Skocz do zawartości

tijo

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

tijo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

21

Reputacja

  1. tijo

    Poznań do ataku!! :)

    Spotkanko wyszło super! trzeba to kontynuować:) pozdrowki dla wszystkich!
  2. Gamma na 2.2 powinna pomoc o ile nie jest włączona, ale z tego co widze to raczej nie, poza tym masz mało tektur i w ogole koloru w scenie, przez co wychodzi blado... sprawdz te ustawienia w kontroli ekspozycji w image controls mozesz tam podbic kontrast
  3. Dzieki Kris!!:) modelik powstał w sumie w niecałe 2,5h... wiem ze wymaga dopracowania, ale chodzilo mi o inne podejscie, dzieki wielkie za wszystkie głosy! :) Kris twoj smoczek wymiata! nie tylko wyczuciem formy ale rowniez charakterem, potraktowałes temat z dowcipem:) Pozdrowki i gratulacje dla wszystkich!
  4. HEJ! mam nadzieje ze zdąze.... miałem problem z wzuceniem obrazka... Smoczek inaczej...
  5. tijo

    [max 2010] - Particle flow

    Hej! odpaliłem scenke i wyrenderowalem... u mnie wszystko oki jest... zwykły pf z wielkimi kubikami... nie mam pojecia w czym problem... napisz cos jeszcze...
  6. sprawdz czy masz w folderze Program Files\Autodesk\3ds Max 2009\materiallibraries plik mrArch_DesignTemplates.mat jezeli jest, mozliwe ze został nadpisany wtedy pozostaje reinstalka maxa albo skopiowanie od kogos tego wlasnie pliku i zastąpienie
  7. konkurs GRAFICZNY dla informatykow????????????
  8. podstawowa sprawa... zastanow sie jaki efekt chcesz osiagnac, czy swiatlo dzienne wylacznie czy dzienne i sztuczne, jaka pora dnia, jaka pogoda, wiadomo przy ostrym sloncu w sierpniu cienie sa ostre a jak niebo jest zachmurzone to swiatlo jest miekkie musisz wiedziec czego chcesz, przeanalizowac kazde zrodlo swiatla i wstawic odpowiednie zrudlo tam gdzie znajdowalo by sie w zeczywistosci... ( swiatlo miekkie zza okna mozesz symulowac swiatlem powierzchniowym po prostu ) potem kwestia zabawy wyczucia i tego co chcesz osiagnac, kontrola ekspozycji i dobranie sily poszczegolnego zrodla... w mentalu wazna jest skala i pamietaj o kontroli ekspozycji logarytmic lub photographic exposure control, poza tym przy swiatlach fotometrycznych w GI energie ustawiasz na 1 a decay na 2
  9. to moze sproboj vue6... wzuc modele z maxa... program intuicyjny bardzo przynajmniej dla mnie, po 2-3h mozna sie calkiem sprawnie poruszac, swietnie sobie radzi z zielenia bo do tego wlasnie jest stworzony... wizualizacje zewnetrzne architektory, urbanistyka z wnetrzami z GI tez sobie niezle radzi... milej zabawy:)
  10. a jaki obiekt jest "podloga"? jezeli sam plane dodaj obiekt reactora "plane" i dodaj do kolekcji Rigid Body moze pomoc... i przyjzyj sie dokladnie colision tolerance... probowalem i u mnie bylo dobze... sprawdz tez proporcje obiektow w reaktorze... cegly bounding box, a plane na concave mesh ( chyba tak to sie pisze... nie mam teraz maxa pod reka i pisze z czapy:P) powodzenia:)
  11. fakt skala sceny i colision tolerance jest istotne ale czy do muru nie uzywasz wyłącznie rigid body? do zespolenia cegieł muru uzyj Fracture to słuzy do symulacji obiektów złozonych z fragmentów które mają zostać rozbite... Powodzenia:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności