Napisano 31 Sierpień 201014 l Czołem, w tym tutorialu chciałbym pokazać jak w prosty sposób wymodelować zagniecenia na gąbce słuchawkowej, takiej jak na przykład tutaj: Zaczynamy od prostego cylindra jak na obrazku: Nadajemy modyfikator Editable Poly i funkcją bevel ustawiamy tak jak na obrazku: Zaznaczamy poligon i klikamy delete tak jak na obrazku: Aby stanowczo przyśpieszyć naszą pracę zostawimy samą ćwiartkę modelu, a później nadamy modyfikator symetry: Zaznaczamy wszystkie poligony i klikamy MSmooth, w zakładce Edit Geometry: Przechodzimy w zaznaczanie vertexami (skrót '1' na klawiaturze) narzędziem Cut znajdującym się w zakładce Edit Geometry robimy tak jak na obrazku: Powtarzamy poprzednią czynność, następnie narzędziem move (skrót 'w' na klawiaturze) poruszamy vertexami tak jak na obrazku: Edytowane 1 Październik 201014 l przez indian
Napisano 31 Sierpień 201014 l Autor Teraz używając narzędzia symetry robimy odbicie lustrzane i mamy gąbkę z zagnieceniami :) salut.
Napisano 31 Sierpień 201014 l Autor Tak w ramach speeda o słuchawkach, może komuś to pomoże przy pracy :) salut.
Napisano 15 Sierpień 201410 l choleraaaa. gdzie się podziały obrazki w tym tutorialu? tyle razy go widziałem, a jak dzisiaj potrzebuję przyjrzeć się porządnie to nie ma :D czy ktoś go wcześniej w jakiś sposób zarchiwizował, żeby się podzielić? [email protected] . dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto