Skocz do zawartości

Leru

Members
  • Liczba zawartości

    5 074
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana Leru w dniu 13 Luty 2009

Użytkownicy przyznają Leru punkty reputacji!

7 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Leru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Week One Done

Recent Badges

422

Reputacja

  1. @KLICEK fajne rzeczy robisz, pracujesz gdzieś w branży?
  2. imprecis - argument, że grę można przejść w kilka godzin jest kompletnie nietrafiony. Diablo nie jest grą, którą przechodzisz w kilka godzin tylko grasz w nią miesiącami (teraz, dwa lata po przemierze 3 można powiedzieć, że i latami). Ludzie grają w Diablo II do dziś, po 15 latach. Robienie gry nie kończy się na zrobieniu modeli. StarCraft też ma być grą, w którą ludzie mają grać latami. Nie mogą tak po prostu powypuszczać dodatków. Pomijając wypuszczanie dodatków, oni ciągle, nieprzerwanie pracują nad swoimi grami. Balansują StarCrafta, dorzucają mapy, do WarCrafta ciągle wypuszczają kolejne dodatki w formie patch'ów (i tak, można je traktować jako kolejne małe dodatki) dodając nową zawartość, zadania i raidy. Jeśli to jest spoczenie na laurach to ciężko mi wyobrazić sobie ciężką pracę. Ostatnio wyszedł patch 2.3 do Diablo. Darmowy. Zobacz jego zawartość. Przypomina mi to gadanie gracza co skończył granie na Burning Crusade ale na Pandarię to marudzi bo nic się nie zmienia ;) I wypraszam sobie stwierdzenie "ot zyliard partikli" ;) Każdy może zyliard partikli wygenerować ale nie muszą one dobrze wyglądać.
  3. Heh Biały Obama :) Cieszę się, że wziąłem dział w projekcie, który został tak dobrze odebrany. Wielkie propsy dla wspomnianego Kuby Knapika - prowadzącego projektu, art directora i kompozera. Należą mu się pokłony największe!
  4. A no tak, to w sumie ma sens. Przecież film się robi, żeby firma tworząca efekty mogła mieć 2:30h demo reel.
  5. Aż się czerwienię :) Cześć Traitor! Nawet schudłem! ale proszę, o Cryteku niechaj rozmowa dalej płynie :)
  6. mookie, specjalnie dla Ciebie generuję mema: http://cdn.meme.li/i/p6fzg.jpg Żyję Adku i mam się dobrze :*
  7. Dziadek3D -> widać, że nie wiesz o czym mówisz. Superman ZAWSZE nosił na sobie strój ;)
  8. Ale z Ciebie pazera Tweety, ja Cię kręcę!
  9. Pokaż mi gdzie tu http://www.alivia.org.pl/ jest wzmianka o kasie podatników? Drażni mnie niezmiernie ciągle gadanie, że to z Naszych pieniędzy -_-
  10. Reanimator -> Ja! Ja! Ja zauważyłem! :D
  11. Cienamitc się idealnie wpisuje w obecny rozwój historii w StarCrafcie. Podjerzewam, że ten cienematic jest niepełny (tak jak było z tym z Diablo i Wings of Liberty) więc pewnie będzie jeszcze lepszy w samej grze. Klimat jest doskonały: chmara zergów najeżdza stolicę terran, gdzie prawdopodobnie przebywa człowiek, który bezpośrednio jest odpowiedzialny za los Kerrigan. Jak dla mnie doskonały fundament na rozpoczęcie kampanii zergów.
  12. dziadek3D -> kursanci mają poznać jak się pracuje w PI, a nie się reżyserii uczyć. Z tego co wiem to w PI ludzie głównie robią to co jest do projektu potrzebne, a nie sami wymyślają czy reżyserują. No ale mogę się mylić, w końcu dopiero zacząłem :) Aż nie wierzę, że nakarmiłem trolla :)
  13. deshu -> ale bzdury :) Monio podał idealny przykład, że ludzie grający w Minecrafta wkładają w to na prawdę dużo. Minecraft po prostu jest sandboxem, dlatego jest tak popularny. Norden a stwierdzenie, ze Crytek poza marketingiem nic nie oferuje jest wyssane z dupy ;) Crysis 2 był po prostu bajeczny! Muzyka była równie dobra co grafika, grafika równie dobra co dźwięk, dźwięk równie dobry co gameplay, historia, animacje itd itd. Poza tym, goście napisali kilka lat temu engine mocno idący w fotorealizm i gdyby nie mieli sprzedaży to by nie utrzymali się (mówię tu o FarCry'u, Crysisie 1 i innych ich gierach). Sprzedaży by nie mieli jakby produkty przez nich robione nie były po prostu dobre. Szkoda tylko, że EA jest ich wydawcą ale cóż!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności