!
  10. bapi23

    Projection

    Witam, czy ktoś używa projection do zmiany jednego modelu w drugi? Modyfikator ten nie działa chyba zbyt dobrze - vertexy nie są na swoim miejscu (może coś źle robię?). Czy istnieje coś dokładniejszego? Modele, które musze przekształcać maja tyle samo vertexów, może istnieje jakiś modyfikator plugin, który zmieni miejsce vertexów kropka w kropkę?
  11. bapi23

    Pomiar odległości

    Dzięki Siwy spline robi robotę!
  12. Czy można jakoś mierzyć odległości w 3ds max?. Chodzi mi o pomiar długości n krawędzi wskazanych przeze mnie i sumowanie wyniku długości tych krawędzi.
  13. Hcpiter - tak piszą osoby, które nigdy na oczy nie widziały Blendera, Luxrendera i całe życie renderują w Vrayu. Lux Render nadal zablokowany na vswarm, więc wypadałoby poprawić newsa...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności