Jump to content

[Modelowanie] How to do Zmarszczki [3dsmax]


indian

Recommended Posts

Czołem,

w tym tutorialu chciałbym pokazać jak w prosty sposób wymodelować zagniecenia na gąbce słuchawkowej, takiej jak na przykład tutaj:

beznazwy1dq.jpg

Zaczynamy od prostego cylindra jak na obrazku:

72914201.jpg

Nadajemy modyfikator Editable Poly i funkcją bevel ustawiamy tak jak na obrazku:

71982495.jpg

Zaznaczamy poligon i klikamy delete tak jak na obrazku:

48828419.jpg

Aby stanowczo przyśpieszyć naszą pracę zostawimy samą ćwiartkę modelu, a później nadamy modyfikator symetry:

85905037.jpg

Zaznaczamy wszystkie poligony i klikamy MSmooth, w zakładce Edit Geometry:

41617718.jpg

Przechodzimy w zaznaczanie vertexami (skrót '1' na klawiaturze) narzędziem Cut znajdującym się w zakładce Edit Geometry robimy tak jak na obrazku:

22423361.jpg

Powtarzamy poprzednią czynność, następnie narzędziem move (skrót 'w' na klawiaturze) poruszamy vertexami tak jak na obrazku:

54990873.jpg

11692235.jpg

96944561.jpg

31985380.jpg

76527879.jpg

28208826.jpg

30536220.jpg

42726424.jpg

16589037.jpg

18432133.jpg

Edited by indian
  • Like 4
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy