-
Minibitwa4: PZL 37 "Łoś" [ognisty]
a los nie byl przypadkiem konstrukcja drewniana ... tak jak moskito ?
-
Podsumowanie Minibitwy #3: Budynki z gry Heroes V
Ehhh kurcze zaluje ze nie ukonczylem pracki ... wlasciwie to nawet nie dokonczylem modelu ... ehhh jak sie okazalo w nienajleprzym terminie dla mnie byla ta bitwa i mialem nawał pracy. Mam nadzieje ze w nastepnej bede mogl sie sprawdzić :) Co do pracek to nie bede komentowal bo zamale mam umiejetnosci ... i ciezko mi ocenic ktora jest poprawnie wykonana - wiec wybralem ta ktora mi sie najbardziej podobała wizualnie :)
-
Minibitwa 3 : budynek c.6 [Por@szek]
RA chyba uzyl w tym celu Brazila i brazilowych materialow ... przynajmniej ja bym tak zrobil :P
-
Minibitwa 3: budynek c.5 [Krotki]
A wiec postanowilem cos zrobić ... i wybralem koncepcik c5. Tak w zasadzie to czuje sie programista i jako takowy pracuje, chociaz jeszcze jestem studentem :) W zasadzie zawsze fascynowala mnie grafika - nie wazne jaka - ale moje umiejetnosci sa raczej marne. Mam nadzieje ze czegos sie tu naucze, chociazby po to aby poprawiać niezdarnych grafikow ;)
-
Minibitwa3: "budynek" [concepty]
Jak to tam wyglada w koncu z terminem koncowym ? I czy takie nie doswiadczone stwozenie jak ja moze sie z wami pobawic ? :) Aaa i takie glupie pytanie ile mozna zrobic texturkow 512x512 (def, spec, normal) ? czy 3eba dzielic na mniejsze ?
-
czy ktos uzywal silnika Unigine?
A tak z ciekawości jakie sa twoje wrazenia panie wojciechu na temat Quest3d ?
-
czy ktos uzywal silnika Unigine?
Heh ... zapowiada sie smakowicie ... jutro poczytam co to to potrafi ;p BTW jak masz jeszcze jakies ciekawe linki do silniczkow to podziel sie z nami
-
programowanie
Arch: nie mylisz sie ... obsluguje object pascala dla win32 i .NET a takze c# dla .NET Robert: Jakos mi sie wydaje ze chyba to nie ma sensu ... P.S. Wlasnie wstawilem i odpalilem sobie drugi monitor na biurku - bosze jaka faza 8D
-
programowanie
eee panie wojciechu ;p przeczytaj poprzednie moje posty w tym watku i chyba sie zgodzimy :) c# w tym przypadku mi bardzo odpowiada ... nie dlatego ze jest to c tylko ze w tamtym zastosowaniu byl banalny w uzyciu. Skrypciki sie pisalo w trimiga :p
-
programowanie
c# byl jako jezyk skryptowy w reality engine i to bylo najwiekrza zaleta tego enginu - oczywiscie poza edytorem itd :) Ahhh juz nikt takich fajnych zabawek nie robi ... ;p
-
programowanie
Ehhh zadzi i wymiata powiadasz ... co ma sam jezyk programowania do gotowej aplikacji spelniajacej okreslone zalozenia ? - otoz nic bo ten sam efekt mozna osiagnac na wiele sposobow (jezykow). c/c++ uznaje sie w swiecie za standardowy jezyk do wszystkiego - ale to nie oznacza ze gry sie pisze lepiej/szybciej/latwiej akurat w tym jezyku poprostu kazdy normalny programista go zna i dlatego sie twozy w nim gry.
-
programowanie
oj remi, remi zebym ja tu zaraz c/c++ scierwem nie nazwał ... kazdy jezyk ma swoje zastosowania i kazdy sie rozni mozliwosciami itd. wiec tak naprawde to od programisty zalezy w czym pisze. Pozatym im wiecej sie jezykow zna tym prosciej programowac w czymkolwiek i wie sie co jest 5.
-
Silniki do gier
Quake ... no fajny jest ... :)
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
Jednak na podstawie parametrow i osiagów miotły (machniec na sekunde) i ilosci mozliwych zeczy do zamiatania sugeruje wyzszosc miotly nad szczotka ... A tak na powaznie to to mial byc watek o grach a nie platformach ;p
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
w!e8 co do technologi i standardow sie zgadzam ... sam zaskoczony bylem rezultatem, ale sama gierka nie zachwyca. Ostatnio widzialem demonstracje silnika z hdri i pseldo obiciami koloru (ehh zapomnialem jak to sie po angielsku nazywa) i mi szczeka opadla.
Krotki
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta