Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

chwilowo zawiesiłem prace nad sceną, gdyż nie zadowalały mnie moje umiejętności związane z teksturowaniem/materiałami i postanowiłem pocisnąć w tym kierunku.

Efekt zabawy z  Substance Designerem

spacer.png

 

 

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 11,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Powrót do sf... oparcie na koncepcie:

  • Substance Designer+Painter

  • Chwilowy odskok od elementów pojazdu... koncept własny Hp i Lp w 3ds max, tekstury substance painter oraz minimalna ilość substance designera i marmoseta...

Posted Images

Napisano
  • Autor

chwilowa odskocznia i szybki test Toolbaga do wypalania normalek... myślę teraz tylko w nim będę wypalać.

spacer.pngspacer.png

Napisano
  • Autor

jak ugryźć taki materiał? Próbowałem to z scatrering translucent, to z pomocą emissive... kompletnie nie wiem jak się za niego zabrać, ani nawet od czego zacząć. Uzyskałem tylko to co poniżej widać.

materiał.jpg

Bez tytułu.jpg

Napisano
  • Autor

Powiedzcie mi jak ma być ustawiony Tangent Space Tollbagu?

-Modeluje w 3dmax-->export lp i hp  do fbx(zaznaczone tangents and binormals

-Odpalam w Toolbagu w opcjach bakera wybieram Tangent space 3d studio Max ustawiam offset cage i wypalam mapy do tga

-Odpalam fbx w Substance Painter ładuje mapy mormalka działa jak należy ale okazuje się ze mapa curvature jest źle wypalona (cześć krawędzi jest całkiem czarna).

-Wracam do tollbaga i wypalam z ustawionym tangents space na Marmoset i curvature jest lepsza ale z kolei normalka nieprawidłowa.

 

marmoset tangents.jpg

baking problem.jpg

Edytowane przez snizo

Napisano

Ja polecam wypalać w MikkT/Xnormal, nigdy nie miałem z tym problemów. W ogóle dziwnie wyglądają te curvature, zaszumione takie, bawiłeś się coś w opcjach i taki efekt chciałeś osiągnąć? Poza tym zawsze możesz normalkę wypalić z ustawieniami 3D's Max a curvature osobno z Marmoset.

 

Napisano
  • Autor

To za szumienie to akurat kwestia  jednego suwaka więc to nie problem, a że tylko miało być poglądowo dla przedstawienia problemu czarnych krawedzi to już zostawiłem. 

Na chwilę obecną właśnie tak robię że na dwa razy wypalam. Jednak interesuje mnie tak kwestia też z tego względu że jak oglądam i czytam tutoriale to nic o tym nie widziałem.  Teraz też nasuwa się pytanie w jakiej konfiguracji wypalać pozostałe mapy... thickness, ao, itd.

Dobra dzięki jednak na MikkT/Xnormal jest wszystko ok tylko trzeba było flipnąć Y, wydaje mi się ze na marmoset podobnie.

 

Edytowane przez snizo

Napisano
  • Autor

Powrót do sf...

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

oparcie na koncepcie:

d9f19fcd35c5c9d70b83f9cded03c9e1.jpg

Edytowane przez snizo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności