Laser Napisano 11 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2003 AAAaa i znowu dzięki Pablo. Tak to moja pierwsza głowa boxowa (a druga w ogole :-) ). Mam w środku ścianke :) ale jak potem połączyć oba obiekty?? Czy boolean zadziała?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 11 Kwiecień 2003 Share Napisano 11 Kwiecień 2003 Lepiej daj Attach w opcjach Poly/Mesh/etc - boolean jest nieprzewidywalny ;)... później \"zespawaj\" z sobą punkty na styku tych brył.... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sinclar Napisano 11 Kwiecień 2003 Share Napisano 11 Kwiecień 2003 nio, spoho, spoho - glowka wyglada juz coraz lepiej :) posiedz nad dlugo (model mozna piescic w nieskonczonosc), experymentuj i baw sie tym a zobaczysz, ze efekt przerosnie twoje najsmielsze oczekiwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 12 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2003 dobra, jest tak, zajme sie teraz czym innym bo mi sie narazie znudzilo glowa bawic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 12 Kwiecień 2003 Share Napisano 12 Kwiecień 2003 Jestem za modelem \"nowejgłowy2\" tylko hmm ona jest jakas chyba lekko wkadratowa co nie ? i ten nos hmm jakis takis duszy nie sądzisz , no chyba ze taki własnie ma być , ale jeszcze jakies rysy szczegółowe by mu sie przydały no i oczywiscie ta textura nieznosna hehe ale to z czasem :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 12 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2003 Teksturki na głowie wcale nie ma :-) Tylko światło i Brasil :D A nos jest taki jaki ma ten gatunek :-) Rysy będą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 14 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2003 Mały update gdyz czasu mam nieduzo na maxa ostatnio.. Poczatek zabawy ze skorą, troszke flaczków, zeberka. Serwer mój niedziała przez chwile więc nie można pooglądac poprzednich obrazków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 14 Kwiecień 2003 Share Napisano 14 Kwiecień 2003 Jak dla mnie fachowa robota[piwo] tylko musisz popracowac jescze nad ta zbroja czy tez materialem na piersiach. Powodzenia !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiD Napisano 15 Kwiecień 2003 Share Napisano 15 Kwiecień 2003 To chyba nie jest jego prawdziwa textura bo hehe , hmmm dla mnie to on dziwnie wygada jakos tam a moze tak włąsnie ma byc :) powodzenia czekam na reszte :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 15 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2003 Kolejny mały update, tym razem zacząłem robić powoli dół. Bardzo powoli i to baaaaardzo wczesne stadium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 16 Kwiecień 2003 Share Napisano 16 Kwiecień 2003 co do tej skory...to tam jest BUMP ze jest taka ziarnistosc?...mi sie troche to nie podoba...skora powinna byc gladka jedynie z malymbumpem...a nie widocznym takz daleka...i nie ten kolor...bo on wygalda jakby byl z zelaza albo z kamienia.,... pozdro[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 16 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2003 Gostek ma być trochę łuskowaty, ale chyba niewszło :) Dół w końcu chyba niebędzie roboci zresztą zamiast tech a bo tego tu dużo zrobię fantasy i dół będzie pajączy w zbroi. NAd skóra pracuję, ale taka nieludzka ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 17 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2003 mało czasu, a tymczasem dwa rendery, zaczątek spodu część dalsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 17 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2003 oraz :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCORPI Napisano 17 Kwiecień 2003 Share Napisano 17 Kwiecień 2003 o wiele lepiej :) tylko nie podobają mi sie te usta... takie płaskie... nio i texturxa vzdenerwowany] weś jakąś wymaluj pożądniejszą w ps... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 17 Kwiecień 2003 Share Napisano 17 Kwiecień 2003 mi sie wydaje ze na te usta to nie powino sie az tak zwaracac uwagi gdyz na pewno render bedzie z daleka aby objac cala postac i nie bdzie dobrze widac tych ust... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 17 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2003 heh, moze i niebedzie widac ale jaka zabawa :) To jest w trakcie oczywiscie, narazie z texturka w fazie poczatkowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 17 Kwiecień 2003 Share Napisano 17 Kwiecień 2003 nos jest chyba zbyt szeroki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 17 Kwiecień 2003 Share Napisano 17 Kwiecień 2003 gadzam się z dawidem... ponadto czubek nosa powinien bardziej wystawać ponad \"chrapy\"... pozatym tekstura jest feeeee.... zrób unwarpa na nej i namaluj ją w PhotoShopie albo 3d painterze... pozdrawiam[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Laser Napisano 18 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2003 co do nosa - to nie jest człowiek .... Co do unwrapa - nie umiem :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 18 Kwiecień 2003 Share Napisano 18 Kwiecień 2003 no mi sie juz bardziej ta texturka pkdoba niz pzostale...tylko mogbys dac wiecej tutaj krwi albo ja wybrudzic.,... pzodro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi