Jump to content

lichu10

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About lichu10

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/29/1984

City (optional)

  • Miasto
    Włocławek
  1. Witam, Tak się zastanawiam żeby poprosić szefa żeby mi kupił nowego kompa. Do czego? Do 3D (wizualizacje architektoniczne ext i int) oraz PS, Illustrator etc. W zasadzie mój obecny komp wystarcza mi do pracy PS, IL i ogólnie pracy. Ale wiadomo zawsze można mieć lepszy sprzęt zważywszy że będę niedługo robił projekty 3D o których wspomniałem. Szef preferuje DELLa więc pomyślałem o: http://www.dell.com/uk/p/xps-8700/pd?oc=cdx8704&model_id=xps-8700 Ale zastanawiam się czy wystarczy. Mam też monitor: Dell u2713hm (chcę mieć co najmniej 2) i tutaj pytanei czy da się te dwa podłączyć do wspomnianego wyżej komputera. Bo obecnie mam takiego kompa DELL All in One - mocna maszyna dość na i7, ale konstrukcja wymusza zastosowanie niektórych komponentów jak w laptopach, np. karty graficznej. Obecnie mam 1 wyjście HDMI które nie obsługuje tego monitora w pełni (zamiast UHD mam tylko FHD). Więc zależy mi na tym żebym mógł wyposażyć moją nową maszynę w conajmniej 2 monitory a w przyszłości może 3 (UHD). Co Wy na to? A może iść w jakieś Xeony? Szef nie będzie narzekał na budżet... PS. Jeśłi chodzi o rendering to takich komputerów jak mój (All-In-One Dell na i5 i i7) w biurze mamy z 20 więc myślę o skonfigurowaniu małej renderfarmy do nocnych renderingów. Ja używam 3ds max + vray i to oprogramowanie będzie trzeba zakupić (podejrzewam że będzie subskrypcja). Dzięki za podpowiedzi ;) Rafał
  2. Witam, Ciekawostka, mam w biurze 2 komputery, jeden mocniejszy na procesorze AMD Athlon II X4 640 (12GB RAM, mocna grafika AMD itd... ogólnie mocniejszy jak do tej pory myślałem) oraz drugi bardziej budżetowy Intel Core i3 540 (2 rdzenie, 4GB RAM, grafika GF GTS 250). Mam sporą animację do wyrenderowania więc zaprzęgłem obie maszyny do pracy i co ciekawe przy tej samej animacji przelotu kamery AMD liczy mi klatkę 35 minut a i3 21 minut. Scena oczywiście dokładnie ta sama, wszystkie parametry to samo... WTF?
  3. Nazwa Firmy: Studio Graficzne Cube Strona Firmowa: www.cube3d.pl Informacja o polu działania firmy: wizualizacje architektoniczne, produktów i inne Poszukuję osoby na stanowisko: grafik 3D Forma zatrudnienia: praca w siedzibie firmy na pełen etat okres próbny - umowa o dzieło lub zlecenie dalej - do uzgdonienia Obowiązki: tworzenie i współtworzenie wizualizacji 3D Wymagania: znajomość oprogramowania 3D, najlepiej 3ds max znajomość Photoshopa Mile widziane: znajomość renderera Vray znajomośc After Effects znajomość pakietu Adobe Creative Suit Możliwe kierunki rozwoju: możliwa nauka pracy grafika 3D (nie od podstaw) możliwe szkolenia Kontakt: Rafał Lisiecki kom. +48 509 080 328 tel. +48 56 470 11 12 mail: [email protected] Dodatkowe informacje: Poszukujemy grafika 3D najlepiej z wyrobionym warsztatem pracy do tworzenia wizualizacji 3D na wysokim poziomie. Praca w młodym, przyjaznym zespole w fajnym biurze na Toruńskiej starówce bez szefa psychopaty. Warunki pracy dość luźne. Jeśli się zastanawiasz to przyjdź na rozmowę! Kasa uzależniona od umiejętności. Do obowiązków należeć będzie tworzenie lub współtworzenie wizualizacji 3D. Dodatkowym obowiązkiem będzie wykonywanie animacji na telebimy LED (oczywiście jeśli będzie to w możliwości nowego pracownika). Firma zajmuje się również tworzeniem stron www i projektów graficznych - jeśli kandydat będzie potrafił to równiez sporadycznie może się trafić wykonanie jakichś elementów na stronę www lub layoutu, aczkolwiek głównym zadaniem będzie praca nad wizualizacjami i w środowisku 3D.
  4. lichu10

    Vray i Glow

    ??? i co ??? :)
  5. lichu10

    Vray i Glow

    Witam, Próbuję rozpracować efekt glow świateł w Vrayu (1,5 sp4 na max2011). Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale poprawny efekt glow wychodzi tylko na VrayLight typu Sphere. Ogólnie dążę do tego, żeby efekt glow nadać dowolnej geometrii, ale zadowolę się prostokątem :) Próbowałem z VrayLight typu mesh, gdzie wrzuciłem jakąś prostą siatkę do testów (Box) i glow wyszedł tylko na środku jako taka "kulka", czyli lipa. Próbowałem z VrayLight typu plane i też nic z tego nie wyszło. Kolejna sprawa to że glow nie działa w ogóle przy VrayFrameBuffer. Przeszukałem google i nie znalazłem rozwiązania, czyżby pozostał Photoshop? A może ja czegoś nie wiem? :)
  6. To wiem :) Tam jest "Secondary rays bias" i owszem jest wartość 0. Spróbuję to przerenderować. Dzięki za pomoc :) A co oznacza skrót IRR którego użyłeś?
  7. Nie kojarzę o którą opcję chodzi z IRR, a ustawienia mam takie:
  8. To (i jeszcze kilka kombinacji) dało akceptowalny efekt: ale chciałbym nauczyć się jak kontrolować pewne rzeczy bo są jeszcze takie brzydkie cienie pomiędzy kartkami i brzeg tego środkowego notesu też jest jakiś taki dziwny (jeśli chodzi o model to krawędzie się nie stykają a domyślam się że może chodzić o ustawienia antialiasingu). Może ktoś coś podpowiedzieć?
  9. Witam, Może ma ktoś jakąś podpowiedź na takie brudy pomiędzy obiektami jak na obrazku: Dodam ze scena jest oświetlona mapką HDRI (tylko), oczywiście włączone GI (IM + LC). Czasami mam taki właśnie problem a nie udało mi się jeszcze go rozwiązać. Próbowałem zwiększyć Interp. samples na ok 100 w IM ale tylko nieco to poprawiło efekt. Może problem tkwi gdzieś indziej?
  10. lichu10

    Bandana - cloth?

    Spoko luzik :) rozumiem, każdemu się może zdarzyć... zrobiłem plane'a, pod nim kulkę, puściłem clothem plane'a na kulkę i dziewczynom które mi to zlecają wystarczyło :) i było szybko i automatycznie... PLS - ja wiem, lepiej zrobić raz porządnie i podmieniać tekstury, sam bym tak chciał ale terminy, terminy, terminy... A tak na marginesie to Levus widziałem Twoją stronkę i chciałbym być na tym etapie rozwoju co Twoje prace... są konkretne...
  11. lichu10

    Bandana - cloth?

    Kolego źle mnie zrozumiałeś... po prostu jeśli jest sposób zrobienia tego na zasadzie modyfikatora cloth to ja to chętnie użyję... wiem że są w nim jakieś możliwości blokowania jakichś fragmentów obiektu i opcja "drag" (nie znam jej więc tylko domyślam się do czego może służyć). Pytam na forum bo sam nie umiem tego (na razie) zrobić. Tak - szukam bardzo prostego sposobu. Jeśli miałbym to modelować to zajęłoby mi pewnie ze 2 godziny i nie mam pewności że się uda. Dla mnie termin to jest na za godzinę więc po prostu taka specyfika. Nie zrobię tego w 3D to nie - trudno ale chciałem spróbować bo na pewno dobrze zrobione wyglądałoby bardzo dobrze a miałbym już schemat do kolejnych tego typu projektów (projektuje gadżety i często się powtarzają). Ponadto gdybym zrobił to jakąś "super sztuczką" z plane'a to miałbym załatwione mapowanie grafiki, którą też muszę zaprojektować i nałożyć... nie rozumiem po co ta złośliwość ...ja nie siedzę teraz bezczynnie czekając na cud lub żeby się samo zrobiło tylko robię swoje dalej. Chyba coś sobie wkręciłeś... typowo Polskie złośliwe podejście niestety... POZDRAWIAM
  12. lichu10

    Bandana - cloth?

    .. no tak... wiem... jako grafik ciągle oszukuje :D jasna sprawa... tylko ciężko wymodelować taki węzeł i myślałem że może da rade coś zakombinować żeby się nie narobić... z terminami jakie mam to modelowanie raczej odpada... jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to czekam, dzięki
  13. Witam, Jaki macie pomysł na zrobienie bandany (takiej chusty) zawiązanej na głowie? Największy problem widzę przy wiązaniu z tyłu głowy.. czy użyć do tego clotha? Jak?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy