Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

AAAaa i znowu dzięki Pablo. Tak to moja pierwsza głowa boxowa (a druga w ogole :-) ). Mam w środku ścianke :) ale jak potem połączyć oba obiekty?? Czy boolean zadziała??

  • Odpowiedzi 70
  • Wyświetleń 6,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lepiej daj Attach w opcjach Poly/Mesh/etc - boolean jest nieprzewidywalny ;)...

 

później \"zespawaj\" z sobą punkty na styku tych brył....

 

pozdrawiam

Napisano

nio, spoho, spoho - glowka wyglada juz coraz lepiej :) posiedz nad dlugo (model mozna piescic w nieskonczonosc), experymentuj i baw sie tym a zobaczysz, ze efekt przerosnie twoje najsmielsze oczekiwania.

Napisano
  • Autor

dobra, jest tak, zajme sie teraz czym innym bo mi sie narazie znudzilo glowa bawic :)

 

glowa8.jpg

glowa9.jpg

Napisano

Jestem za modelem \"nowejgłowy2\"

 

tylko hmm ona jest jakas chyba lekko wkadratowa co nie ? i ten nos hmm jakis takis duszy nie sądzisz , no chyba ze taki własnie ma być , ale jeszcze jakies rysy szczegółowe by mu sie przydały no i oczywiscie ta textura nieznosna hehe ale to z czasem :p

Napisano
  • Autor

Teksturki na głowie wcale nie ma :-) Tylko światło i Brasil :D A nos jest taki jaki ma ten gatunek :-)

Rysy będą...

Napisano
  • Autor

Mały update gdyz czasu mam nieduzo na maxa ostatnio.. Poczatek zabawy ze skorą, troszke flaczków, zeberka. Serwer mój niedziała przez chwile więc nie można pooglądac poprzednich obrazków.

Napisano

Jak dla mnie fachowa robota[piwo] tylko musisz popracowac jescze nad ta zbroja czy tez materialem na piersiach. Powodzenia !!

Napisano

To chyba nie jest jego prawdziwa textura bo hehe , hmmm dla mnie to on dziwnie wygada jakos tam a moze tak włąsnie ma byc :)

powodzenia czekam na reszte :)

Napisano
  • Autor

Kolejny mały update, tym razem zacząłem robić powoli dół. Bardzo powoli i to baaaaardzo wczesne stadium.

 

ludek6.jpg

Napisano

co do tej skory...to tam jest BUMP ze jest taka ziarnistosc?...mi sie troche to nie podoba...skora powinna byc gladka jedynie z malymbumpem...a nie widocznym takz daleka...i nie ten kolor...bo on wygalda jakby byl z zelaza albo z kamienia.,...

 

pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

Gostek ma być trochę łuskowaty, ale chyba niewszło :) Dół w końcu chyba niebędzie roboci zresztą zamiast tech a bo tego tu dużo zrobię fantasy i dół będzie pajączy w zbroi. NAd skóra pracuję, ale taka nieludzka ma być

Napisano
  • Autor

mało czasu, a tymczasem dwa rendery, zaczątek spodu część dalsza

Napisano

o wiele lepiej :) tylko nie podobają mi sie te usta... takie płaskie... nio i texturxa vzdenerwowany] weś jakąś wymaluj pożądniejszą w ps...

Napisano

mi sie wydaje ze na te usta to nie powino sie az tak zwaracac uwagi gdyz na pewno render bedzie z daleka aby objac cala postac i nie bdzie dobrze widac tych ust...

 

pozdro

Napisano
  • Autor

heh, moze i niebedzie widac ale jaka zabawa :)

To jest w trakcie oczywiscie, narazie z texturka w fazie poczatkowej

Napisano

gadzam się z dawidem... ponadto czubek nosa powinien bardziej wystawać ponad \"chrapy\"... pozatym tekstura jest feeeee.... zrób unwarpa na nej i namaluj ją w PhotoShopie albo 3d painterze...

 

pozdrawiam[piwo]

Napisano
  • Autor

co do nosa - to nie jest człowiek ....

Co do unwrapa - nie umiem :-(

Napisano

no mi sie juz bardziej ta texturka pkdoba niz pzostale...tylko mogbys dac wiecej tutaj krwi albo ja wybrudzic.,...

 

pzodro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności