mateusz_s Napisano 7 Luty 2016 Napisano 7 Luty 2016 Cześć, właśnie wrzuciłem do sieci mój tutorial, pokazujący w jaki sposób zrobiłem symulację siatki kiedy piłka jest w nią wkopana zapraszam, wymagany angielski na poziomie marchewki... pokazałam też jak utworzyłem scenę do liczenia i złozyłem kompozycję w afterze...
Rozpustelnik Napisano 9 Luty 2016 Napisano 9 Luty 2016 Dzięki za tutorial. Ciekaw jestem czy podobny efekt (splotu linki siatkowej) dałoby się uzyskać samym displacementem?
mateusz_s Napisano 10 Luty 2016 Autor Napisano 10 Luty 2016 @Rozpustelnik - myslę, że na spokojnie, trzebaby wtedy uzyć cylindórw, ale musiały by być oczywiście dobrze zmapowane wczesniej, to i bump albo normal by dobrze wyglądał z daleka.. ja wybrałem ten sposób bo trudniejszy i dający rózne mozliwości...
Traitor Napisano 29 Luty 2016 Napisano 29 Luty 2016 Gdyby ktoś chciał zadzialac na skroty to polecam skrypt który stworzy nam dokładnie taki model siaki http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/hexlattice W zasadzie jeden klik i mamy gotowego mesha.
valde87 Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 Dość długo tego szukałem w necie i w końcu trafiłem na to forum. Dzięki wielkie za tutorial- zaoszczędziłeś mi masę czasu:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się