Napisano 15 Wrzesień 20195 l Autor chwilowo zawiesiłem prace nad sceną, gdyż nie zadowalały mnie moje umiejętności związane z teksturowaniem/materiałami i postanowiłem pocisnąć w tym kierunku. Efekt zabawy z Substance Designerem
Napisano 18 Listopad 20195 l Autor chwilowa odskocznia i szybki test Toolbaga do wypalania normalek... myślę teraz tylko w nim będę wypalać.
Napisano 22 Luty 20205 l Autor jak ugryźć taki materiał? Próbowałem to z scatrering translucent, to z pomocą emissive... kompletnie nie wiem jak się za niego zabrać, ani nawet od czego zacząć. Uzyskałem tylko to co poniżej widać.
Napisano 29 Luty 20205 l Autor Powiedzcie mi jak ma być ustawiony Tangent Space Tollbagu? -Modeluje w 3dmax-->export lp i hp do fbx(zaznaczone tangents and binormals -Odpalam w Toolbagu w opcjach bakera wybieram Tangent space 3d studio Max ustawiam offset cage i wypalam mapy do tga -Odpalam fbx w Substance Painter ładuje mapy mormalka działa jak należy ale okazuje się ze mapa curvature jest źle wypalona (cześć krawędzi jest całkiem czarna). -Wracam do tollbaga i wypalam z ustawionym tangents space na Marmoset i curvature jest lepsza ale z kolei normalka nieprawidłowa. Edytowane 29 Luty 20205 l przez snizo
Napisano 29 Luty 20205 l Ja polecam wypalać w MikkT/Xnormal, nigdy nie miałem z tym problemów. W ogóle dziwnie wyglądają te curvature, zaszumione takie, bawiłeś się coś w opcjach i taki efekt chciałeś osiągnąć? Poza tym zawsze możesz normalkę wypalić z ustawieniami 3D's Max a curvature osobno z Marmoset.
Napisano 29 Luty 20205 l Autor To za szumienie to akurat kwestia jednego suwaka więc to nie problem, a że tylko miało być poglądowo dla przedstawienia problemu czarnych krawedzi to już zostawiłem. Na chwilę obecną właśnie tak robię że na dwa razy wypalam. Jednak interesuje mnie tak kwestia też z tego względu że jak oglądam i czytam tutoriale to nic o tym nie widziałem. Teraz też nasuwa się pytanie w jakiej konfiguracji wypalać pozostałe mapy... thickness, ao, itd. Dobra dzięki jednak na MikkT/Xnormal jest wszystko ok tylko trzeba było flipnąć Y, wydaje mi się ze na marmoset podobnie. Edytowane 29 Luty 20205 l przez snizo
Napisano 13 Kwiecień 20204 l Autor Powrót do sf... oparcie na koncepcie: Edytowane 13 Kwiecień 20204 l przez snizo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto