Skocz do zawartości

Luqas87

Members
  • Liczba zawartości

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Luqas87 w dniu 17 Marzec 2010

Użytkownicy przyznają Luqas87 punkty reputacji!

Luqas87's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

29

Reputacja

  1. Luqas87

    Usuwanie zbędnych vertexów

    i w edit mesh i edit poly jest klawisz ktróry się nazywa coś w deseń Remove/Delete Isolated Vertices
  2. ok to teraz zrób krok wstecz wywal smooth i daj editable poly, modelowanie stanie się od razu dużo łatwiejsze ;) bo będziesz miał do dyspozycji więcej operacji na siatce. a co do samego rogu to może połącz je pod kontem prostym i później daj na krawędziach wewnętrznych i zewnętrznych chamfer
  3. Tak po prawdzie to dla takiej zabawki nie trzeba by iphona..., jest trochę wynalazków w internecie opartych o wiimote + arduino (chociaż nie wiem po co arduino skoro dużo taniej wyjdzie kupić samą atmege, a wiimote można zastąpić od razu modułem akcelerometru ale mniejsza o to) tylko kwestia żeby ktoś jeszcze soft napisał który by dane wrzucał do maxa :) było by fajnie, ale jednego mi brak w tym rozwiązaniu przydał by się drugi akcelerometr do drugiej ręki żeby poruszać się jeszcze przód , tył , boki. wtedy to by było coś :D
  4. no jak masz coś budować na podstawie takiego projektu 3d to lepiej obczaj inventor'a a nie maxa
  5. chyba coś pomyliłeś. gdybyś właśnie w scenie ruszał tylko kamerą mógł byś sobie zapisać globalną iradiancje i wtedy już nie liczysz za każdą klatką GI od początku (co przy niskich nastawach może być i powodem mrugania cieni)
  6. chyba po prostu nie włączyłeś serwera licencji... co trzeba właśnie zrobić w odróżnieniu od krakowanej wersji to co pisałeś odnośnie totrender, totgui, totnet, totdr to sa wskaźniki ile jest w urzyci jakich rodzajów licencji z danego klucza i ile masz jeszcze wolnych np. totrender - to wszystkich renderujących totgui to ile interfejsów odpalonych (tak w uproszczeniu ;) )
  7. Luqas87

    Zestaw ostatnie dopiecia

    wersja SE tego mobo ma trochę bidne chłodzenie, poza tym kości blisko proca i przy mugenie będziesz miał ograniczone pole manewru o ile 3 kości wsadzisz to 6 z jakimiś wyższymi radiatorami już może być problem.
  8. Luqas87

    Zestaw do ok 15k

    Traitor dobrze radzi. Jak raz spróbujesz z małą render farmą to już nie będziesz chciał inaczej ;] jak dla mnie dużo lepszy komfort pracy niż jedna bestia... ktoś już ci dawał linka do zestawów to nie będę powtarzał ale znacznie ekonomiczniej wychodzi zrobić sobie kilka render nodów niż jeden potężny. Niektórzy mogą się gniewać ale i7 jest dobrą opcją ładnie się kręci i nie drogo wychodzi ;]
  9. zagęszczenie siatki możesz kontrolować na poziomie lofta jak i kształtu którym tworzysz (optimize i interpolation, skin parameters -> options ->steps)
  10. Luqas87

    FG vs. GI

    Oj to będziesz musiał jeszcze trochę tych testów porobić żeby obczaić co za co odpowiada... najlepiej zacznij od przeczytania jeszcze raz co napisał tjviking a później szukaj książek o mental ray (np 800 stronicowa "mental ray® for Maya®, 3ds Max® and XSI® A 3D ARTIST’S GUIDE TO RENDERING" BOAZ LIVNY )
  11. Sargoth sam napisałeś: "3. W kolor mapping ustaw Gamma 2.2 i zaznacza Adapt Only. Co prawda nie zrobi to roznicy w oswietleniu, ale pomoze z jakoscia cieci w zakamarkach." jest to takie bym popwiedział nawiązanie do LWF... Faktycznie nie zauważyłem że kolega nie doświetlił sceny vray lightami w oknach, to najwięcej roboty tu zrobi. Ale nie musi to być nawet sky portal, jako zwykłe światło niewidoczne dla kamery i odbić daje dużą swobodę O tym czy linear jest dobry czy nie nie ma sensu się kłócić, tak jak i o LWF już wielu się wypowiedziało... Ale jest to propozycja rozwiązania kolegi problemu... Co kto lubi ;)
  12. to przez liniowy color mapping, nie wiem na ile tak samo jest to w blenderze w vray ale obczaj hsv exponential, lub reinharda z burnem 0.5 warto też poczytać o metodzie gamma 2.2 (LWF) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37838 ogólnie jak dla mnie scena niby jest ok
  13. Luqas87

    Problem z oświetleniem sceny

    najszybciej naprawić by się dało wracając do poprzedniego zapisu autoback jeżeli jeszcze się nie nadpisał. sprawdź jak to się prezentuje w asset trcker czy tam nie ma jakichś kwiatków. i zacząć od override material i jak się render zachowa
  14. Nawet nie napisałeś w czym to liczyłeś... i czy to z materiału czy modyfikatora... dobra leci strzał że robisz w vray... lecisz tak: render setup -> setting -> vray default displacement i zmniejszasz odpowiednio do uzyskania pożądanego efektu edge length, na check boxa powinno juz wystarczyć 0,5 a raczej jeszcze lepiej by wyszło gdyby zrobić to w ogolę za pomocą VrayDisplacementMod
  15. Z mojej strony to pod przy takim świeceniu bym się pokusił o renderowanie maxwellem :D naprawdę może pokazać pazur w tej scenie W scenie chyba proporcjonalnie do innych świateł za słabo świeci, te lampki na stolikach z konceptu też dodadzą klimatu podświetlają trochę krzesła i stoły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności