Skocz do zawartości

TheCapo

Members
  • Liczba zawartości

    391
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Koszalin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

TheCapo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

30

Reputacja

  1. Bardzo mi się podoba ten model:) Fajnie widać że Buu jest taki wredny. Nie podoba mi się tylko teń cień/odbicie za postacią. Będziesz go riggował lub robił jakąś animkę? Chętnie bym go zobaczył w wersji jak zbiera energię i wokół niego poświata. :) Pozdrawiam.
  2. Super modele. Detal dopracowany w najmniejszych zakamarkach. Oczywiście front za to! :)
  3. Hmm no ciekawe błędy. Nie jestem jakimś super znawcą ale wydaje mi się, że problem leży w ustawieniach samego vraya, podobne efekty miałem jak zamiast Light Cache używałem Brute Force. Pierwsze co bym to zamknął całe pomieszczenie aby było ciemno i w środku wstawił tylko jedego plane vray lighta lub sphere vray light. jeżeli znowu będą takie bugi to ewidentnie coś z ustawieniami. Ale z tym zresetowaniem ustawień vray też spróbuj.
  4. Waza - no dokładnie nad światłem muszę jeszcze posiedzieć i się trochę po uczyć.
  5. Sebazx6r, Monio dzięki za komentarze. Maciek Jutrzenka - jaki program używasz?
  6. Witam wszystkich. Wrzucam małą wizualizacje. całość wykonana w 3ds Max, Corona Renderer, oraz oczywiście postprodukcja w Adobe Photoshop. Co o tym sądzicie?
  7. O fajnie, że wróciłeś do tematu :) Dobrze to wygląda. Jedziesz dalej :)
  8. Witaj. Jeżeli nie zagłębiałeś się na forum to przeczytaj sobie ten wątek na pewno sporo się dowiesz co masz dalej robić http://max3d.pl/forum/threads/85429-Jak-zosta%C4%87-grafikiem-komputerowym
  9. Dzięki wielkie Mookie. Twoja praca też super jak zawsze :)
  10. Dzięki Bacry. Poprawiłem trochę ten napis. Nie chciałem całkiem go usuwać. Ale po przez samo rozmazane tło ręka wychodzi do przodu.
  11. Praca zakończona i wrzucona do pierwszego postu. Dzięki wszystkim za zaglądanie i odpisywanie w tym wątku. Życzę wszystkim powodzenia. :)
  12. Wrzucam kolejny update. Ciężko mi idzie z ludzkimi postaciami. Jeszcze sporo pracy zostało, ale myślę, że zakończe ten projekt do końca bitwy. Co do grubaska niestety nie umiem zrobić go mega obrzydliwego :) muszę dodać brwii i rzęsy, oczy skierowac bardziej w dół i w pustej ręce muszę zostawić mu jeszcze kawałek donouta :) Prawdopodobnie po lewej stronie postawie jeszcze kubek z jakimś sokiem. W tle renderu są sklepy, w środku są wrzucone zdjęcia, ale i tak całe tło będzie zamazane, bo końcowy render będzie z dof'em. Co myślicie o kamerze? Dla mnie jest dobrze, jedyne co się zastanawiam czy lekko jej nie oddalić. Sklepy w tle: próbny render:
  13. Dzięki za nominacje. :) Wrzucam próbny render mojej sceny. W tle chcę umieścić cukiernie. Mam takiego grubaska. Mam model low poly i rozłozoną UVW i wypaliłem normal map ale model wygląda nie ciekawie po nałożeniu tej mapy. Co zrobić? Ustawić model w Zbrush i wrzucić taki ciężki model do sceny czy jednak uzyć ten normal map? Normal robiłem w xNormal.
  14. Mały update.
  15. Wrzucam baze samochodu oraz fotel. Oczywiście i tak tylko środek mi jest potrzebny dlatego mam tylko połowę bazy auta. Zrobiłem również szybki render robota. Przy robocie chcę zrobić tą odznakę jako hologram. Ma ktoś jakiś fajny pomysł jak to zrobić w maxie czy zostawić to do postprodukcji w PS?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności