Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem,

w tym tutorialu chciałbym pokazać jak w prosty sposób wymodelować zagniecenia na gąbce słuchawkowej, takiej jak na przykład tutaj:

beznazwy1dq.jpg

Zaczynamy od prostego cylindra jak na obrazku:

72914201.jpg

Nadajemy modyfikator Editable Poly i funkcją bevel ustawiamy tak jak na obrazku:

71982495.jpg

Zaznaczamy poligon i klikamy delete tak jak na obrazku:

48828419.jpg

Aby stanowczo przyśpieszyć naszą pracę zostawimy samą ćwiartkę modelu, a później nadamy modyfikator symetry:

85905037.jpg

Zaznaczamy wszystkie poligony i klikamy MSmooth, w zakładce Edit Geometry:

41617718.jpg

Przechodzimy w zaznaczanie vertexami (skrót '1' na klawiaturze) narzędziem Cut znajdującym się w zakładce Edit Geometry robimy tak jak na obrazku:

22423361.jpg

Powtarzamy poprzednią czynność, następnie narzędziem move (skrót 'w' na klawiaturze) poruszamy vertexami tak jak na obrazku:

54990873.jpg

11692235.jpg

96944561.jpg

31985380.jpg

76527879.jpg

28208826.jpg

30536220.jpg

42726424.jpg

16589037.jpg

18432133.jpg

Edytowane przez indian

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 10,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

56310819.jpg

81859936.jpg

90483019.jpg

37299933.jpg

41854148.jpg

23645863.jpg

38445643.jpg

82585478.jpg

 

Teraz używając narzędzia symetry robimy odbicie lustrzane i mamy gąbkę z zagnieceniami :)

salut.

Napisano

fajne, dzieki. czyzby w ramach speeda o sluchawkach?:)

Napisano
  • Autor

Tak w ramach speeda o słuchawkach, może komuś to pomoże przy pracy :)

salut.

Napisano

choleraaaa. gdzie się podziały obrazki w tym tutorialu? tyle razy go widziałem, a jak dzisiaj potrzebuję przyjrzeć się porządnie to nie ma :D czy ktoś go wcześniej w jakiś sposób zarchiwizował, żeby się podzielić? [email protected] . dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności